نوشته شده توسط : emami

جاروبرقی فیلیپس محصول کدام کشور است؟

بررسی این مورد که جاروبرقی فیلیپس ساخت کدام کشور است میتواند شما را در جهت اطمینان از انتخاب خود کمک بکند . پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که فیلیپس شرکت و برندی هلندی میباشد اما با این حال تمام محصولات و جاروبرقی های فیلیپس ساخت کشور هلند نمیباشد . این برند در کشور های مختلف کار میکند و محصولات خود را در کشور های مختلف و با کیفیت مشابه و خوب به مشتریان ارائه میدهد.

اکثر جاروبرقی های فیلیپس ساخت هلند و انگلیس میباشند ولی شما جهت اطمینان خاطر در زمان خرید و پس از انتخاب محصول خود میتوانید در اطلاعات محصول کشور سازنده جاروبرقی را مشاهده و از آن اگاه شوید.

بررسی خدمات پس از فروش فیلیپس؟

مصرف کنندگان ایرانی به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات بسیار اهمیت میدهند وبرای انها اهمیت زیادی دارد از همین رو این سوال که خدمات پس از فروش جاروبرقی های فیلیپس چطور میباشد سوال بسیاری از شما مصرف کنندگان هست.

امروز به دلیل تحریم های موجود در ایران بسیاری از برند ها توانایی همکاری مستقیم با ایران را نخواهند داشت و بیشتر  نمایندگی ها دست از فعالیت میکشند از همین رو همه جاروبرقی های فیلیپس دارای خدمات پس از فروش نمیشوند اما تعدادی از آنها از این خدمات برخوردار میباشند .

پس در صورت وقوع خرابی و مشکل چیکار باید کرد؟ چگونه میتوان مشکل جاروبرقی خود را حل کرد؟

تعمیرگاه مجاز های زیادی با داشتن تمام مجوز های لازم و تعمیرکاران متخصص و دوره دیده با داشتن شعب متعدد در جای جای تهران آماده انجام تعمیرات جارو برقی فیلیپس در محل می باشد.

اضافه بر این هزینه تعمیرات جاروبرقی در تعمیرگاه ها مطابق تعرفه های اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی میباشد و موجب صرفه جویی 75% برای شما خواهد شد.

بررسی رقبای جارو برقی فیلیپس در داخل و خارج از کشور؟

یکی از سریع ترین و مناسبترین  راه های بررسی کیفیت جاروبرقی فیلیپس را می توان شناخت رقبای این محصول به حساب آورد، چرا که شناخت رقبای این محصول به شما کمک میکند که به سطح کیفی این محصولات راحت تر پی ببرید.

فیلیپس از قدیمی ترین برند های موجود در بازار است و سال هاست که میان بهترین ها میدرخشد از همین رو همیشه رقیبی برای بهترین ها بوده. از رقیت های قدیمی فیلیپس میتوان دو برند هیتاچی و آاگ را نام برد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات مدنظر خود نگاهی هم به بررسی کیفیت جاروبرقی آاگ بیاندازید.

سالهاست که محصولات فیلیپس و همچنین جاروبرقی های فیلیپس وارد کشور ما شده اند و از همان سالهای ابتدایی ورود خود توانسته اند میان مصرف کنندگان محبوب باشند و پرطرفدار از همین رو جاروبرقی های فیلیپس رقیب جدی برای تمام برند های ایرانی محسوب میشود.

چرا جارو برقی فیلیپس بخریم؟

از میان اینهمه برند و جاروبرقی موجود در بازار چرا جاروبرقی فیلیپس بخریم؟، اصلا جاروبرقی فیلیپس خوبه؟ اگر شما نیز مانند سایر مصرف کنندگان با این سوال مواجه شده اید و دغدغه یافتن پاسخ این سوال را دارید در این قسمت با ما همراهی کنید.

موتور جاروبرقی های فیلیپس:

موتور این جاروبرقی ها نسبت به برند های مشابه از قدرت و توانایی بسیار بالایی برخوردارند و فوق العاده عمل میکنند . از همین رو گزینه مناسبی برای انتخاب هستند.

طول عمر جاروبرقی های فیلیپس:

بر خلاف جاروبرقی های دیگر جاروبرقی های این برند بدین جهت که از قطعات مرغوب ساخته شده اند طول عمر بسیار بالایی نسبت به جاروبرقی های دیگر دارند.

تنوع جاروبرقی های فیلیپس :

این جاروبرقی ها بسیار متنوع هستند و مناسب برای شما با هر سلیقه و نیازی هستند و از طرفی وجود رنگ بندی متنوع این جاروبرقی ها باعث محبوبیت بیشتر آنها میان مصرف کنندگان شده.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بررسی خدمات پس از فروش؟

خدمات پس از فروش یخچال ال جی در برگیرنده  گارانتی و ضمانت نامه هایی میباشد که این شرکت برای همه محصولات تولید شده خود ارائه میکندو آن را هنگام خرید به شما تحویل می دهد همچنین بد نیست مطلع باشید که خود ال‌ جی توانایی حضور در ایران و رفع مشکلات شما را ندارد بنابراین این خدمات را توسط نمایندگانی که در شهرهای مختلف ایران دارد به مشتریان خود ارائه می دهد.

اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه الجی رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال الجی شما در منزلتان حاضر شوند.

رقبا ال جی در داخل و خارج از کشور؟

در هنگام خرید یخچال ال جی بهتر است شما رقیبان این برند را در داخل و خارج از کشور به خوبی بررسی کنید تا وقت خرید و بررسی کیفیت یخچال الجی بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید به همین دلیل ما در ادامه رقیبان این محصول را برای شما بررسی کرده ایم.

  • قطعاً شما خیلی زیاد شنیده اید که دو غول لوازم خانگی کره ال جی و سامسونگ هستند بنابراین اصلی‌ ترین رقیب ال جی در خارج از کشور سامسونگ بوده که در سال‌ های اخیر رقابت مستمری با الجی میکند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود نگاهی به یخچال های سامسونگ  هم بیاندازید.
  • چرا یخچال الجی خریداری کنیم؟

    چرا یخچال ال جی بخریم؟ شاید این سوال پیش بیاید که به ذهن شما در هنگام خرید یخچال ال جی خطور کند اما بهتر میباشد از خود بپرسید چرا نباید یخچال ال جی بخرید؟ زیرا ال‌ جی همه  آنچه را که شما از یک یخچال قصد دارید با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به شما ارائه داده و هرگونه عملکردی که شما توقع دارید را در طراحی یخچال خود به کار برده است که شما با خرید این محصول بی نیاز از خرید هر گونه یخچال اضافی دیگری خواهید شد.

    از جمله ویژگی‌ های ممتازی که یخچال های ال جی دارند می توان به طراحی، ظرافت و زیبایی آن ها همچنین میزان مصرف انرژی مناسب این محصول اشاره کرد که شما را وادار به خرید می‌ کند.

    برندهای ایرانی نیز در داخل کشور ارائه شده اند که می توان تا حدودی آن ها را رقیبان الجی دانست مانند برند اسنوا و سینجر که جزو پرفروش ترین برند های ایرانی هستند.


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

قبل از هر چیزی برای بررسی کردن یخچال وایت هاوس باید ببینیم که سازنده این یخچال کدام کشور است و این محصول ساخت کدام کشور است.

برند وایت هاوس را در اصل می توان برندی به حساب اورد که در آغاز در کشور آمریکا شروع به کار کرده است و همیشه در تلاش میباشد تا با به کار بردن طراحی زیبا در کنار کارایی زیاد به ارائه لوازم خانگی بپردازد.

امروزه برند وایت هاوس تولیدی های بزرگی در کشور مکزیک هم را تاسیس کرده است  که البته این تولیدی ها تحت لیسانس متخصصین آمریکایی می هستند.

بررسی خدمات پس از فروش یخچال وایت هاوس:

در هنگام پاسخ به این مسئله که یخچال وایت هاوس خوب میباشد یا خیر حتما  خدمات پس از فروش آن نیز برای مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد در این رابطه باید گفت که خدمات پس از فروش برند وایت هاوس مناسب میباشد و این شرکت ضمانت نامه ها و گارانتی هایی را در جهت آرامش  مشتریان در نظر گرفته میباشد که وقت خرید به آنها تحویل می دهد همچنین با نمایندگی های مختلفی  در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرده میباشد تا این خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه دهد؛ برای استفاده از خدمات نمایندگی وایت هاوس می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس بگیرید.

اگر به هر علتی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه وایت هاوس رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان  در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال وایت هاوس شما در منزلتان حاضر شوندو همچنین میتوانید برای ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس کلیک کنید.

 

بررسی رقبا یخچال وایت هاوس در خارج و داخل کشور

اینکه شما عزیزان در چک کردن کیفیت وایت هاوس به شناخت رقیبان این برند در داخل و خارج از کشور مشغول بشید کاری مهم است به همین علت در ادامه شما را با رقیبان این محصول آشنا خواهیم کرد:

رقیبان خارجی برند وایت هاوس از نظر کیفیت و فروش شرکت های سامسونگ و الجی و جنرال الکترونیک هستند.
به شما سفارش می کنیم برای این که بهتر بتوانید یخچال های آمریکایی را با یکدیگر مقایسه کنید نگاهی هم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک داشته باشید.
برندهای ایرانی که در داخل کشور عرضه شده و دارای فروش خوبی هستند و به نوعی می توان آن ها را در عرصه فروش رقیبان وایت هاوس دانست برندهای اسنوا و سینجر است.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر دارندگان این محصول

اگر از آن دسته اشخاصی میباشید که خیلی سخت به هرچیزی اعتماد می کنید و یا سخت اعتمادتان جلب میشود و بیشتر دوست دارید تا به صورت زبانی و با مشورت گرفتن از کسانی که تجربه خرید این محصول را دارند به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود بپردازید به شما توصیه می کنیم تا در بخش مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید.

 

مزایای ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول
طراحی ساده اما جذاب ماشین لباسشویی های کنوود
برنامه های شست و شوی مختلف ماشین لباسشویی های کنوود
فناوری موجود در این محصولات
عمر مفید طولانی این محصولات
معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول
کمبود قطعات ماشین لباسشویی کنوود در ایران
نداشتن خدمات پس از فوش این محصولات
نایاب بودن این محصولات در ایران
فراوان بودن نمونه های تقلبی در ایران
برای ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود کلیک کنید.

در میان همه ما ایرانی هم یک جمله وجود دارد که می گوید احتیاط شرط عقل است، این ضرب المثل در خرید ماشین لباسشویی کنوود زیاد به کارمان می آید، چرا که خرید ماشین لباسشویی های کنوود در ایران می تواند با توجه به نبود خدمات پس از فروش و عدم حضور پرچمداران این برند در ایران موجب موجب یک تجربه تلخ شود، علاوه بر همه این ها نمونه های تقلبی محصولات کنوود در ایران هم بسیار زیاد هستند که این موضوع هم ریسک این خرید را بیشتر می کند.
بهتر و مطمئن تر است که برای خرید ماشین لباسشویی از برند هایی خرید کنید که به صورت مستقیم یا حداقل توسط نمایندگی های فروش خود در ایران حضور دارند مدل های متفاوتی از آن ها در دسترس است.

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در خرید لوازم خانگی، انتخاب یخچال یکی از کارهای نسبتا دشوار محسوب می‌شود.

چرا که عضو مهمی از آشپزخانه به شمار می‌رود و علی رغم تنوع بالا، برندهای مطرح و قابل اطمینان کمی در بازار ایران حضور دارند.

یکی از برندهای بین المللی برتر در بازار، شرکت دوو الکترونیکس است.

 

از نگاه مشتریان، کیفیت یخچال دوو در سطح مطلوبی قرار دارد.

با این حال، انتخاب گزینه ایده آل از محصولات این برند باید با توجه به نیازهای شما و در نظر داشتن مزایا و معایب آن صورت گیرد که در ادامه به این موضوع و همچنین معرفی این برند مطرح خواهیم پرداخت.

 

یخچال دوو ساخت کجاست؟
یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟

دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است.

یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود.

یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد.

فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند.

در قسمت زیر تاریخچه شرکت دوو را مطالعه بفرمایید تا پی به اعتبار این شرکت و تلاش شرکت انتخاب سرویس در خصوص تولید یک محصول با کیفیت ببرید.

معرفی شرکت دوو الکترونیکس Daewoo
دوو الکترونیکس
شرکت دوو به عنوان یکی از پیشروترین تولیدگنندگان لوازم برقی و خانگی در دنیا به حساب می‌آید و سابقه‌ای 30 ساله دارد.

این شرکت در این مدت محصولاتی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، مایکروویو، جارو برقی و لوازم دیگری را به بازار عرضه کرده است.

دوو هم اکنون محصولات خود را به حدود 150 کشور مختلف در سراسر جهان عرضه می‌کند.

شرکت دوو پس از شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد.

در سال 1399 میلادی در پی بحران مالی آسیا شرکت دوو ورشکست شد.

شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب سرویس ایران این شرکت را به مبلغ 518 میلیون دلار خرید.

ولی به دلیل مشکلات مالی تحریم ها ، شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب قبول نمود در ازاء دریافت 70 میلیون دلار قرارداد خرید را لغو نماید.

نهایتا این شرکت در سال 2013 میلادی به شرکت کره ای دانگبو به مبلغ 270 میلیون دلار واگذار گردید.

شرکت دوو الکترونیکس تولید کننده انواع یخچال (دوقلو- یخچال فریزر بالا پایین-ساید بای ساید)، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ،جاروبرقی،ماکروفر و کولر گازی می باشد.

 نمایندگی تعمیر یخچال دوو

آیا یخچال دوو خوبه؟
کیفیت یخچال دوو
یکی دیگر از سوالاتی که ذهن مشتریان را درگیر کرده، این است که آیا یخچال دوو خوبه؟

کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروترین کشورهای تولیدکننده منسوجات و لوازم الکترونیک در دنیا به شمار می‌رود.

کمپانی دوو پس از سامسونگ و الجی، بزرگترین تولیدکننده لوازم خانه در کره جنوبی است.

از آنجایی که برندهای سامسونگ و الجی در حال حاضر در ایران به طور رسمی فعالیت ندارند، دوو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید یخچال باشد؛ چرا که :

کیفیت یخچال دوو در سطح رضایت بخشی قرار دارد
از لحاظ تنوع محصولات ، طراحی و شیک بودن از امتیاز خوبی برخوردار است
قطعات یدکی یخچال بکو موجود می باشد
خدمات پس از فروش آن توسط یک شرکت معتبر ایرانی (انتخاب سرویس) انجام می گردد
در مقایسه با یخچال ال جی و سامسونگ از قیمت مناسبتری برخوردار است



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

کولر گازی در برابر با کولر آبی، بسیاری پیچیده تر بوده و در نتیجه عیب یابی کولر گازی کمی مشکل تر میباشد. همچنین مشکلات و خرابی کولر گازی اسپیلت، متنوع تر از مسائل و خرابی‌های کولر آبی میباشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی و رفع چند مشکل رایج در کولرهای گازی بپردازیم.

بررسی مشکل روشن نشدن کولر گازی

در مسیر عیب یابی کولر گازی، نخستین مورد ایجاد شده، روشن نشدن کولر اسپلیت است. موارد زیر می تواند علت روشن نشدن کولر گازی گردد:

  • اتصال سیم ها در ورودی اشتباه میباشد.
  • دو شاخه یا سیم رابط کولر قطع شده اند.
  • کلید اصلی خراب شده و برق به فن موتور نمی‌رسد.
  • شاید پریز مورد استفاده شما برق نداشته باشد.

اگر در کولر گازی گاسونیک Gasonic با مشکل روشن نشدن کولرگازی مواجه شدید پیشنهاد می کنیم حتما با تعمیرکار کولر گازی گاسونیک در شرق تهران تماس بگیرید.

دلیل یک سره کار کردن کولر گازی چیست؟

اگر کولر گازی به طور یک سره کار میکند و بعد از رسیدن به دمای مورد نظر هم خاموش نمی شود شاید برد کولر گازی خراب شده باشد. خراب شدن ترموستات و سنسورهای کولر گازی می توانند از دیگر دلایل بروز این مشکل باشند.

کثیف بودن فیلتر یا کویل های کندانسور، خراب بودن کنتاکتور، خوب کار نکردن فن کولر برخی از دیگر دلایل خاموش نشدن کولر گازی و یکسره کار کردن آن می باشد.

دلیل کار نکردن فن کولر گازی چیست؟

در صورتی که فن داخلی کولر گازی از کار افتاده و کار نمی کند پیشنهاد داریم نخست فیلتر هوا و داخل کولر گازی را بررسی نمایید که چیزی درون آن گیر نکند. در صورت یخ زدن کویل اواپراتور در کولر گازی و مسیر خنک کننده آن شاید فن به درستی کار نکند.

ایجاد مشکل در خازن یا موتور فن از دلایل کار نکردن فن خارجی کولر گازی است.



:: برچسب‌ها: رفع عیب کولر گازی,مشکلات اصلی کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()