نوشته شده توسط : emami

روزگار عوض شده و خانه ها دگرگون شده‌اند اما هنوز هم آشغال همان آشغال‌های قدیم است؛ جارو هم که باید زد. اگرچه چرخ زمانه چرخیده و حوض پرآب و جاروهای نم‌زده را گم کرده است، نظافت اما به همان قرار با روزگار پیش آمده.

جاروی دست‌ساز مادر خاطره شده و جاروهای برقی، دیگر یک وسیله لوکس یا مکمل جاروهای دستی برای نظافت خانه نیستند؛ آنها حاکمان مطلق نظافت خانه‌اند با قدرت‌های متفاوت و البته کاربردهای مختلف؛ آن‌قدر متنوع که یک راهنمای درست و حسابی برای انتخاب و خریدنش لازم است؛ راهنمایی مثل این.

هنگام خرید جاروبرقی یادتان باشد

اگر عزمتان برای خرید یک جاروبرقی جزم شده، بهتر است این کار را کاملا جدی بگیرید؛ هرچه باشد جاروبرقی یک کالای لوکس و تزئینی نیست که بعد از مدتی بتوانید آن را برای تنوع عوض کنید. از طرفی این دستگاه ارتباط مستقیم با میزان پاکیزگی خانه و محل زندگی‌تان و درنهایت، سلامت شما و بقیه اعضای خانواده دارد.

برای اینکه بتوانید یک خرید خوب انجام داده و رضایت کامل داشته باشید، باید قبل از هر چیز نیازهای خودتان را به خوبی شناسایی کرده و شرایط خانه‌تان را بسنجید تا بتوانید یک خرید جاروبرقی مناسب داشته باشید.

قدرت جاروبرقی

در این مورد، از مدل، شکل ظاهری و قابلیت‌های مختلف جاروبرقی که صرف‌نظر کنیم، مهم‌ترین عامل در خرید جارو برقی، میزان قدرت آن است که در بازار اصطلاحا فروشندگان به آن «وات» می‌گویند.

این وات در حقیقت یک واحد بین‌المللی برای اندازه‌گیری میزان قدرت و توان هر وسیله یا دستگاه برقی است. درواقع همین وات است که کار شما را راحت‌تر یا سخت‌تر می‌کند. قبل از هر امکان جانبی، این میزان مکندگی جاروبرقی است که اهمیت بیشتری دارد.

جاروبرقی‌های معمولی غالبا میزان توانشان از 1000 تا 2200 وات متغیر است. البته جاروهایی با توان 1000 وات مدت‌هاست که با ورود مدل‌های جدید و متنوع‌تر با قابلیت‌های گوناگون، دیگر جایی در بازار ندارند. این روزها در تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید جارو برقی و فروش لوازم خانگی، جاروبرقی‌های معمولی با توانی از 1300 تا 2200 وات جا خوش کرده‌اند.

این بازه تغییر توان‌ها، درواقع به همین نسبت، قیمت‌ها را هم تغییر داده و براساس نوع نیاز، شرایط خریداران را دچار نوسان می‌کند. البته بد نیست بدانید که اندازه یا کوچک و بزرگی جاروبرقی‌ها، متناسب با میزان توان و قابلیت‌های مختلف آنها تغییر می‌کند.

با این همه، این نیاز شماست که همه چیز را تعیین می‌کند. مساحت و اندازه خانه، میزان ریخت و پاش در خانه شما و البته تعداد اعضای خانواده و حتی سن آنها، همه و همه عواملی هستند که شما باید برای انتخاب میزان توان و قدرت جاروبرقی‌تان درنظر بگیرید.

به‌طور کلی، قدرتی بین 1300 تا 1700 وات برای تمیزکردن و پاک‌کردن گرد و غبار خانه‌ها کافی است اما مسلما خانه‌های بزرگ‌تر با ریخت و پاش و تعداد فرزندان بیشتر، به جاروبرقی‌ای با توان بیشتر نیاز دارند.

البته یادتان باشد که انتخاب جاروبرقی پرقدرت و با توان بالا، همیشه انتخاب درستی نیست. اگر هنگام تخلیه کیسه‌های جاروبرقی به حجم کرک‌های فرشتان هم دقت کنید، حتما متوجه می‌شوید که هرچه میزان مکندگی جاروبرقی بیشتر باشد، سرعت فرسودگی فرش شما هم بیشتر می‌شود.

جارو به دستی پرحساسیت

اگر جزو افرادی هستید که بعد از هر بار جاروکشیدن با جاروبرقی کمرتان درد می‌گیرد و احساس گرفتگی در عضلات شانه و گردن خود دارید، شک نکنید که باید اندازه طول دسته جاروبرقی‌تان را تغییر دهید.

- برای جاروکشیدن، هیچ‌گاه روی لوله جارو خم نشوید؛ تمام‌قد بایستید و اندازه لوله را طوری تنظیم کنید که برای جاروکشی هر گوشه خانه، نیازی به خم و راست‌شدن نباشد.

اگر شما روی دسته جارو خم می‌شوید یا با حرکت رفت و برگشتی لوله جارو، شما هم حرکت می‌کنید، منتظر ابتلا به انواع و اقسام دردهای کمری و مفصلی دیگر باشید.

 

- شما باید به‌طور ثابت بایستید و گوشه و کنار خانه را با روانه‌کردن لوله جارو به هر طرف تمیز کنید و هرگاه محدوده مشخصی را جاروکشی کردید - نه با خم‌شدن به جلو بلکه با قدم‌برداشتن - محدوده جاروکشیدن را تغییر دهید.

- ممکن است بعد از چند دقیقه جاروکشی، به‌خاطر صدای مستمر موتور جارو، در ناحیه گوش‌هایتان احساس ناراحتی کنید. پیشنهاد می‌شود اگر به چنین مشکلی گرفتارید، پیش از جاروکشی تکه‌ای پنبه در گوش‌های خود قرار دهید.

- اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام خانه را در یک مرحله جارو می‌زنند، بد نیست بدانید که اگر جاروکشی قسمت‌های مختلف خانه به تناوب انجام شود، حاصل کار بهتر خواهد بود. خانه را برای خود و براساس تعداد اتاق‌ها قسمت‌بندی کرده و هر قسمت را در یک مرحله جاروکشی کنید. به این ترتیب نه شما به‌خاطر جاروکشی طولانی‌مدت دچار خستگی مفرط می‌شوید و نه به موتور دستگاه‌تان فشار می‌آید.

- هنگام جاروکشی - به‌ویژه جاروکشی در مناطق پرگرد و خاک- استفاده از یک ماسک یا یک دستمال می‌تواند مانع بروز حساسیت‌های ریوی در درازمدت شود. البته این پیشنهاد برای تمام خانم‌ها و آقایانی که اهل جاروزدن هستند و در هر منطقه جغرافیایی مفید خواهد بود.

قدرتی بین 1300 تا 1700 وات برای تمیزکردن و پاک‌کردن گرد و غبار خانه‌ها کافی است.

سر و صدا جاروبرقی

حتما شما هم تا به حال با این صحنه مواجه شده‌اید که فرزند کوچکتان به محض روشن‌شدن جاروبرقی ترسیده و شروع به گریه کرده است. پس اگر جزو افرادی هستید که در خانه فرزند کوچک دارید یا اعصابتان تاب تحمل سروصدا را ندارد، برای خرید جاروبرقی به میزان صدای آن هم توجه کنید.

هرچند صدای جاروها با میزان کشش و کارایی جاروها در ارتباط است اما رقابت در بازار تولیدکنندگان جارو باعث شده تولیدکنندگان به سمت ساخت و تولید جاروهایی با قدرت مکندگی بالا و البته صدای موتور کمتری گرایش پیدا کنند.

اشکال هندسی مفید

انواع جدید جارو‌ها و همین‌طور جاروهای شارژی معمولا دارای اشکال هندسی تازه‌ای هستند تا کارکردن با آن‌ها راحت‌تر باشد؛ مثل دسته‌های تاشو و سری‌های مستطیل یا مثلث که به خاطر داشتن زاویه، برای تمیزکردن گوشه‌ها و جاهایی که نظافت آنها به راحتی و با استفاده از جاروبرقی‌های معمولی امکان‌پذیر نیست، مناسب هستند.

سر چندضلعی این جاروها در هر زاویه مجهز به یک برس کوچک است که کار تمیزکردن را راحت‌تر می‌کند. از طرفی این سرهای مستطیل یا مثلثی با امکان چرخش 360 درجه، تمیزی بهتر و بیشتری را به همراه دارند. دسته‌های تاشو هم جای کمتری را اشغال می‌کنند.

نظافت بی‌صدا

جاروبرقی‌های بی‌صدا که در بازار ما هم چندان در دسترس نیستند، توسط 2 یا چند شرکت محدود خارجی تولید می‌شوند و هنوز به بازار بسیاری از کشورها نرسیده‌اند.

این جاروبرقی‌ها دارای یک مخزن پر از آب برای موتور دستگاه هستند. به این ترتیب موتور این جاروبرقی‌ها مانند یک توربین آبی در داخل آب کار کرده و صدای بسیار کمتری در مقایسه با انواع معمولی جاروبرقی‌ها تولید می‌کند.

ضد میکروب ، ضد باکتری

نظافت و بهداشت از هم جدا نیستند؛ درست به همین خاطر هم هست که تولیدکنندگان به فکر طراحی و عرضه جاروبرقی‌هایی با خاصیت ضدعفونی و ضدباکتری افتاده‌اند. این جاروها دارای یک مخزن جداگانه برای چرخش هوا هستند که درون این مخزن یک فیلتر و لایه برزنتی تعبیه شده است. این فیلتر در واقع کار ضدعفونی‌کردن ذرات هوا و گرد و غبار را انجام می‌دهد. به این ترتیب خریداران این جارو برقی ها، اغلب از میان افراد مبتلا به آسم، بیماری‌های تنفسی و حساسیت هستند.

 

عمر باتری جاروشارژی

درمورد جارو شارژی‌ها اما به جای توان یا وات، بهتر است به میزان عمر باتری آنها توجه کنید. این جاروها معمولا با هربار شارژ می‌توانند تا 8 ساعت به‌طور مداوم کار کنند. این میزان اما طبق گفته فروشندگان و فعالان بازار لوازم خانگی، برای مدل‌های ایرانی کمتر است.

لباس های تیره و مشکی رو با چی بشوریم؟

اما عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آنهاست که معمولا عمر مفیدش کوتاه است. این باتری‌ها در اغلب مدل‌های خارجی تا یک‌سال عمر مفید دارد و این مدت برای ایرانی‌ کمتر است.

 

نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده آنهاست که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آنها بستگی دارد. معمولا کارهای خانگی به جاروهای شارژی با مخزن بزرگ‌تر نیاز دارند. اندازه دهانه جاروی شارژی هم بهتر است براساس تنگی و دور از دسترس‌بودن جای موردنظر برای جاروکردن، انتخاب شود.

آبی یا خاکی

جارو شارژی‌هایی که این روزها در بازار عرضه می‌شوند، اغلب، هم آبی هستند و هم خاکی.

باتوجه به اینکه این جاروها دارای یک مخزن کوچک در قسمت عقب خود هستند، امکان مکندگی آب و گرد و غبار را دارند اما آنچه بیشتر کاربران و فروشندگان این جاروها به آن اشاره می‌کنند، کاهش قدرت مکندگی در انواع آبی یا خاکی این محصولات، نسبت به انواع آبی یا خاکی جاروبرقی‌های معمولی است.

شارژی‌های هوشمند

اگر هنگام استفاده از جارو شارژی‌ها چندان با دقت نمی‌توانید خرده‌ریزها را پیدا کنید بهتر است سراغ انواع هوشمند این جاروها را بگیرید.

این جاروها دارای دهانه متحرک هستند که با روشن‌شدن جارو، به‌طور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت می‌کنند. جارو شارژی‌های هوشمند، مجهز به یک لامپ اخطار‌دهنده هستند که درصورت وجود اضافات قرمز و درصورت پاک و تمیزشدن آنها سبز می‌شود.

همراه کوچک

این جاروها به خاطر خاصیت قابل شارژ و حمل بودنشان برای سفر بسیار مناسب‌اند تا جایی که در بسیاری از مواقع به آنها نام «جاروسفری» را هم می‌دهند. قابلیت مهم‌تر این جاروها، امکان تمیزکردن سطوح غیرقابل دسترس یا مکان‌هایی بدون سیم‌کشی برق است.

نخستین بار وقتی این جاروها به بازار ایران آمد به نام جاروی ماشین معروف شد و بین کسانی‌که به نظافت خودرویشان اهمیت می‌دادند محبوبیت فراوانی پیدا کرد اما امروز بیشترین استفاده آنها در خانه است

 

آشغال جمع‌کن پرمصرف و پرتوان

جاروبرقی در زمره لوازم پرتوان برقی است که میزان مصرف انرژی آن بستگی به نحوه استفاده از وسیله دارد. جاروهای برقی کوچک در حدود 1000 وات و جاروهای برقی بزرگ در حدود 1500 وات توان دارند. معمولا در دوره قرائت کنتور مشخص می‌شود جاروهای برقی کوچک حدود 18 کیلووات ساعت و جاروهای برقی بزرگ در حدود 30 کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند.

 

با این اوصاف همیشه به خاطر داشته باشید که از استفاده از این کالا در ساعت اوج مصرف بپرهیزید. با این کار، هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم مانع از تاثیر نوسانات ناشی از ساعات پرمصرف بر کالای خود می‌شوید.

 

جاروبرقی باید کاملا تمیز باشد و لوله‌های آن گرفتگی نداشته باشد تا فشاری به موتور آن وارد نشود و انرژی بیش از اندازه نیز هدر نرود.برای این منظور، همواره کیسه آشغال جاروبرقی را پیش از پرشدن عوض کرده و فیلتر جارو را نیز لااقل 2 بار در سال، شسته یا عوض کنید.

 

هنگام استفاده از جارو، زباله‌های مرطوب، ته‌سیگار روشن، اشیای بزرگ و تیز، جوراب و کاغذ را از سر راه دور کنید. این اشیا می‌توانند به موتور جاروی شما ضربه وارد کنند و توان آن‌را کاهش دهند و البته مصرف برق را هم زیاد می‌کنند.

 

دقت کنید که جاروهای برقی، معمولا دارای چندین درجه نشانگر قدرت مکندگی هستند که برای نظافت بخش‌های مختلف کاربرد دارند.

 

سعی کنید همیشه از درجه قدرت مکندگی مناسب برای نظافت اماکن مختلف و ریخت و پاش‌های متفاوت استفاده کنید.

 

یادتان باشد جاروبرقی را نزدیک منابع گرمازا نظیر شوفاژ، اجاق و همچنین منابع سوخت آتش‌زا قرار ندهید. ضمنا از کار مداوم با جاروبرقی بپرهیزید چون روشن‌بودن درازمدت جاروبرقی (بیش از 30 دقیقه متوالی) به موتور جارو فشار زیادی وارد می‌کند.

 

سطوحی که امکان چسبندگی بالایی دارند مثل موکت و سطوح پرزدار به توان بالاتری برای جداسازی خرده‌های اضافات نیاز دارند و این توان برای سطوح صاف کمتر است. دقت کنید که برای رفع بعضی انواع اضافات، اصولا نیازی به استفاده از جاروبرقی نیست؛ مثلا جمع‌آوری قطعات بزرگ کاغذ و دستمال کاغذی با جارو، تنها توان بالایی از دستگاه می‌گیرند و باعث واردشدن فشار بی‌جهت به موتور جاروی شما می‌شوند.

 

هیچ‌وقت برای خاموش و روشن‌کردن جارو از پا استفاده نکنید. فشار این دگمه‌ها با پا، عمر جاروبرقی را بسیار کوتاه خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

اسپرسوسازها و قهوه‌سازهای قطره‌ای هرکدام به‌نحوی ویژه عمل می نماید.

برای تهیه اسپرسو باید آب تقریبا جوش با فشار زیاد از میان پودر قهوه عبور داده شود. نحوه ایجاد فشار لازم برای عبور آب بسته به نوع اسپرسوساز متفاوت است؛ در برخی اسپرسوسازها فشار لازم با پیستون دستی و در برخی دیگر به‌کمک بخار یا پمپ ایجاد می‌شود. فشار مطلوب برای تهیه اسپرسوی واقعی باید دست‌کم حدود ۹ بار باشد؛ البته، امروزه اغلب اسپرسوسازهای نیمه‌خودکار و تمام‌خودکار بازار از قابلیت تولید فشار استاندارد ۱۵ بار برخوردارند.

در قهوه‌سازهای قطره‌ای آب داغ روی پودر قهوه ریخته و سپس قهوه دم‌شده براثر نیروی جاذبه به‌صورت چکه‌طوری از فیلتر گذر کرده و درون قوری می‌ریزد. فشار تولیدشده در قهوه‌سازهای قطره‌ای به‌نسبت فشار تولیدی دستگاه‌های اسپرسوساز مقدار بسیار ناچیزی است، شاید حدود فقط ۱ بار.

درکل، دستگاه‌های اسپرسوساز در مقایسه با سایر انواع قهوه‌سازها از فشار بسیار بالاتری استفاده می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

اسنوا یک شرکت تولید لوازم خانگی در ایران است که محصولات باکیفیت ایرانی تولید می‌کند. محصولاتی که در رقابت با برند‌های خارجی موفق بوده‌ است.

اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب است. اسنوا در سال 1385 در شهرک صنعتی مورچه‌خورت با مساحت 25000 متر مربع احداث شد. هنگامی که این کارخانه احداث شد، کسی فکر نمی‌کرد روزی اسنوا با غول‌های بزرگ لوازم خانگی مثل برند‌های مشهور ال جی، سامسونگ، بوش و ... رقابت کند.

علاوه بر موارد فوق، این واحد تولیدی تجهیزات مصرفی، جهت مونتاژ لوازم خانگی مطابق با آخرین استاندارهای ایرانی و خارجی را در اختیار دارد.

شرکت لوازم خانگی اسنوا قطعات از پیش ساخته شده محصولات را از کشور‌های دیگر وارد کرده و در ایران ‌مونتاژ می‌کند که مسلماً قطعات وارد شده از کشور چین هستند. البته یکی از مزیت‌های مونتاژ، آوردن آخرین تکنولوژی در صنعت‌های مختلف به ایران است، چرا که متاسفانه اکنون واحد‌های تولیدی داخل ایران به دستگاه‌های روز جهان مجهز نشده‌اند و شاید این بخاطر هزینه‌های فوق‌العاده بالای این دستگاه‌ها است.

این مضمون را یادآوری می‌کنیم که حتی محصولات لوازم خانگی برند‌های مشهور امثال ال‌جی و سامسونگ نیز در کشور چین ساخته ‌می‌شوند.

البته بعضی از کالاهای لوازم خانگی در خود ایران ساخته می‌شوند و100 درصد ایرانی هستند، از جمله می‌توان به اجاق گاز اشاره کرد که هیچ گونه وارداتی نداریم و حتی اجاق گازهایی که با برند‌های خارجی در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسد نیز در ایران ساخته می‌شوند.

در نتیجه اسنوا بعنوان یک کالای ایرانی قابل اعتماد است. در ادامه به معرفی انواع یخچال‌ها، ماشین‌لباسشویی و انواع لوازم برقی آشپزخانه اسنوا می‌پردازیم و آن‌ها را از دید کاربران و تعمیرکاران این برند بررسی خواهیم کرد.

بررسی کیفیت یخچال اسنوا
نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا به بررسی کیفیت این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید بپردازید.

 

مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW
قیمت این محصول 25450000
ارتفاع 1816
بدون برفک
پهنا 916 میلی متر
تعداد طبقات4 عدد
تعداد طبقات درب2 عدد
تعداد کشو 2 عدد
جهت باز شدن درب به سمت راست
جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ
سیستم هوشمند سرمایش دوگانه
عمق 720 میلی متر
گنجایش فریزر 197 لیتر
میزان صدا 38 دسی بل
نمودار مصرف انرژی A+
110 کیلوگرم
کمپرسور اینورتر 123 ماه ضمانت
سیستم خنک کننده هوشمند
سیستم حالت مسافرت به جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی
حالت خروجی آب سردکن ، آب خنک، یخ خرد شده، یخ مکعبی
قفل کودک دارد
نظر کاربران یخچال ساید بای ساید اسنوا مدلS8-2261SW
کارکرد بسیار عالی
جای مخصوص نگهداری از میوه و سبزیجات
برفک می‌زند
جنس بدنه یخچال از متریال بسیارخوبی است
یخچا پر سر و صداس
کیفیت نمایشگر خیلی خوب است
نظر تعمیرکاران یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW
تعمیر کمپرسور اسنوا
تعویض فن یخچال ساید بای ساید اسنوا
تعمیر برد الکترونیکی
شستشوی مدار گاز
مشخصات یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری نیو کویین مدل S6-0180TI
قیمت این محصول 21500000
پهنا 60
ارتفاع180
عمق69 سانتی متر
تکنولوژی صفحه LCD
درجه مصرفA+
رنگ سفید چرمی و طوسی
ضمانت 24 ماه
فوت18
طبقات شیشه‌ای مقاوم
نوع کمپرسور پربازده
نوع لامپ یخچال LED
آبسردکن
یخساز
اخطار باز ماندن در ندارد
نظرکاربران یخچال دوقلو اسنوا مدلS6-0180TI
صدای زیاد موتور
ظاهری زییبا
کیفیت پایین
خدمات پس از فروش ضعیف
جادار
سیستم سرمایشی عالی
نظر تعمیرکاران یخچال دوقلو اسنوا مدل S6-0180TI
یخچال خنک نمی‌کند
شارژ گاز تمام شده
خرابی فن
فریزر خوب منجمد نمی‌کند
موتور یخچال خیلی داغ‌ می‌شود
یخچال اتومات نمی‌کند
مشخصات یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261LW فریزر پایین SNOWA
قیمت محصول 16200000
رنگ سفید چرمی و طوسی
پهنا 82 سانتی متر
عمق73 سانتی متر
ارتفاع180 سانتی متر
فوت 28
حجم به لیتر473 لیتر
یخساز اتوماتیک ندارد
یخساز نیمه اتوماتیک دارد
نمایشگر ال ای دی
کنترل تاچ اسکرین
فیلتر تصویه هوای نانو سیلور
بدون برفک
سیستم ضد رطوبت و شبنم
طبقه‌های شیشه‌ای نشکن
چیلر دستی
عیب یاب دیجیتال
رتبه انرژی A
گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماه
نظرکاربران یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0226فریزر پایین SNOWA
طراحی زیبا و مدرن
سنگین
نشتی آب از آب سردکن
متریال خوب
قیمت مناسب
مناسب خانواده‌های 5 نفره
جادار
نظرتعمیرکاران یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0226 فریزر پایین SNOWA
سر و صدای موتور
نشتی آب از آبسردکن
صدای چکیدن آب از پشت یخچال
مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید استیل اسنوا مدل S8-3320SS
قیمت این محصول 41800000
آبسردکن دوپدال
پهنا 916 میلی متر
تعداد طبقات5
رنگ سیلور و سفید
سیستم سرد کننده سریع
سیستم انجماد سریع فریزر
چشم الکترونیکی هوشمند
فیلتر ضد بو
فیلتر سه لایه
طبقات شیشه‌ای بدون قاب
زنگ هشدار باز بودن در
سیستم گردش هوای سه بعدی
32 فوت
لامپ یخچال ال ای دی
نمایشگر دیجیتال ال ای دی
نمودار مصرف A+
کمپرسور اینورتر دیجیتال
نظرکاربران یخچال فریزر اسنوا مدل S8-3320SS
بسیار زیبا
طراحی مدرن
کم مصرف
موتور فن بی‌صدا
خرید معقولی است
نظرات تعمیرکارن یخچال فریزر اسنوا مدل S8-3320SS
مشکل یخساز
عدم تهویه بوی نامطبوع یخچال

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا برای رفاه حال شما عزیزان به بررسی کیفیت این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید بپردازید.

مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلو گرم


قیمت این محصول 12340000
رنگ سفید و سیلور
رنگ درب کروم براق
پهنا 60 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
سرعت دور خشک کن 1400 دور در دقیقه
نمایشگر ال ای دی
سیستم رانش مستقیم موتور به گیربکس
عیب یاب دیجیتال
سیستم اسپری آب
موتور بدون تسمه
تراز مصرف انرژی کم
نظرکاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلو گرم
موتور بدون تسمه
صدای زیادی ندارد
ارتعاش مناسب دستگاه
زیبایی طراحی
برنامه‌های شستشوی متعدد
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلوگرمی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی
آبکش دیگ ماشین لباسشویی خوب نمی‌چرخد
لباسشویی روشن نمی‌شود
لباسشویی آب را تخلیه نمی‎‌کند
مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571S SNOWA
قیمت 9300000
نوع مخزن درب از جلو
نمودار مصرف انرژی A+++
نوع موتور تسمه‌ای
سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه
صفحه نمایش ال ای دی
ظرفیت دیگ 7 کیلو گرم
پهنا 59.5 سانتی متر
عمق50 سانتی متر
ارتفاع85 سانتی متر
تعداد برنامه‌های شستشو 15
بخارشو
امکان تنظیم جاپوردی جهت استفاده از ودر یا مایع شوینده
پیش شستشو
شروع شستشو با تاخیر
آبکشی اضافه
شستشوی 15 دقیقه‌ای
شستشوی ترکیبی
فناوری نانو سیلور
نظر کاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571
صدای زیاد خشک کن
کیفیت بالا اتصالات
عملکرد مطلوب
خشک کن مجزا
طراحی زیبا
ارور‌های متفاوت
لباس‌های چروک
نظر تعمیرکاران لباسشویی اسنوا مدلSWD-571
برق داشتن بدنه لباسشویی
خرابی لولای درب
موتور سوخته
بررسی لباسشویی اسنوا سری واش این واش مدل SMW-842
قیمت این محصول 14990000
نوع مخزن درب از جلو
لوله ورودی آب سرد و گرم ندارد
صفحه نمایشLED
ظرفیت 8 کیلوگرم
پهنا595 میلی متر
عمق 630 میلی متر
ارتفاع 850 میلی متر
جهت باز شدن درب به سمت چپ
رتبه مصرف انرژی A+++
بخارشو ندارد
تعداد برنامه‌های شستشو 14 عدد
قفل کودک دارد
میزان صدا 55 دسی بل
میزان صدای آبکشی77 دسی بل
دارای در Wash in wash برای اضافه کردن لباس در حین عملیات شستشو
درام الماسه نسل جدید
دارای هیتر سرامیکی
سیستم حباب ساز
تکنولوژی نانوسیلور
سیستم بالانس اتوماتیک البسه
قابلیت تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی
چرخه اضافی
دست شو
نظر کاربران ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مدل swm-842s ظرفیت 8 کیلوگرم
کاربردی
شستشوی تمیز
موتور کره
قیمت مناسب نسبت به محصول خارجی
خدمات پس از فروش خوب
کیفیت عالی
لرزش در دور تند
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشوییوا این واش اسنوا مدل smw-842
مشکل در تخلیه
بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SMD-260C
قیمت این محصول 9500000
ارتفاع87 سانتی متر
با گارانتی 18 ماه
پهنا 60 سانتی متر
تعداد برنامه شستشو10
دیگ الماسه
رده مصرف انرژی A+
صفحه کلید و نمایشگر نیمه دیجیتال
عمق 50 سانتی متر
ظرفیت 6 کیلوگرم
دور موتور 1000
سیستم گردش
سیستم تخلیه
قفل کودک

نظر کاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260C
کم صدا
زیبا
برنامه‌های متنوع قابل تغییر
کیفیت شستشو
طراحی خوب
لرزش بسیار کم
صدای سوت دارد
تمیز شستن لباس‌ها و خشک کن بسیار خوب
دیگ جا دار
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260 C
مشکل کاسه نمد و بلبرینگ
درب لباسشویی باز نمی‌شود
لباسشویی آبگیری نمی‌کند

بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا برای رفاه حال شما عزیزان به بررسی کیفیت محصول این برند پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید آن بپردازید.

 


بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226S
16100000
نمودار مصرف انرژی A++
متوسط میزان مصرف آب در هر سشتشو 11 لیتر
تعداد طبقات 3 عدد
ظرفیت ظرفشویی 12 عدد
پهنا 60 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
میزان صدا 49 دسی بل
تعداد برنامه‌های سشتشو 6 برنامه
قفل کودک
برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه ای
خشک کن اضافه
شروع شستشو با تاخیر
طبقه سوم ویژه قاشق چنگال
برنامه شستشوی اقتصادی
سیسستم شستشوی سریع
سیستم عیب یاب هوشمند
شستشوی قدرتمند
قابلیت شستشو با نصف ظرفیت
نظر کاربران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 W
خدمات پس از فروش ضعیف
بسیار عالی و تمیز می‌شوید
کارایی و عملکرد خوب
برنامه‌های شستشوی عالی
بیصدا
تامر از دور قابل رویت نیست
قیمت بالا
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 W
آب را تخلیه نمی‌کند
مشکل سیستم برقی دستگاه
لکه‌های ظروف را پاک نمی‌کند
صدا می‌دهد
ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
قیمت این محصول 14500000
ارتفاع 85 سانتی متر
پهنا 60 سانتی متر
تعداد برنامه شستشو 6 برنامه
تعداد طبقات 3 عدد
برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه‌ای
خشک‌کن اضافه
ظرفیت12 نفر
قفل کودک
میزان صدا 49 دسی‌بل
نمودار مصرف انرژی A++
نظر کاربران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
کیفیت خوب
طراحی عالی
صدای کم
مصرف آب کم
قیمت بالا
قدرت تمیز کنندگی بالا
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
نشتی آب دارد
دور خشک کن ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند
ظرف‌ها را به خوبی نمی‌شوید
بررسی لوازم برقی آشپرخانه اسنوا

برند اسنوا علاوه بر تولید یخچال و ماشین ظرفشوی و لباسشویی به تولید لوازم برقی آشپزخانه از قبیل چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، قهوه ساز و اجاق گاز نیز پرداخته است که توضیحاتی در رابطه با این محصولات خواهیم داد.

بررسی کیفیت اجاق گاز فردار اسنوا

قیمت این محصول 6173000
تعداد شبکه 3 عدد
تعدادفر1
عرض دستگاه 90 سانتی متر
اجاق گاز، گازی
فردار
فر گازی
نظر کاربران اجاق گاز فردار اسنوا
شیک و زیبا
نچرخیدن جوجه گردان
بوی سوختگی در هنگام روشن شدن فر
نظر تعمیرکاران اجاق گاز اسنوا
جرقه ندن اجاق گاز
قطعی سیم‌ها
روشن نماندن شعله اجاق گاز
در صورت خراب شدن لوازم خانگی اسنوا به کجا مراجعه کنیم؟
هر لوازم خانگی فارغ از این که چه کیفیتی دارد و از چه برندی است، پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. لوازم خانگی اسنوا هم با وجود کیفیت قابل قبولی که دارد، از این قاعده مستثنی نیست و خواه ناخواه گاهی اوقات نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. اما برخی از لوازم خانگی اسنوا تکنولوژی بالایی دارند و هر تعمیرکاری از پس تعمیر آن‌ها بر نمی‌آید. این موضوع دارندگان این لوازم را با نگرانی‌هایی روبرو می‌کند از جمله این که؛ لوازم خانگی اسنوا را کجا تعمیر کنیم؟ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا کجاست؟ آیا تعمیرکاران خبره‌ای برای تعمیر آن‌ها در دسترس هستند؟ و ...

یکی از شرکت‌هایی که در سال‌های اخیر خدمات تعمیر لوازم خانگی با کیفیتی ارائه داده است و با تعمیرکاران حرفه‌ای خود حسابی بر سر زبان افتاده، آی پی امداد است. این شرکت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را نیز بر عهده دارد و چندین سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اسنوا فعالیت می‌‌کند. برای تماس با آی پی امداد و استفاده از خدمات مشاوره و تعمیرات آن‌ها می‌توانید به سادگی به وبسایت آن‌ها مراجعه کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری
اسنوا یک برند ایرانی لوازم خانگی است که محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند لوازم خانگی از محبوبیت بالایی در بین ایرانیان برخوردار است.

لوازم خانگی اسنوا علاوه بر کیفیت بالا از قیمت و زیبایی بالایی برخوردار است و برای انواع خانه‌های کلاسیک و مدرن تنوع محصول دارد همچنین براساس تعداد اعضای خانواده محصولات متفاوتی را تولید کرده‌اند.

ده‌ها برند لوازم خانگی وجود دارد که شما می‌توانید برای خرید خود به سراغ آن‌ها بروید ما سعی کردیم توضیح کوتاه اما کارآمدی در رابطه با لوازم خانگی اسنوا ارئه دهیم تا به شما در شناخت این برند لوازم خانگی کمک کوچکی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ارج یک سازنده محصولات لوازم خانگی در کشور ایران است. این شرکت از سال ۱۳۱۶ مشغول به تولید شد و با قدمتی ۷۹ ساله قدیمی‌ترین سازنده لوازم خانگی ایران است که در آغاز کارهای آهنگری، ریخته‌گری و جوشکاری انجام می‌داد و همچنین صندلی‌های تاشو نیز تولید می‌کرد. در دهه ۱۳۵۰ فعالیتش گسترش یافت و به تولید لوازم خانگی، از جمله یخچال، بخاری، ماشین لباس‌شویی و کولر نیز رو آورد. نمایندگی تعمیرات ارج در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران توسط خدمات تعمیرکار آموزش دیده در محل به عیب یابی و رفع عیب میپردازد. نمایندگی ارج به خدمات لوازم خانگی زیر میپردازد :

یخچال ، یخچال فریزر ارج انواع ماشین لباسشویی ارج نمایندگی ارج در تهران تا سال وقوع انقلاب، ارج تعداد کارکنانش را به نزدیک سه هزار نفر افزایش داد و به بزرگ‌ترین کارخانه صنعتی خاورمیانه تبدیل شد. پس از انقلاب ۱۳۵۷، در جریان مصادره اموال و دارایی‌ها، این کارخانه به همراه دیگر اموال خانواده ارجمند مصادره شد. این کارخانه به مرور دچار ضرر و زیان شد و در دهه ۷۰ با یک اختلاس ۲۰ میلیارد تومانی نیز مواجه شد و پس از مشکلات دیگری که به وجود آمد، نهایتاً در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ با پلمب قضایی انبار ارج، این کارخانه ۷۹ ساله رسماً تعطیل شد. طی واگذاری‌های اصل ۴۴، این کارخانه و دارایی‌های آن که به گفته هاشمی -مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت- فقط زمین و سوله کارخانه بوده مقرر بوده واگذار بشود که فرایند واگذاری مدتی طولانی شده و نهایتاً واگذاری آن قطعی شد. گفته می‌شود شرکت ارج بعد واگذاری در حال مذاکره با تولیدکنندگان لوازم خانگی خارجی برای شروع مجدد تولید است.

سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این مقاله از امداد آی پی به بررسی کیفیت لوازم خانگی بلومبرگ میپردازیم تا با آگاهی به خرید از محصولات این برند بپردازید.

تاریخچه شرکت بلومبرگ:

تولد نام تجاری بلومبرگ برمی‌گردد به سال 1883 میلادی، زمانی که شرکت توسط برنارد بلومبرگ تأسیس شد. آغاز به کار آن در صنعت متالوژی بود و در زمینه جوش فلزات کار می‌کرد. به تدریج این شرکت کسب و کار متالوژی را ترک کرد و به یک کانال توزیع لوازم خانگی در سال 1935 تأسیس و در سال 1949 با یک تصمیم رویایی شروع به تولید نمود.

در سال 1979 بلومبرگ در آلمان اولین ماشین لباسشویی با کنترل تعادل بیرونی را تولید نمود. متعاقباً در سال1981 اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک خود را ساخت.

چند سال بعد بلومبرگ توسط شرکت آرچلیک که سومین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی در اروپا است خریداری شد و سخت مشغول تولید انواع لوازم خانگی شد.

محصولات بلومبرگ در کارخانه‌هایی که گواهینامه‌هایISO:14001 را دارند تولید می‌شوند. این استاندارد بین‌المللی، مدیریت زیست محیطی را هدف قرار می‌دهد. بلومبرگ نه تنها امکانات تولید گسترده‌ای دارد بلکه دارای این استاندارد نیز است.

همه محصولات این شرکت دارای استاندارد ROHS هستند. داشتن این استاندارد نشان‌‌دهنده آن است که محصولات تا 95 درصد قابلیت بازیافت دارند. این محصول به دلیل کیفیت بالا و همچنین زیبایی بی‌نظیر خود مورد علاقه ایرانیان نیز است.

با توجه به استقبال بی‌نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی بلومبرگ ما در این مقاله به انواع محصولات بلومبرگ از جمله یخچال، لوازم برقی آشپزخانه، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی پرداخته‌ایم تا کمی به شما در شناخت این برند کمک نماییم.

 

بررسی کیفیت یخچال بلومبرگ

یخچال فریزر از اصلی‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید. تقریباً هیچ خانه‌ای بدون یخچال فریزر وجود ندارد. در ادامه در نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ سعی شده تا خریداران یخچال فریزر بلومبرگ را اندکی راهنمایی کنیم.

 

 

مشخصات یخچال دوقلو بلومبرگ مدل FNT9683/SND9683
قیمت این محصول 424000000 ریال
در دو رنگ سفید براق، استیل و سفید چرمی
ارتفاع 185 سانتی‌متر
عرض60 سانتی‌متر
عمق 60 سانتی‌متر
ابعاد فریزر
ارتفاع 185 سانتی متر
عرض 60 سانتی‌متر
تعداد طبقات یخچال6 عدد
تعداد کشو 2 عدد
تعداد کشو فریزر 8 عدد
یخچال 17 فوت
فریزر 13 فوت
یخساز دستی
آبسردکن روی درب
صفحه کنترل الکترونیکی
سیستم بدون برفک
پروانه جهت گردش هوا
طبقات شیشه‌ای
روشنایی ال ای دی
درب قابل جابه‌جایی
یخ‌زدایی خودکار
نظر کابران یخچال فریزر دو قلو بلومبرگ مدل FNT9683/SND9683
کم بودن محصول در بازار
با کیفیت
یخچال بزرگ
فرزیر قادر به انجماد حجم زیادی از مواد غذایی
یخچال و فریزر کاملا ست و هم رنگ هم هستند
طراحی زیبا و شیک
طبقات یخچال کشویی است
طراحی زیبا و شیک
یخساز نیمه اتوماتیک ضعیفی دارد
جای نگهداری از بطری کم و کوچک است.
آبریز دستی
نظر تعمیرکاران یخچال دوقلو بلومبرگ مدل FNT9683/SND9683
موتور یخچال دائم روشن است
یخچال سرد نیست
سروصدای نشتی
مشخصات یخچال فریزر پایین بلومبرگ مدل KND3950ED
قیمت این محصول 266500000
ارتفاع 182.5سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
عمق 74.5 سانتی متر
تعداد طبقات یخچال 3 طبقه
تعداد کشو‌های یخچال 3
تعداد طبقات کشو 3 کشو
29 فوت
2 یخ‌ساز کارتریجی
آبریز
صفحه کنترل الکترونیکی
سیستم بدون برفک
یخ زدایی اتوماتیک
روشنایی داخلی
پایه‌های قابل تنظیم
فیلتر کربن ضد باکتری
نظرات کاربران یخچال فریزر پایین بلومبریگ مدل KND3950ED
ساخت ترکیه
طراحی زیبا
ظرفیت زیاد
یخچال بالا
فریزر پایین
آبریزر بیرونی نشتی دارد
آبریزر نیمه اتوماتیک است
به خوبی منجمد نمی‌کند
مناسب آشپزخانه‌های کوچک
نظرات تعمیرکاران یخچال فریزر پایین بلومبریگ مدلKND3950ED
سروصدای نشتی
یافتن بوی بد
درب ییخچال به خوبی بسته نمی‌شود
مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید بلومبریگ مدل KWD2440
ارتفاع 178 سانتی متر
عرض 92 سانتی متر
عمق 70 سانتی متر
تعداد طبقات یخچال 4 طبقه
تعداد کشو یخچال 3
تعداد طبقات فریزر5 طبقه
تعداد کشو فریزر 2 کشو
ظرفیت کل خالص 544 لیتر
ظرفیت کل ناخالص616 لیتر
ظرفیت خالص یخچال 368 لیتر
ظرفیت خالص فریزر 176 لیتر
28 فوت
یخ‌ساز روی درب
آبریز روی درب
فناوری انجماد سریع
صفحه کنترل الکترونیکی
دارای مینی بار
سیتم بدون برفک
یخ‌زدایی اتوماتیک
فیلتر کربن ضد باکتری
تکنولوژی یونیزه
درب ضد اثر انگشت
دارای قفسه‌های شیشه‌ای
دارای فن تهویه
گاز خنگ کننده
نظر کاربران یخچال فریزر ساید بای ساید بلومبرگ مدل KWD2440
میزان صدا بسیار کم در سطح 34 دسی بل
مصرف برق سالیانه 471 کیلو وات
مصرف انرژیA++
کشو‌های مخصوص نگهداری میوه و سبزی
لامپ نو آبی
فن داخلی صدا دارد
چراغ روشنایی چشمک می‌زند
نظر تعمیرکاران یخچال فریزر ساید بای ساید بلومبرگ مدل KWD2440
یخچال قادر به برفک زدایی نیست
چراغ یخچال دائما روشن می‌ماند
مشخصات یخچال فریزر بلا بلومبرگ مدل MDND1880
ارتفاع 195 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
عمق 76 سانتی متر
تعداد طبقات یخچال 4 طبقه
تعداد کشو یخچال 4 کشو
تعداد طبقات فریزر 2 طبقه
ظرفیت کل خالص 575 لیتر
ظرفیت کل ناخالص 540 لیتر
ظرفیت خالص یخچال 409 لیتر
ظرفیت خالص فریزر 106 لیتر
ظرفیت تقریبی 26 فوت
یخساز دستی
کنترل الکترونیکی حساس لمسی
سیستم بدون برفک
طبقات شیشه‌ای
یخ‌زدایی خودکار
محفظه تولید یخ مکعبی
پایه‌های قابل تنظیم
فیلتر کربن ضد باکتری
تکنولوژی یونیزه
نظرات کاربران یخچال فریزر بالا بلومبرگ مدل MNDND1880
طراحی خاص و مدرن
مخصوص خانواده‌های کم جمعیت
بدنه داخلی یخچال به مرور زرد می‌شود
سیستم سرمای یخچال و فریزر عالی است
دو کشو کوچک فریزر بسیار کارآمد است
نظر تعمیرکاران یخچال فریزر بالا بلومبرگ مدل MNDND1880
چراغ یخچال دائماً روشن است
درب یخچال به خوبی بسته نمی‌شود
یخچال رووشن نمی‌شود
موتور یخچال دائماً روشن است
مشخصات یخچال فریزر چهار درب بلومبرگ مدل KQD1440
ارتفاع 186 سانتی متر
عرض 92 سانتی متر
عمق 81 سانتی متر
تعداد طبقات یخچال یخچال 3 طبقه
تعداد کشو 4 کشو
تعداد طبقات فریزر 2 طبقه
تعدادکشو فریزر 4 کشو
ظرفیت کل خالص 640 لیتر
ظرفیت کل ناخالص 705 لیتر
ظرفیت تقریبی 32 فوت
آبریزر
فناوری انجماد سریع
صفحه کنترل الکترونیکی
مینی‌بار
سیستم بدون برفک
یخ‌زدایی اتوماتیک
طبقات شیشه‌ای قابل تنظیم
دارای فیلترکربن ضد باکتری
فن تهویه
تکنولوژی یونیزه
نظر کاربران یخچال فریزر 4 درب بلومبرگ مدل KQD1440
ضعیف بودن گارانتی
خط و خش روی بدنه
صدای چکیدن آب
کیفیت ساخت عالی
طراحی داخلی زیبا و جادار
ضعف عملکرد فیلتر بوگیر
استفاده از تکنولوژی روز
بی‌صدا
ظاهر شیک
دسترسی آسان
نظر تعمیرکاران یخچال فریزر 4 درب بلومبرگ مدل KQD1440
داخل کشو سبزیجات آب وجود دارد
وقتی یکی از درب‌ها بسته می‌شود درب دیگر باز می‌شود
قطرات آب خارج از یخچال وجود دارد
کناره‌های یخچال گرم هستند
تعویض فیلتر یخچال
مشخصات یخچال فریزر درب فرانسوی بلومبرگ مدل KFD9952XD
ارتفاع 182 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
عمق 70 سانتی متر
تعداد طبقات یخچال 3 طبقه
تعداد کشو یخچال 4 کشو
تعداد طبقات فریزر 2 کشو
ظرفیت کل خالص 550 لیتر
ظرفیت کل ناخالص 600 لیتر
ظرفیت خالص یخچال 396 لیتر
ظرفیت خالص فریزر 145 لیتر
28 فوت
یخساز اتوماتیک
آبریز
اتصال به آب شهری
صفحه کنترل الکترونیکی
سیستم بدون برفک
دارای محفظه آب
دارای طبقات شیشه‌ای
دارای قابلیت تنظیم دما
دارای تهویه با فن
دارای روشنایی داخلی
فیلتر کربن ضدباکتری
نظرکاربران یخچال فریزر درب فرانسوی بلومبرگ KFD9952XD
ظرفیت کم
صدای کم
مصرف برق پایین
طراحی بی‌نظیر
قفل کودک
صدای کمی دارد
بدنه یخچال داغ میشود
نظر تعمیرکاران یخچال فریزر فرانسوی بلومبرگ مدل KFD9952XD
ارور F3 01 می‌دهد
ارور F0 12 می‌دهد
بعد از بستن درب فریزر صدایی می‌آید
یخچال به اندازه کافی خنک نیست
بررسی کیفیت ماشین لباسشویی بلومبرگ
یکی دیگر از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی در شستن انواع لباس و حتی پتو و خشک کردن آن کارایی دارد و باعث می‌شود وقت زیادی تلف نشود. همچنین در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود. در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ توضیحاتی در رابطه با انواع ماشین لباسشویی بلومبرگ خواهیم داد.

 

مشخصات ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل BWG-484-S
قیمت این محصول 16446000
ارتفاع 84 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
دور موتور سرعت خشک‌کن 1400 دور در دقیقه
تعداد برنامه‌های شستشو 16
نوع برنامه سریع
بهداشتی
لباس تیره
شستشوی دستی
لباس پشمی
لباس زیر
پیراهن
صفحه کنترل مینی ال سی دی
30 درصد مصرف انرژی کمتر از رده A
تاخیر زمانی 24 ساعته و زمان باقیمانده
قابلیت حذف خشک نمودن
انتخاب فقط آبکشی
سیستم تنظیم خودکار آب
سنسور وزن
گرمکن بادوام
کشور سازنده ترکیه
موتور تسمه‌ای
ظرفیت 8 کیلوگرم
نظرات کاربران ماشین ظرفشویی درب از جلو بلومبرگ مدل BWG-484-8KG
برنامه‌های شستشوی پرکاربرد
قیمت مناسب
صدای بلند
رضایت از محصول
امکانات خوب
صدای قابل تحمل
صدا سوت هنگام خشک کردن
لرزش بدنه
داغ کردن بدنه
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل KWG-484-8KG
ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود
ماشین لباسشویی به درستی نمی‌چرخد
ماشین بیش از حد لرزش دارد
ماشین لباسشویی بو می‌دهد
مشخصات ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبریگ مدل KWG-374-7KG
قیمت این محصول 15160000 تومان
ظرفیت شستشو 7 کیلوگرم
دور موتور 1400 دو در دقیقه
درب از جلو
جهت باز شدن درب به سمت چپ
قفل کودک
16 برنامه شستشو
دارای سیستم خودکار تنظیم آب
شستشوی اولیه
اتوکشی آسان
شستشوی اضافه
استفاده از خشک‌کن
استفده از ویژگی آبکشی
رنگ سیلور و سفید
کشور سازنده ترکیه
نظرکاربران ماشین لباسشویی در از جلو مدل BWG-374—7KG
با کیفیت
شستشوی تمیز
بدون لرزش
بدنه داغ می‌شود
درب به سختی باز می شود
نظرات تعمیرکاران ماشین لباسشویی درب از جلو مدل BWG-374-7KG
آب به درستی تخلیه نمی‌شود
آب سرد وجود ندارد
چرخه شستشو تمام نمی‌شود
مشخصات ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل WNF-96491-9KG
قیمت این محصول –
ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم
دور موتور 1400 دور در دقیقه
موتور تسمه‌ای
درب از جلو
قفل کودک
برنامه‌های شستشو 16
دارای سیستم خودکار تنظیم آب
شستشوی اولیه
اتو کشی آسان
شستشوی اضافه
صفحه ال ای دی
دستگیره درب مخفی نیست
ساخت کشور ترکیه
در دو رنگ سفید و سیلور
نظرات کاربران ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل WNF-96491-9KG
بدنه برق دارد
زمان آبکشی سوت می‌کشد
بادوام
قیمت مناسب
صدا روی دور تند زیاد است
کار با آن راحت و مطلوب است
کیفیت ساخت . مریال خوب
صفحه LED کم نور
نظر تعمیرکارارن ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبرگ مدل WNF-96491-9KG
مواد شوینده روی لباس‌ها باقی می‌ماند
درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود
محلول شستشو تخلیه نمی‌شود
آب در دردیگ ماشین لباسشویی دیده نمی‌شود
مشخصات ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبریگ مدل WANF-91430-9KG
قیمت این محصول –
ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم
دور موتور1400 دور در دقیقه
درب از جلو
قفل کودک
16 برنامه شستشوی کاربردی
دارای سیستم خودکار تنظیم آب
شستشوی اولیه
اتو کشی آسان
شستشوی اضافه
در دو رنگ سفید و سیلور
کشور سازنده ترکیه
رده مصرف انرژی A++
نظر کاربران ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبریگ مدل WANF-91430-9KG
رضایت کامل
پشتیبانی خوب
قیمت بالا
برند موفق
کیفیت پایین یخچال
ساخت زیبا
کم صدا
تسمه‌ای بودن
قدرت بالا
متریال ساخت نسبت به ماشین‌های خارجی ضعیف است
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی درب از جلو بلومبریگ مدل WANF-91430-9KG
مقداری ماده شوینده روی لباس باقی می‌ماند
اجرای برنامه بیش از حد معمول طول می‌کشد
نشانگر نورانی صفحه نمایش در حین عملکرد دستگاه کار نمی‌کند.
بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی بلومبرگ
کسانی هستند که تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی گرفته‌‌اند اما در انتخاب مدل و برند آن دچار مشکل شده‌اند، در این قسمت توضیحات کوتاهی در رابطه به ماشین ظرفشویی برند بلومبرگ داده‌شده است و نظرات تعمیرکاران و کابران نیز برای کمک به تصمیم‌گیری شما استفاده شده است، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بلومبرگ همراه باشید تا با اطلاعات بیشتر به خرید محصول این برند بپردازید.

 

مشخصات ماشین ظرفشویی بلومبرگ مدل GIN-39330
در دو رنگ سفید و سیلور
صفحه نمایش LCD
ظفیت 12 نفره
تعداد طبقات 2 طبقه
میزان مصرف آب 10 لیتر
میزان صدا 44 دسی بل
تعداد برنامه 10 برنامه
مدیرت سنسور
سیستم خشک کن
تهویه فعال
نشانگر براق کننده
نشانگر نمک
نشانگر نشت آب
نشانگر فیلتر مسدود
جلوگیری از مصرف بیش از اندازه آب
کنترل پنل لمسی
نظر کاربران ماشین ظرفشویی ایستاده بلومبرگ مدل GIN-39330
شستشوی تمیز
صدای کم
خدمات پس از فروش خوب
کارایی بالا
طراحی زیبا
قیمت مناسب
کیفیت خوب
نداشتن قفسه کارد و چنگال
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بلومبرگ مدل GIN-39330
ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود
ماشین ظرفشویی بوی بدی دارد
ماشین ظرفشویی روی زمین نشت می‌کند
مشخصات ماشین ظرفشویی بلومبرگ مدل GSN-9483Z20
قیمت این محصول –
رنگ مشکی
ظرفیت 14 نفر
تعداد طبقات 3 طبقه
طبقه مجزا و مخصوص کارد و چنگال
مصرف آب 10 لیتر
میزان صدا 44 دسی بل
تعداد برنامه شستشو 10 برنامه
قابلیت تاخیر زمان شستشو
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
مدیریت سنسور
سیستم خشک کن
تهویه فعال
نشانگر نمک
سختی گیر آب خودکار
نشانگر بسته بودن محفظه
نشانگر نشت آب
نشانگر فیلتر مسدود
جلوگیری از مصرف بیش از اندازه آب
نشانگر بسته بودن درب
نظرکاربران ماشین ظرفشویی بلومبرگ مدل GSN- 9483Z20
کار با آن راحت است
ظرف‌هارا نمی‌شوید
طراحی خیلی زیبا و خاصی دارد
کم مصرف
بی صدا
خدمات پس از فروش خوب
برنامه‌های مناسب
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بلومبرگ مدل GNS-9483Z20
ظروف شسته شده کثیف باقی می‌ماند
ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را خشک نمی‌کند.
مشخصات ماشین ظرفشویی ایستاده بلومبرگ GSN-9483
در دو رنگ سفید و سیلور
صفحه نمایش LCD
ظرفیت 13 نفر
تعداد طبقات 3 طبقه
میزان مصرف آب 10 لیتر
میزان صدا 44 دسی بل
تعداد برنامه‌های شستشو 10 برنامه
قابلیت تأخیر زمان شستشو
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
کنترل هوشمند
مدیریت هوشمند
سیستم خشک کن
نشانگر نمک
نشانگر براق کننده
سختی گیر آب خودکار
جلوگیری از مصرف بیش از اندازه آب
نظر کاربران ماشین ظرفشویی ایستاده بلومبرگ مدل GSN-9483
بی صدا
خدمات س از فروش ضعیف
بدنع ماشین ظرفشویی داغ می‌شود
طراحی زیبا
قیمت بالا
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی ایستاده بلومبرگ مدل GSN-9483
ماشین ظرفشویی روی زمین نشت می‌کند
ماشین ظرفشویی بوی بد می‌دهد
بررسی کیفیت لوازم برقی آشپزخانه بلومبرگ
شرکت بلومبرگ علاوه بر تولید انواع ماشین لباسشویی، یخچال و ماشین ظرفشویی با کیفیت و زیبا به تولید انواع فر‌ و گاز نیز پرداخته است که در تولید این محصولات نیز خوش درخشیده است. در ادامه توضیحاتی در رابطه با کیفیت و نظرات کاربران و تعمیرکاران گاز و فر بلومبرگ داده خواهد شد.

مشخصات فر برقی چند منظوره بلومبرگ مدل 9576X
طول 59.5 میلی متر
عرض 59.5 میلی متر
عمق 56.7 میلی متر
فر برقی چند منظوره
وزن 37.9 کیلوگرم
صفحه نمایش رنگی
کوره گیریل
کوره تاشو
حفره لعاب شده+ دیواره عقب کاتالیزوری
یخ‌زدایی دارد
تقویت کننده
نموادار مصرف A
سطح قفسه تلسکوپی
سینی شیرینی پزی
سینی پخت و پز
فلات سیمی
دارای 13 برنامه پخت
روشن شدن چرراغ با باز شدن درب
قفل الکترونیکی
کنترل لمسی الکترونیکی
گنجایش فر 72 لیتر
نظرات کاربران فر برقی چند منظوره بلومبرگ مدل 9576X
تعداد برنامه‌های متعدد
ظاهر شیک
کیفیت مناسب
خدمات مناسب
طراحی خاص
نظرات تعمیرکارا فر برقی چند منظوره بلومبرگ مدل 9576X
مشکل المنت‌ها
مشکل در ترموستتات
مشخصات فر برقی چند منظوره بلومبرگ مدل 9890X
طول 59.5 میلی متر
عرض 59.4 میلی متر
عمق 56.7 میلی متر
فر برقی چند منظوره
وزن 37.9 کیلوگرم
صفحه نمایشگر رنگی
نوع کوره گریل برقی
کوره تاشو دارد
یخ زدایی
تقویت کننده
نمودار مصرف انرژی A
سطح قفسه تلسکوپی
سینی شیرینی پزی
سینی پخت و پز
فلات سیمی
داراس 13 برنامه پخت و پز
روشن شدن چراغ با باز شدن درب
کنترب لمسی الکترونیکی
گنجایش فر 70 لیتر
نظرات کاربران فر برقی چند منظوره بلومبرگ مدل 9890X
حجم بالا
عملکرد مناسب
سهولت استفاده
برنامه‌های کاربردی
چراغ با باز شدن درب فر روشن نمی‌شود
نظرات تعمیرکاران فر برقی چند منظوره بلومبرگ مدل 9890X
حس‌گر‌های حرارتی آسیب دیده
برد الکتریکی کار نمی‌کند
نتیجه‌گیری از بررسی کیفیت لوازم خانگی بلومبرگ
بلومبرک نیز یکی از ده‌ها برند لوازم خانگی است. محصولات بلومبرگ همواره با کیفیت بوده و طراحی بی‌نظیری دارد. هر محصولی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی و ... که زیاد استفاده می‌شوند ممکن است دچار اشکالاتی شوند و به تعمیرکار نیاز پیدا کنند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در لوازم خانگی بلومبرگ نکته مهم در تعمیر آن استفاده از یک نمایندگی مجاز با تکنسین‌های آشنا با محصولات بلومبرگ است.

آی پی امداد یکی از صدها نمایندگی مجاز تعمیر لوازم آشپزخانه بلومبرگ است. این مجموعه از تکنسین‌های حرفه‌ای در تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می‌کند و تمام خدمات خود را تا 12 ماه گارانتی می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به معرفی نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران خواهیم پرداخت...

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران اینجا است تا با آرامش و آگاهی از هزینه تعمیر به عیب یابی و رفع عیب پرداخته شود ، همچنین در نظر داشته باشید که برای رفاه حال شما عزیزان راهنمای فارسی استفاده ، آموزش تعمیرات ، علت ارور و رفع کد خطا را شرح داده ایم تا چنانچه فنی هستید با صرفه جویی در هزینه ها به تعمیرات بپردازید .

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در خدمت شما مشتریان عزیز است. این مجموعه با اعزام تیم تخصصی و مجاز تعمیرات یخچال به آدرس شما مشکلات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را در اسرع وقت حل می­کنند. کلیه گزارش­های مربوط به یخچال که به مرکز خدمات آی.پی امداد گزارش داده می­شود توسط تیم فنی بررسی می­شود. سپس لیست هزینه­ های تعمیر به صورت کاملا شفاف به شما اعلام می­گردد. یکی از مهمترین ویژگی های این مجموعه استفاده از قطعات یدکی اصل به همراه گارانتی 2 الی 12 ماهه می­باشد. هرچند تعمیرات یخچال ساید بای ساید باید توسط تکنسین حرفه ای و با تجربه صورت گیرد. در این مقاله مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک در نمایندگی تعمیرات را برایتان شرح داده ایم. تا بتوانید مشکلات ساده را بدون نیاز به تعمیرکار در منزل رفع کنید.

 

تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

مجموعه آی پی امداد نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک با بیش از نیم قرن تجربه و تکنسینهای متعهد ، مجرب و دوره دیده ( تعمیرکار یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک ) در زمینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مفتخر است ، تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک را ، سراسر تهران در محل با ضمانتنامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید .

 

توجه : همشهری عزیز دقت فرمایید : طبق نظر سنجی که از مشتریان مجموعه آی پی به وجود آمده ، پیرو نارضایتی آنها از تعمیرکاران غیر مجاز ، حتما در رابطه با تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک به شرکتهای معتبر مراجعه فرمایید ، در زیر به چند نمونه از نارضایتی ها میپردازیم :

 

یخساز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به درستی تعمیر نشده است و هنوز یخ تولید نمیکند و آبریزی دارد .

برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به خوبی تعمیر نشده است و تعمیرکار اقدام به تعویض و یا تعمیر برد الکترونیکی نموده است با اینکه برد الکترونیکی کاملا سالم است و مشکل از جای دیگری میباشد .

یخچالهای ساید بای ساید جنرال الکتریک معمولا دارای چندین برد الکترونیکی میباشد ، که یکی از آنها برد اصلی است ولی متاشسفانه به دلیل عدم آگاهی تکنسین ، برد اصلی پیدا نشده و یا برد دیگری تعمیر گردیده است .

تعویض لاستیک یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک تخصص میخواهد .

 

حتما بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال در تهران

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

ساید بای ساید سفید جنرال الکتریک از مهم ترین محولات این شرکت است که با طراحی بسیار زیبا و محفظه داخلی جادار تولید و به بازار عرضه میشود. رده انرژی A+ دستگاه می باشد از ویژگی های این محصول است.از ویژگی های مهم دیگر آن دارا بودن سه دکمه آب شدن سریع، یخ شدن سریع و انتخاب دما میباشد.

 

یخچال ها و ساید بای ساید های جنرال الکتریک دارای شیشه های مقاوم و نشکن هستند.سرما سازی بدون برفک و عدم تشکیل تشکیل یخ و باکتری از دیگر ویژگی های مهم این محصولات است.در یخچال ها و ساید بای ساید های جنرال الکتریک میتوانید با توجه به نوع مواد داخلی محفظه پائینی دمای داخلی آن را به صورت دلخواه تنظیم نمایید.

 

تنظیمات دستگاه توسط صفحه نمایش دیجیتالی که بر روی محصول تعبیه شده است انجام میگیرد.

 

با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به راحتی به خرید خود بپردازید .

 

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک خود در زیر تماس حاصل فرمایید .

در صورت تماس با اپراتور ؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا رفع عیب شود .

در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک ) به محل شما اعزام میگردد .

در اکثر موارد تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک شما در همان محل انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص باشد به کارگاه مجهز آی پی حمل شده و سپس بعد از تعمیر ( تنها یک روز بعد ) به شما تحویل داده میشود .

تمامی خدمات مجموعه آی پی دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه میباشد .

خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران به شرح زیر میباشد:

 

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض کمپرسور ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض فن کندانسور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض فن داخلی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

نشتی گیری اواپراتور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

شارژگاز یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض شیر برقی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض دمپر یخساز جنرال الکتریک

تعویض سنسور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض ترموفیوز ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعویض و تعمیر برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر یا تعویض برد اینورتر جنرال الکتریک

شستشوی مدار گاز جنرال الکتریک

سرویس سالیانه کندانسور جنرال الکتریک

رگلاژ درب یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

باز و بسته کردن درب ساید بای ساید جنرال الکتریک جهت جابه جایی

تعویض زبانه درب بار ساید بای ساید جنرال الکتریک

سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

اغلب ما برای خرید قطعات جاروبرقی آاگ به دنبال نمایندگی معتبر آن هستیم. منظور از نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی آاگ ، مرکزی است که بتوان لوازم یدکی فابریک دستگاه را از آن تهیه کرد. . آنچه در عمر مفید دستگاه پس از تعمیر مؤثر است؛ نحوه تعمیرات آن و لوازم یدکی مورد استفاده در دستگاه است. بنابراین نمایندگی فروش قطعات یدکی جاروبرقی آاگ کجاست؟ حتماً تاکنون برای تهیه قطعات فابریک و مرغوب جاروبرقی آاگ این سؤال را بارها و بارها از افراد مختلف پرسیده‌اید. بیشتر بخوانید

 

بسیاری از قطعات جاروبرقی آاگ به مرور زمان و در اثر استفاده خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند.

بسیاری از این قطعات نیز، باید به‌صورت دوره‌ای تعویض شوند.

یکی از معضلاتی که در مورد خرید لوازم مصرفی جاروبرقی وجود دارد؛ سخت پیدا شدن جنس خوب و باکیفیت است.

آنچه ماهیت جاروبرقی را شکل می‌دهد، قطعات آن و عملکرد آن‌ها در کنار یکدگیر است.

بنابراین اگر بخواهیم قطعه‌ای را در این دستگاه تعویض کنیم باید به قطعه جایگزین در آن دقت کافی داشته باشیم.

بهترین راه برای خرید لوازم جانبی جاروبرقی، خرید از نمایندگی مجاز فروش قطعات جاروبرقی آاگ است.

 

 

ضرورت استفاده از قطعات اصلی برای جاروبرقی‌ها سبب شده است تا در این مقاله شما را با انواع لوازم مصرفی جاروبرقی آاگ، زمان مناسب برای تعویض آن‌ها، نمایندگی فروش و قیمت قطعات این دستگاه آشنا کنیم.

 

مجموعه آی.پی یدک یکی از این نمایندگی‌ها است که لوازم یدکی جاروبرقی آاگ را به‌صورت عمده و تکی در سراسر کشور به فروش می‌رساند. عرضه انحصاری و تخصصی لوازم مصرفی جاروبرقی سبب شده است تا محصولات این مجموعه با پایین‌ترین قیمت ممکن و بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه شوند.

 

لوازم یدکی جاروبرقی آاگ aeg

لوازم یدکی جاروبرقی آاگ به انواع قطعات قابل تعویض آن گفته می‌شود.

البته اغلب قطعات جاروبرقی در این دسته قرار می‌گیرند.

به‌ندرت می‌توان قطعه‌ای را در جاروبرقی یافت که قابل تعویض نباشد.

قطعات قابل تعویض جاروبرقی آاگ شامل، سیم‌جمع کن جاروبرقی aeg, موتور جاروبرقی آاگ, فیلتر جاروبرقی آاگ, برس جاروبرقی آاگ, کلکتور جاروبرقی آاگ، زغال جاروبرقی آاگ، بدنه جاروبرقی aeg، پاکت جاروبرقی آاگ و … است.

 

بسیاری از قطعات داخلی این دستگاه نیز قابل تعویض هستند. اما این مسئله به این معنی نیست که نباید از قطعات داخلی دستگاه مراقبت کرد.

 

اگر لوازم مصرفی جاروبرقی آاگ، همانند کیسه و فیلتر و … به‌موقع تعویض شوند.

هرگز نیازی به تعویض قطعات داخلی دستگاه نخواهد بود.

تعویض به‌موقع این لوازم و قطعات خراب به شدت در عملکرد نهایی دستگاه تأثیر گذارند.

در چه صورت نیازمند خرید لوازم یا قطعات جاروبرقی آاگ خواهیم شد؟

مسلماً ما زمانی نیازمند خرید لوازم یا قطعات جانبی جاروبرقی آاگ aeg هستیم که یکی از این قطعات خراب شده باشند. اما در مورد جاروبرقی برخلاف وسایل دیگر نباید منتظر خراب شدن یک قطعه بود.

 

بلکه برخی از قطعات این دستگاه باید در بازه زمانی مشخص تعویض شوند؛ حتی اگر خراب نشده باشند.

لوازمی مانند پاکت جاروبرقی aeg، فیلتر جاروبرقی آاگ و حتی زغال دستگاه از این قبیل لوازم هستند.

این قطعات به‌طور مستقیم در فرآیند خراب شدن سایر بخش‌های دستگاه، به ویژه قسمت‌های داخلی آن مانند کلکتور جاروبرقی آاگ، موتور جاروبرقی aeg و … تأثیر دارند.

برخی دیگر از قطعات یدکی جاروبرقی آاگ مانند لوله خرطومی، زانویی، پارویی و … که خارج از محفظه داخلی دستگاه قرار دارند.

به مرور زمان و در اثر مصرف مکرر دستگاه خراب می‌شوند.

این قطعات نیز باید بلافاصله پس از خرابی تعویض شوند.

زیرا اختلال در عملکرد آن‌ها سبب وارد شدن فشار اضافی برموتور دستگاه می شود.

و در نتیجه سلامت اجزای داخلی جاروبرقی را به خطر می‌اندازد.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

دلایل گرم نکردن ماکروفر چیست؟

علت اول: دیود (Diode)

دیود ماکروفردیود برق متناوب A/C را به مستقیم D/C با ولتاژ نزدیک ۵۰۰۰ ولت تبدیل می‌کند. این ولتاژ بالا مگنترون را برای گرم کردن غذا تغذیه می‌کند. اگر دیود سوخته باشد، مگنترون ولتاژ کافی برای کار کردن دریافت نخواهد کرد و مایکروفر را از گرم کردن باز خواهد داشت. وقتی دیود اشکالی دارد، غالباً از لحاظ ظاهری سوخته به نظر می‌رسد. دیود را بررسی کنید اگر سوخته بود، تعویض‌ش کنید. اگر بررسی ظاهری نتیجه‌ای نداد، با یک مولتی‌متر که از باتری ۹ ولت استفاده می‌کند یا با یک باتری ۹ ولت سری شده با دیود، امتحانش کنید. دیود وقتی در یک جهت رسانایی دارد. (هشدار:‌مایکروفر مقدار مرگ‌باری از الکتریسیته را در خازن‌های ولتاژ بالایش نگهداری می‌کند، حتی اگر ماکروفر به برق وصل نباشد. به خاطر ولتاژ بالا و امکان شوک الکتریکی به شدت خطرناک است. برای تعویض دیود مایکروفر فقط از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.)

علت دوم: میکروسوئیچ درب (Door Switch)

سویچ در ماکرفربیشتر ماکروفرها سه یا چهار میکروسوئیچ درب دارند. وقتی درب مایکروفر بسته می‌شود، سویچ‌های درب اطمینان از بسته بودن درب ها را ایجاد می‌کنند. برای تعیین اینکه میکروسویچ‌های درب معیوب هستند، از یک مولتی‌متر برای امتحان هر یک از میکروسوئیچ ها استفاده کنید. اگر هر کدام از میکروسوئیچ ها اتصال نداشتند، تعویض‌ش کنید. (هشدار:‌مایکروفر مقدار مرگ‌باری از الکتریسیته را در خازن‌های ولتاژ بالایش نگهداری می‌کند، حتی اگر ماکروفر به برق وصل نباشد. به خاطر ولتاژ بالا و امکان شوک الکتریکی به شدت خطرناک است. برای تعویض قطعات الکترونیکی مایکروفر فقط از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.)

علت سوم مگنترون (Magnetron)

مگنترون ماکروفرمگنترون از ولتاژ بالا استفاده می‌کند و منبع جریان مستقیم DC بالا برای ایجاد فرکانسی که غذا را می‌پزد لازم است. اگر مگنترون بسوزد، ماکروفر گرم نخواهد کرد. مگنترون قابل تعمیر نیست – اگر مگنترون سوخته باشد، شما باید آن را تعویض نمایید. (هشدار:‌مایکروفر مقدار مرگ‌باری از الکتریسیته را در خازن‌های ولتاژ بالایش نگهداری می‌کند، حتی اگر ماکروفر به برق وصل نباشد. به خاطر ولتاژ بالا و امکان شوک الکتریکی به شدت خطرناک است. برای تعویض مگنترون مایکروفر فقط از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.)



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به بررسی قطعات جاروبرقی تولیپس می پردازیم.

چگونه می‌توان قطعات فابریک جاروبرقی تولیپس را خریداری کرد؟

جاروبرقی ازجمله وسایلی است که قطعات آن باید به دلایل مختلف تعویض شود. این موضوع چندان جدید نیست.

قطعات جاروبرقی باید مانند هر وسیله دیگر با قطعه مرغوب و باکیفیت جایگزین شوند تا عملکرد لازم را داشته باشند.

قطعات با انواع و برندهای متنوع در بازار موجود هستند؛ اما اغلب آن‌ها کیفیت لازم را ندارند.

برای تهیه قطعات باکیفیت باید آن‌ها را از نمایندگی‌های معتبر تهیه کرد.

به دلیل ضرورت خرید این قطعات از یک نمایندگی معتبر، تلاش کرده‌ایم تا در این مطلب انواع لوازم یدکی جاروبرقی تولیپس را معرفی نماییم. همچنین به ضرورت و زمان تعویض این قطعات بپردازیم و یک نمایندگی معتبر ر ا برای خرید آنلاین و حضوری قطعات جاروبرقی تولیپس معرفی نماییم.

این نمایندگی با نام آی.پی یدک مشغول فعالیت است. از آنجایی که این مجموعه به‌صورت انحصاری و تخصصی در زمینه تأمین قطعات و لوازم مصرفی جاروبرقی فعالیت می‌کند؛ توانسته قیمت این محصولات را علارغم کیفیت، بسیار پایین نگه‌دارد.

لوازم یدکی جاروبرقی تولیپس

لوازم یدکی جاروبرقی تولیپس شامل قطعات قابل تعویض این دستگاه هستند.

بسیاری از قطعات جاروبرقی در این دسته قرار می‌گیرند.

به این علت که طراحی جاروبرقی از ابتدا به همین صورت بوده است.

یعنی برخی لوازم یدکی آن نظیر، کیسه جاروبرقی تولیپس، فیلتر جاروبرقی تولیپس، لوله خرطومی جاروبرقی تولیپس، لوله تلسکوپی جاروبرقی، برس جاروبرقی، زانویی جاروبرقی تولیپس و … به‌نحوی طراحی شده‌اند که بتوان آن‌ها را پس از مدتی استفاده تعویض و با یک قطعه نو جایگزین کرد.

در این بین برخی قطعات جاروبرقی تولیپس ، نظیر موتور جاروبرقی، کلکتور جاروبرقی تولیپس و … نیز از ابتدا به این صورت طراحی نشده‌اند. به این معنی که بهتر است با مراقبت و نگهداری از جاروبرقی از تعویض آن‌ها جلوگیری کرد. اما این قطعه ها نیز مانند سایر لوازم یدکی قابل تعویض و جایگزینی هستند.

در چه صورت نیازمند تعویض قطعات یا لوازم جانبی جاروبرقی تولیپس خواهید شد؟

مانند سایر لوازم برقی با خراب شدن قطعات جاروبرقی تولیپس باید آن‌ها را تعویض کرد. اما همانطورکه توضیح داده شد، قطعات این جاروبرقی‌ها به این صورت طراحی شده‌اند که پس از گذشت مدت مشخص باید آن‌ها را تعویض نمود؛ بدون اینکه خراب شده باشند.

قطعاتی نظیر، کیسه جاروبرقی تولیپس، فیلتر جاروبرقی تولیپس و حتی زغال جاروبرقی نولیپس از این دست لوازم هستند.

با عدم تعویض به‌موقع این قطعات، عملکرد سایر قطعات دستگاه نیز با اختلال مواجه خواهد شد و این قطعات نیز درنهایت خراب می‌شوند.

برای حفظ و نگهداری از قطعاتی مانند موتور جاروبرقی تولیپس یا کلکتور جاروبرقی تولیپس، باید قطعاتی نظیر لوله خرطومی جاروبرقی تولیپس، پارویی جاروبرقی تولیپس، کیسه و فیلتر آن را به‌موقع تعویض کرد.

نمایندگی قطعات جاروبرقی تولیپس

توقع ما از یک قطعه نو این است که برای مدت زیادی بدون نقص کار کند.

اما این امر همواره میسر نیست.

حتماً تاکنون برای شما پیش آمده که قطعه‌ای را برای دستگاه خریداری کرده اید.

اما قطعه مذکور زود خراب شود.

این امر عملکرد سایر قطعات دستگاه را نیز تحت تأثیر قرار داده و سبب خراب شدن آن‌ها می‌گردد.

برای جلوگیری از ایجاد این مشکل، قطعات جاروبرقی تولیپس باید از نمایندگی مجاز آن تهیه شوند.

مجموعه آی.پی یدک، نمایندگی قطعات جاروبرقی تولیپس در تهران است.

این مجموعه به‌صورت اختصاصی در زمینه تهیه و تأمین قطعات جاروبرقی فعالیت می‌کند.

این امر سبب شده تا به‌راحتی بتوان لوازم فابریک جاروبرقی تولیپس را از این مرکز تهیه کرد.

به دلیل تهیه عمده این قطعات از تولید کننده اصلی، کیفیت هرگز سبب افزایش قیمت بی‌رویه اجناس موجود در فروشگاه آی.پی یدک نخواهد شد.

بلکه این کالاها در کنار کیفیت مرغوب با قیمت مناسب نیز عرضه می‌شوند.

این امر سبب شده است تا آی.پی یدک به انتخابی مناسب برای خرید عمده این محصولات تبدیل شود.

فروش قطعات جانبی جاروبرقی Tulips

فروش قطعات جاروبرقی تولیپس ، فقط مختص تهران نیست.

بلکه امکان خرید اینترنتی این قطعات در سراسر کشور فراهم است.

برای این کار کافیست به وبسایت ای.پی یدک مراجعه کنید و علارغم مشاهده ویژگی‌ها و مشخصات محصولات، آن‌ها را به‌صورت آنلاین خریداری نمایید.

البته به جز امکان خرید آنلاین، امکان خرید حضوری لوازم یدکی جاروبرقی تولیپس نیز از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه آی.پی یدک در تهران میسر است.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

تمیز کردم اجاق گاز با مواد طبیعی

تمیز کردن اجاق گاز با جوش شیرین: 

1. آمونیاک و جوش شیرین:

در حالی که آمونیاک برای تمیز کردن همه چیز ایده آل نیست, اما هیچ چیز برای گازتان بهتر از آن نیست. با این روش کار کمتری برای انجام دادن دارید.مشعل های قابل برداشت را در کیسه ای قرار دهید و آمونیاک را بریزید و روز بعد, آن ها را بشویید و ببینید که چطور می درخشند.  

 

تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای

 

2. آب اکسیژنه و جوش شیرین:

 

چند تمیز کننده دیگر این مقدار قدرت را دارند. این را روی هر گونه باقی مانده روی اجاق خود بمالید. سطح را با جوش شیرین بپاشید و سپس آب اکسیژنه را نم نم روی آن بریزید.بعد انجام کار، آبکشی کنید. 

 

3. آب جوش:

 

اگر شما محصولات اضافی در اطراف خانه نداشته باشید, اما قطعا باید آب جوش خود را داشته باشید و این را امتحان کنید. آرام و با احتیاط آب جوش را روی سطح کثیف بریزید.اگر بگذارید بماند تا خنک شود, چیزهای سخت به سادگی محو می شوند و اگر لازم شد, با یک تکه صابون روی اسفنج کار کنید این یک راه حل ساده و دوست دار محیط زیست است، چون از عناصر کاملاً طبیعی و عاری از مواد شیمیایی استفاده می کند. 

 

تمیزکردن میله های اجاق گاز

 

4. نمک و جوش شیرین:

 

یک قاشق سوپ خوری جوش شیرین و یک قاشق سوپ خوری نمک را به هم بزنید ؛ سپس یک قاشق سوپ خوری آب بریزید تا خمیر تهیه شود. پارچه ای را داخل مخلوط فرو کنید و روی کثیفی ها بکشید و مخلوط را روی کثیفی ها بمالید. مایعات را جذب و تمیز می کند.

 

طرز تمیز کردن چدن روی گاز 

 

5. روغن گیاهی و یا روغن زیتون:

 

این روش به شما این امکان را می دهد که روغن گیاهی و یا روغن زیتون را بر روی اجاق گازخود بریزید. با استفاده از یک پارچه, روغن را روی سطح بمالید. سپس روی آن را تمیز کننده همه کاره اسپری کنید و این کار بر روی هود آشپزخانه هم جواب می دهد. 

 

پاک کردن چربی از روی چدن گاز

 

6. صابون و آب:

 

برای این کار شعله های گاز را از گاز جدا کنید. با استفاده از یک پارچه و یک صابون ملایم و آب , هر باقیمانده از آن را بشورید. هر نوع مواد غذایی پخته شده که از بین نمی رود, یک خمیر غلیظ از جوش شیرین و آب تهیه کنید و سپس آن را روی محل مورد نظر بمالید. پس از حدود 20 دقیقه, تمیز کنید و مشعل را آبکشی کنید ؛ بعد از این که کاملاً خشک شد، مشعل ها را سر جایش بگذارید.

 

تمیز کردن استیل سوخته 

 

7. سرکه سفید:

 

سرکه سفید بهترین تمیز کننده است. برای تمیز کردن ظروف شیشه ای نیز به کارر می رود و رگه ها و لکه ها را محو و پاک می کند. یک نسبت سرکه سفید را با دو قسمت آب در یک بطری اسپری مخلوط کنید و سپس محلول را روی جرم ها بزنید و تمیز کنید که اسیدیته سرکه به حذف کثیفی ها کمک می کند. شما می توانید از این ترکیب برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن آشپزخانه تان استفاده کنید. 

 

8. جوش شیرین و لیمو:

 

لیمو یک روغن طبیعی دارد و جوش شیرین خاصیت ضد باکتری دارد. جوش شیرین شامل ذرات بسیار خوبی است که به پاک کردن لکه ها کمک می کند و به اندازه کافی ملایم است که شیشه ها را خراش ندهد. کمی جوش شیرین را روی سطح بپاشید و سپس یک نصفه لیمو را روی سطح بمالید و حالا منطقه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا باقیمانده ذرات جوش شیرین و لیمو را از بین برود. 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در اغلب از استان ها به جهت عدم حضور نمایندگی بابت خرید قطعات جاروبرقی به معضلی بزرگ تبدیل شده است. آی.پی یدک این مشکل را برطرف می کند و هر کجای ایران که باشید قطعات از : پاکت جاروبرقی، لوله خرطومی جاروبرقی، فیلتر جاروبرقی، موتور جاروبرقی، لوله تلسکوپی جاروبرقی و … درب منزل شما تحویل داده می شود. اگر برای جاروبرقی خود قطعات فابریک استفاده کنید و پاکت، فیلتر آن را به موقع تعویض کنید (از پاکت دائمی حتی الامکان استفاده نکنید)، بیشتر از 10 دقیقه از آن استفاده نکنید، بعد از 10 دقیقه به جاروبرقی خود برای 5 دقیقه استراحت دهید و چنانچه دستگاه شما فقط برای خاک می باشد از آن برای تمیز کردن مایعات استفاده نکنید به هیچ عنوان جاروبرقی شما نیاز به تعمیر نخواهد داشت.

چرا برای تامین لوازم یدکی از آی.پی یدک خرید کنیم؟ آی.پی یدک تنها لوازم فابریک می فروشد و لوازم چینی و تقلبی در آن جایگاهی ندارد. با ارتباط حدود 100 شرکت لوازم خانگی در ایران قطعات را به صورت دسته اول توزیع و به سراسر ایران ارسال می نماید. فروش لوازم یدکی به قیمت عمده برای شمای مصرف کننده محاسبه می شود و کلیه قطعات تخصصی جاروبرقی در فروشگاه آی.پی یدک موجود می باشد. اگر عکس آن را در فروشگاه مشاهده ننمودید، کافی است به واتساپ مشاور پیغام دهید تا ظرف کمتر از یک ساعت برای شما تهیه نمایند.

منبع:

http://tamireaval.revolublog.com/-a202823136



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

 

قبل از شستشوی ظرف مواد غذایی چسبیده به آن را جدا کنید

 

همان طور که می‌دانید وقتی ظروف مختلف غذا را به همراه مواد غذایی و انواع چربی‌های چسبیده به آن درون ماشین ظرفشویی قرار می‌دهیم عملکرد و کارایی ماشین برای نظافت ظروف پایین می‌آید. برای اینکه بتوانید کارایی ماشین ظرفشویی را بالا برید سعی کنید ابتدا ذرات مواد غذایی و چسبیده به ظروف را از آن جدا کنید تا پرسه شستشوی بدون هیچ مشکلی و به نحو احسن صورت گیرد. بیشتر بخوانید

 

بیش از ظرفیت ماشین ظرفشویی از آن کار نکشید

 

ماشین ظرفشویی نیز مانند ماشین لباسشویی دارای یک ظرفیت استاندارد است ممکن است در برخی از شب‌ها شما مهمانان زیادی داشته باشید و در انتهای شب با انبوهی از ظروف کثیف روبرو شوید. از یاد نبرید این امر نمی‌تواند دلیلی شود تا شما بیش از اندازه مجاز ماشین ظرفشویی، درون آن را با انواع ظروف پر کنید هر چقدر میزان ظروف داخل ماشین بیشتر از اندازه تعریف شده آن باشد به همان اندازه ظروف مختلف خوب شسته نمی‌شود و همچنین فشار وارده و سنگینی ظروف مختلف می‌تواند عمر مفید ماشین ظرفشویی را کاهش دهد. در مواردی که با بیش از اندازه مجاز ظروف برای شستشو روبرو شدید سعی کنید چند تکه باقی مانده را با دست بشویید شما با این کار از فشاری که ممکن است ظروف اضافه بر ماشین تحمیل کنند جلوگیری می‌کنید و با این روش عمر مفید آن را نیز افزایش می‌دهید. سعی کنید در هنگام شستشوی ظروف اضافی، ظروفی را انتخاب کنید که دارای وزن اضافه و ضخامت بیشتری نسبت به سایر ظروف هستند.

 

آماده سازی آب گرم برای شستشوی هر چه بهتر ظروف

 

قبل از اینکه اقدام به شستشوی ظروف با ماشین کنید ابتدا سوپاپ آبگرم آن را روشن کنید تا قبل از اینکه ماشین ظروف را بشوید آب گرم کافی در اختیار داشته باشد هر چقدر آب گرم کافی برای شستشوی ظرف در اختیار ماشین ظرفشویی باشد عمل شستشوی آن بهتر صورت می‌گیرد این نکته در روز‌های سرد سال بسیار مهم است؛ و میزان کارایی ماشن را بالا می‌برد.

 

زمان شستشو را به نسبت کثیفی ظروف خود در نظر بگیرید

 

این امر کاملا طبیعی است که ما برای اینکه بتوانیم هزینه برق و آب را کاهش دهیم سعی می‌کنیم زمان شستشو را در کمترین زمان خود تنظیم می‌کنیم. این کار برای شستشوی ظروفی که بسیار آلوده و کثیف هستند، به هیچ عنوان کارایی ندارد. در چنین شرایطی پس از اتمام شستشو، شما فقط با یک دست ظروف نیمه کثیف روبرو خواهید شد. این کار بیشتر شبیه به آن است که شما لباس‌های بسیار کثیف خود را در یک بازه زمانی کوتاه درون ماشین لباسشویی بریزید و انتظار داشته باشید که ماشین لباسشویی لباس‌ها را به صورت کاملا تمیز در اختیارتان قرار دهد.

 

استفاده از شوینده‌های مقرون به صرفه

 

سعی کنید برای شستشوی بهتر ظروف خود از شوینده‌های مقرون به صرفه استفاده کنید به طور مثال از شوینده‌هایی استفاده کنید که نیاز به افزودنی خاصی نداشته باشند اگر به صورت تصادفی شوینده‌هایی را خریداری کردید که نیاز به افزودنی برای تمیز کاری دارند نگران نباشید شما می‌توانید از سرکه سفید به عنوان یک مکمل تمیز کننده خوب استفاده کنید.

تمیز کردن چرخه داخلی ماشین ظرفشویی

 

گا‌ها دیده می‌شود وقتی چند ماه از ماشین ظروفشویی استفاده می‌شود بوی نامطبوع خاصی از آن در محیط آشپزخانه متصاعد می‌شود این بو‌ها عمدتا بخاطر ذرات غذایی است که در کانال‌های خروجی ماشین‌های ظرفشویی به دام می‌افتند. برای اینکه بتوانید از شر چنین ذراتی بد بوی در ماشین ظرفشویی راحت شوید کافی است یک فنجان سرکه سفید را درون ماشین خالی کنید سپس با روشن کردن آن اجازه دهید تا سرکه ذرات غذای چسبیده شده درون ماشین را پاک کند با این روش شما از شر بوی بد حاصل از غذا‌های مانده درون کانال‌های ماشین ظرفشویی خلاص می‌شوید.

 

تمیز کردن سینی تخلیه

 

سعی کنید در هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی سینه تخلیه آن را نیز تمیز کنید البته پس از چند ماه استفاده از ماشین ظرفشویی باید فیلتر آن را نیز پاک کنید البته در صورت نیاز به فیلتر جدید آن را عوض کنید تا کارای بیشتری برای تمیز کردن و جدا سازی ذرات غذا داشته باشد. از یاد نبرید که علت بوی نامطبوع از ماشین ظرفشویی می‌تواند بخاطر تخلیه نکردن آب درون سینی باشد.

 

تمیز کاری کلی ماشین ظرفشویی

 

معمولا پس از چند ماه استفاده از ماشین ظرفشویی ذرات غذا بین واشر‌های آبندی درب آن جمع می‌شوند این ذرات می‌تواند آبندی درب ماشین را با مشکل روبرو کنند سعی کنید مقداری از سرکه را به یک پارچه نرم بمالید و به آرامی شیار‌های و واشر‌های موجود روی درب ماشین ظرفشویی را به خوبی تمیز کنید تا ذرات به دام افتاده در شیار درب به خوبی پاک شوند. البته وجود برخی از چربی‌ها در روی ظروف و چسبیدن آن به واشر درب ماشین نیز می‌تواند مشکلاتی را برای آن فراهم کند در چنین شرایطی با استفاده از برخی حلال‌های چربی زدا و آغشته کردن آن به یک حوله نرم، نوار‌های حاشیه درب ماشین را به خوبی تمیز کنید. تا عمل آبندی به خوبی صورت گیرد.

 

دمای آب گرم ماشین ظرفشویی را بررسی کنید

 

تنظیم دمای آب گرم ماشین ظرفشویی با میزان تمیز کاری آن رابطه مستقیم دارد معمولا بهترین دما برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشوی دمایی بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ درجه فارنهایت (تقریبا ۳۸ الی ۴۹ درجه سانتی گراد) است. اگر فکر می‌کنید با افزایش دمای آب گرم درون ماشین ظرفشویی می‌توانید میزان تمیز کاری آن را بالا ببرید سخت در اشتباه هستید چرا که وقتی دمای آب بیش از اندازه بالا برود آب در محیط داخلی ماشین بخار می‌شود و این بخار توانایی پاک کردن ذرات غذا از روی ظروف را ندارد در نتیجه پس از شستشو بقایای غذا روی ظروف باقی می‌ماند. البته باشید توجه داشته باشید که اگر آب درون ماشین سرد باشد نیز ممکن است عمل شستشو به خوب صورت نگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در صورتی که بخواهیم دسته بندی کلی از اجاق گاز داشته باشیم باید عنوان کنیم که به دو دسته برقی و گازی تقسیم می شود. تنظیم حرارت اجاق هایی که با گاز کار می کنند آسان تر می باشد چرا که شعله را با چشم مشاهده می کنیم و توجه داشته باشید که مصرف انرژی کمتری نسبت به اجاق های برقی دارد.

جنس بدنه

از لحاظ تقسیم بندی جنس بدنه اجاق گاز به دو دسته استیل و لعابی تقسیم بندی می شود. در اجاق گازهای تمام استیل رویه و همچنین بدنه دستگاه از جنس استیل است که این قسمت در اجاق گازهای لعاب از جنس لعاب می باشد. در برخی از مدل ها دستگاه از جنس استیل بوده و بدنه دارای پوشش رنگ لعاب است. مزیت پوشش استیل این است که دارای عمر مفید بیشتر بوده و همچنین مقاومت دستگاه در برابر خوردگی بیشتر است و به راحتی تمیز می شود.

تعداد شعله

شما بسته به اندازه آشپزخانه و کابیت های خود می توانید دستگاه را انتخاب کنید. در این بین باید تعداد اعضای خانواده خود را نیز در نظر داشته باشید. کسانی که خانواده کم جمعیت هستند اجاق گازهای دو یا سه شعله کافی می باشد و نیازی به خرید انواع ۵ یا ۶ شعله نیست.

یکی از نکات مهمی که در حین خرید باید رعایت کنید توان حرارتی شعله پلوپز می باشد که مقدار آن بی ۳٫۸ تا ۴ کیلو وات می باشد. باید دقت کنید که مقدار آن از این کمتر نباشد. یکی از نکات مهم در حین خرید شعله وسطی دستگاه می باشد که توسط دو شیر گاز مجزا کنترل می شود. این امر باعث می شود تا کنترل شعله مرکزی و خارجی به صورت همزمان انجام شود. شما می توانید قبل از خرید به سراغ فروشگاه های معتبر رفته و از نزدیک اجاق گازها را مشاهده کنید و از امکانات آن باخبر شوید.

ترموکوپل

اجاق گازهای جدید از سیستم ترموکوپل استفاده می کنند که در صورت قطع شدن شعله به صورت خودکار جریان گاز را قطع می کنند. این امر از خطر پخش گاز و آتش سوزی جلوگیری می کند. در هنگام خرید دستگاه توجه داشته باشید که ایمنی دستگاه بسیار مهم است. حتما اجاق گازهایی را خریداری کنید که دارای ترموکوپل باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره ترموکوپل در اجاق گاز اینجا را مطالعه فرمایید.

صفحه نمایش و فندک اتوماتیک

فندک اتوماهشدار دهنده اتمام پخت غذا می باشد. این امر به منظور اطلاع رسانی کاربر طراحی شده است. در برخی از مدل تیک یکی دیگر از امکاناتی است که در اجاق گاز وجود دارد که شما با چرخاندن ولوم و فشار آن به داخل به صورت اتوماتیک دستگاه را روشن می کنید و دیگر نیازی نیست که از فندک دستی استفاده کنید. یکی دیگر از امکاناتی که می بایست حین خرید به آن توجه کنید وجود صفحه نمایش برای تعیین زمان و فعال کردن ها با توجه به امکانات موجود در آنها برای نمایش وضعیت فعال بودن جوجه گردان چراغی درون فر تعبیه شده است. پخت در یک زمان مشخص از دو نظر قابل توجه می باشد: جلوگیری از سوختن غذا و صرفه جویی در مصرف انرژی.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

کولر گازی در حالت سرمایش چگونه کار می کند؟

گاز خنک کننده درون کمپرسور متراکم شده و با فشار به سمت کندانسور رفته و در آنجا گرما را از دست داده ، تبدیل به مایع می شود. سپس مایع خارج شده از کندانسور از لوله مویی یا شیر انبساط عبور کرده و دچار افت فشارشدید می شود که در اثر این افت فشار مقداری حالت دو فازی (مایع و گاز) به خود گرفته و به سمت ورودی اواپراتور هدایت می شود. در محل اواپراتور ( تبخیر کننده ) تحت تأثیر دمای محیط ، تبخیر و دوباره تبدیل به گاز شده بنابر این سرمای خود را به محیط یا همان لوله های اواپراتور پس می دهد.  هوای اتاق با گردش پروانه فن داخلی (فن ایندور) ازیک سمت یونیت داخلی واردشده  و بعد از  عبوراز بین لوله های اوپراتور، سرد شده و از سمت دیگر به داخل اتاق هدایت می گردد. مبرد تبخیر شده در اواپراتور دوباره توسط کمپرسور مکش شده و این سیکل ادامه می یابد.

کولر گازی در حالت گرمایش چگونه کار می کند؟

در حالت گرمایش چرخه فوق از طریق یک شیر چهارطرفه تغییر کرده و گاز سردکننده گرم شده در کمپرسور، مستقیما به سمت اواپراتور رفته و در آنجا با از دست دادن گرمای خود باعث گرم شدن لوله های اواپراتور و در نتیجه گرم شدن محیط می شود.

سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

دوو شرکت لوازم خانگی که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تاسیس گردید. نام کمپانی دوو از دو قسمت (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌هایسامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که برخی از آنها اکنون به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت دارند.
 
 
شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.
دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.
در جمهوری اسلامی ایران نیز، گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی ، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده که یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان مالک شرکت دوو الکترونیک است که این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.
 


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

وظیفه موتور ظرفشویی، رساندن آن و مواد شوینده به ظروف میباشد. پس هر زمانی که ماشین ظرفشویی را روشن کردید و آبی وارد آن نشد، یا در حین شستشوی ظروف، ظرفشویی متوقف شد، یکی از دلایل آن خرابی موتور ظرفشویی است. البته ناگفته نماند که یکی از دلایلی که موجب می‌شود ورود آب به ماشین ظرفشویی متوقف شود، آکوا استاپ ماشین ظرفشویی است. با خرابی این قطعه و یا وجود نشتی در شلنگ آب، آبی وارد مخزن ظرفشویی نخواهد شد.

نشانه بعدی این است که آب درون دستگاه به گردش در نمی آید و یا فشار خروجی آب از پروانه ها ضعیف است. در هر دو این موارد باید به زودی برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کنید.

 

علائم سوختن موتور ماشین ظرفشویی چیست؟

وجود صدای غیر عادی در ماشین ظرفشویی

وجود یک صدای غیر عادی مانند صدای جیغ کشیدن، وز وز، ناله و صدا هایی این چنین از مهم ترین نشانه های سوخت موتور ماشین ظرفشویی است. این مشکل می تواند در اثر اتمام عمر مفید موتور ایجاد شود.

 

اسپری نشدن آب توسط بازوهای آبپاش

در صورتی که موتور ماشین ظرفشویی خراب باشد هیچ آبی از بازوهای آبپاش، اسپری نمی شود. چون با سوختن موتور ماشین ظرفشویی هیچ آبی وارد بازو های آب پاش نمی شود. البته در این مورد ابتدا شیر برقی ورودی آب و نشتی شیلنگ آب را بررسی کنید تا مشکل از آنها نباشد.

 

پخش بوی سوختگی از ماشین ظرفشویی

یکی از مهم ترین علائم سوختن موتور ماشین ظرفشویی، می تواند وجود بوی سوختن و دود باشد. بوی سوختگی ناشی از رطوبت و نشتی در ماشین ظرفشویی نشانه ی خوبی نیست. در صورت بی توجهی به این بو امکان آتش سوزی وجود دارد. در صورت بروز این اتفاق در اولین اقدام دستگاه را از برق بکشید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()