نوشته شده توسط : emami

مسایل بسیاری هست که می تواند سبب خرابی موتور کولر گازی بشود. خوشبختانه، این خرابی هایی که ممکن است برای موتور کولر گازی به وجود آید، هزینه سنگینی برای شما ایجاد نمی کند. شاید مشکل تنها یک سیم بیرون آمده از جای خود باشد که سبب قطع برق در سیستم تهویه مطبوع شده است یا می تواند فیلتر هوای مسدود شده کولر گازی که مانع از ورود و خروج جریان هوا به سیستم می شود. بیشتر بخوانید

از جهت دیگر، زمانی خرابی موتور کولر گازی باعث خراب شدن سیستم شما میگردد، شما یک مشکل اصلی استفاده از خدمات اضطراری کولر گازی و هزینه بسیاری که شاید برایتان ایجاد شود، را دارید. کمپرسور یک جزء مهم و گران قیمت کولر گازی است و ممکن است شما را مجبور به خرید کولر گازیی دیگر برای شما بشود.

خوشبختانه 80 درصد از دلایل خرابی موتور کولر گازی در صورت اصلاح مشکلات به موقع ، قابل پیشگیری هستند. از به وجود آمدن این مشکلات می توان در طول نگهداری منظم و سرویس کولر گازی جلوگیری نمود.

کثیف شدن کویل کولر گازی

وقتی که گرد و غبار، آهک و رسوبات مواد معدنی روی سیم پیچ کندانسور جمع می شوند، تهویه هوا نمی تواند گرمای کافی را از سیستم بیرون کشد و مجبور می شود انرژی زیادی را برای گرم یا سرد کردن اتاق صرف کند. افزایش فشار و دما می تواند علت از کار افتادن موتور کولر گازی شود.

بسته شدن مسیر مکش هوا

هنگامی که مسیرهای انتقال گاز یا مایع مبرد تهویه مطبوع شما مسدود یا آسیب دیده می شود، اولین چیزی که توجه خواهید کرد اینست که واحد به اندازه ی کافی خنک نمی شود. اگر مشکل برطرف نشده است ، بار دیگر افزایش فشار و دما باعث گرم شدن بیش از حد و خرابی کمپرسور کولر گازی می شود. 

شارژ کم گاز مبرد کولر گازی

اگر در مسیر مبرد سیستم شما سوراخ یا ترک ایجاد شده باشد، کولر گازی شما دچار نشتی گاز شده است. پس از مدتی سطح گاز به حدی کم می شود که کمپرسور برای پمپ کردن مبرد کافی از طریق سیستم برای خنک کردن فضای شما باید انرژی بیشتری مصرف کند. صرف انرژی زیاد در نهایت می تواند باعث فروپاشی کمپرسور شود. 

اندازه لوله های مسیر گاز مبرد درست نباشد

اگر لوله های گاز مبرد شما دچار نشتی شده باشد و نیاز به تعویض دارد. حتماً از یک تکنسین کولر گازی متخصص و با تجربه برای انجام کار و رفع مشکل نشتی گاز بخواهید که به منزل شما بیایید. اگر لوله های گاز برای سیستم شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد می تواند باعث خرابی زودرس کمپرسور AC شود.

گاز کولر گازی زیادی شارژ شده باشد

ممکن است تکنسینی که برای شارژ گاز کولر گازی به منزل شما مراجعه می کند تجربه کافی نداشته باشد و گاز زیادی را به کولر گازی شما منتقل کند. خب این جریان می تواند علت خرابی موتور کولر گازی شما باشد. 

مشکلات برقی کولر گازی

خرابی های مربوط به جریان الکتریکی می تواند منجر به ایجاد اسیدها شود که علاوه بر کمپرسور،  به سایر قسمتها نیز آسیب زیادی وارد می کند. اگر یک کمپرسور خراب دارید ، حتما تکنسین متخصص را برای حضور این اسیدها با خبر کنید تا بیشتر از آن برای دستگاه شما مشکلی ایجاد نشود. اگر او این مورد  را پیدا کند، فرسودگی الکتریکی باعث خرابی در کل سیستم شده است که احتمالاً ارزش تعمیر نخواهد داشت.

اما مشکلات الکتریکی معمولاً وقتی تکنسین با تجربه سیستم شما را بازرسی می کند به راحتی قابل پیشگیری است: او می تواند سیم های آسیب دیده ، فیوزها و موارد آسیب دیده را قبل از اینکه سیستم شما را بسوزاند، تعمیر کند و باعث خرابی کمپرسور AC شود.

روان کننده روغن موتور کولر گازی ناکافی

برای اینکه بتوانیم به خوبی روغن روان کننده را در سیستم قلب تپنده به چیز خاصی تشبیه کنیم بهتر است که روغن روان کننده مانند خونی که در سیستم بدن ما وجود دارد شبیه است. اگر خون در بدن ما کافی نباشد، سیستم نمی تواند به درستی کار کند و همه مشکلات ممکن است از جمله خرابی موتور کولر گازی حاصل شود. هنگامی که سیستم شما به طور مرتب توسط یک متخصص کولر گازی آموزش دیده انجام می شود، او سطح روان کننده و وضعیت پمپ روغن را بررسی می کند تا از بروز این مشکل جلوگیری کند.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

مایکروفرها به مشکلات مختلفی دچار شده و یکی از مواردی که این نوع دستگاه‌ها را با خرابی رو برو می‌کند، گرم نکردن است. البته اصلی‌ترین علت گرم نشدن مایکروفر، خرابی قطعات این وسیله بوده که بسیاری آن را برای راحتی در پخت و پز در آشپزخانه به کار می‌گیرند.

البته برای رفع مشکل علت گرم نشدن مایکروفر، باید از کارشناس بهره گرفت و هر فردی نمی‌تواند آن را رفع کند. بنابراین سعی کنید جهت تعمیر مایکروفر از متخصصین اهل فن بسپارید و کار را به عهده او بگذارید.

خدمات تعمیرات ماکروفر لتو در محل

عمل نکردن سوئیچ درب

مایکروفرها دارای ساختاری هستند که تا درب کاملا بسته نشود، نمی‌توان به پخت یا گرم کردن غذایی پرداخت. بنابراین باید درب را بست تا مایکروفر به خوبی عمل کرده و پخت غذای کاملی داشته باشد. در مجموع هر مایکروفر ۴ سوئیچ درب دارد تا این سوئیچ‌ها تشخیص دهند آیا درب کاملا بسته شده یا خیر.

اگر هر یک از این سوئیچ‌ها خراب شود، بسته شدن درب به صورت دقیق انجام نمی‌گیرد و بنابراین نمی‌توان تشخیص داد درب مایکروفر به خوبی بسته شده یا خیر. پس یکی از دلایل اصلی گرم نشدن مایکروفر وجود مشکل و خرابی در سوئیچ درب مایکروفر است.

سوئیچ درب نقش مهمی در بسته شدن درب مایکروفر دارد.
پیش از آن که به بررسی سوختن دیود مایکروفر بپردازید، بهتر است بدانید نقش دیود در مایکروفر چیست. دیود موجب می‌شود تا ولتاژ گرمایی دو برابر شده و مگنترون هم به مواد غذایی حرارت دهد. بنابراین دیود نقش بسزایی در مایکروفر ایفا کرده و سوختن آن به طور جدی از گرم شدن غذا در مایکروفر جلوگیری می‌کند.

بنابراین نقش دیود در این دستگاه ضروری است. البته تعویض آن نیاز به کمک یک کارشناس داشته و شما قادر به تعویض آن نیستید.

مگنترون سوخته مایکروفر

اگر پس از بررسی موارد فوق علت مشخص نشد، بهتر است برای یافتن دلیل گرم نکردن مایکروفر به سراغ بخش مگنترون رفت که وظیفه آن، گرم کردن غذای داخل مایکروفر است.

متاسفانه هنگامی که مگنترون می‌سوزد نمی‌توان آن را تعمیر کرد و باید مثل دیود آن را تعویض کنید.

قطعه مگنترون ماکروفر
خراب شدن خازن
دیگر موردی که باید به آن اشاره کرد، خراب شدن خازن مایکروفر است. مایکروفر برای آن که عمل گرم کردن را انجام دهد از مگنترون بهره گرفته و این بخش هم با کمک خازن و دیود، ولتاژ دوبرابری را بدست می‌آورد. گاهی ممکن است خازن مشکل داشته یا خراب شود که این امر گرم نکردن مایکروفر را در پی دارد.

تعویض خازن خطرات بسیاری را در پی داشته و بهتر است توسط کارشناس انجام شود.

خازن مایکروفر
عیب در برد اصلی مایکروفر
در برخی موارد پیش می‌آید که دلیل گرم نکردن مایکروفر آسیب رسیدن به برد اصلی باشد. از آنجایی که بردها قیمت بالایی دارند و بهتر است تعویض آنها تا آخرین لحظه صورت نگیرد، بهترین عمل، تعمیر برد است.

تعمیر برد باید توسط کارشناس متخصص انجام شود.
پیشنهاد مطالعه
بهترین روش تمیز کردن مایکروویو و مایکروفر؛ در کمتر از ۵ دقیقه!
مشکل در ترموسوئیچ مایکروفر
یکی دیگر از علل اصلی گرم نکردن مایکروفر، خراب شدن ترموسوئیچ است. نحوه طراحی و ساخت ترموسوئیچ به گونه‌ایست که با گرم شدن زیاد، برق ورودی به مایکروویو قطع می‌شود و دستگاه نمی‌تواند بدرستی غذا را گرم کند.

ترموسوئیچ مایکروفرریال قطعه‌ایست که قابل تعمیر نخواهد بود.
معیوب بودن ترانس ولتاژ
سیستم داخلی مایکروفر به این شکل بوده که ولتاژ ورودی باید به دو برابر برسد تا مگنترون بتواند گرمایشی برای غذا فراهم سازد. برای به حداکثر رسیدن این ولتاژ باید از ترانس افزایش ولتاژ بهره گرفته شود. هنگامی که این سیستم از کار می‌افتد، گرم کردن مایکروفر هم با اختلالی مواجه خواهد شد.

اگر به بررسی ترانس بپردازید و شاهد معیوب بودن آن باشید، باید آن را تعمیر کنید.

قطعه ترانس مایکروفر
ایجاد نقص در فیوز مایکروفر
عدم وجود فیوز در مایکروفر مشکلاتی را دربرخواهد گرفت. در واقع فیوز را باید در نقش محافظ مایکروفر دانست که اگر به شدت گرم شود، برق مایکرو هم قطع می‌شود. گاهی اوقات به دلیل اشکالاتی در فیوز، عملیات گرم شدن غذا با مشکل روبرو خواهد شد.

از این رو باید عدم کار کردن فیوز را دیگر دلیل گرم نکردن مایکروفر به حساب آورد. به نوعی باید بیان داشت که مایکروفرها بدون فیوز نمی‌توانند برق رسانی درستی داشته باشند و از این رو باید به طور حتم فیوزی در کار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

کندانسور یخچال با شکل خمیده و ویژه‌ای که لوله‌های آن دارد به آسانی در پشت یخچال قابل مشاهده میباشد و به طوری طراحی شده که گاز مبرد بتواند در درون آن جریان پیدا کند. درون کندانسور، گاز مبردی که توسط کمپرسور به آن انتقال پیدا کرده، تغییر حالت داده و به مایع تبدیل می‌شود. عمل چگالش گاز مبرد توسط کندانسور در تمام وسایل سرمایشی مانند کولرهای گازی هم اتفاق می‌افتد.

در حقیقت سرد شدن فضای داخلی یخچال بستگی به سرد شدن گاز مبرد دارد و سرد شدن گاز مبرد نیز خود وابسته به کارکرد صحیح کندانسور است. بیشتر
عمده خرابی این قطعه در یخچال‌ها نیز به واسطه استفاده طولانی مدت از آن‌ها و قرار گرفتن گردوغبار، جرم و مواد دیگر است که سطح لوله‌های کندانسور را می‌پوشانند و در فرایند انتقال دما و خنک شدن گاز مبرد اختلال ایجاد می‌کنند، برای رفع این مشکل بهتر است هر چند مدت یک‌بار نسبت به تمیز کردن کندانسور اقدام کنید. استفاده از جاروبرقی با مکش بالا یکی از راه‌های ساده و مؤثر در تمیز کردن کندانسور یخچال است.

تعمیر یخچال کندی در محل

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی در شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران از تیم تعمیرکار حرفه ای برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کندی استفاده می کند.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

کمپرسور یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال فریزر است که عموماً آن را با نام موتور یخچال می‌شناسیم. به لحاظ ظاهری کمپرسور قطعه‌ای مشکی رنگی است که معمولاً در قسمت پشتی و پایین یخچال قرار می‌گیرد. کمپرسور وظیفه فشرده‌سازی گاز مبرد یخچال (که در یخچال‌های قدیمی از نوع فریون و در مدل‌های جدید ایزوبوتان است) را بر عهده دارد. طی این فرآیند گاز مبرد پس از فشرده‌سازی درون لوله‌های کندانسور و اواپوراتور به جریان در می‌آید تا پروسه سرما سازی صورت گیرد.

نکته‌ی مهم: در ارتباط با کمپرسور این است که برای شارژ گاز یخچال باید حتماً به گازی که برای کمپرسور استفاده‌شده دقت کنید و گاز مطابق با آن را برای یخچال خود در نظر بگیرید.
در ارتباط با عیب‌یابی این قطعه باید گفت متأسفانه به طور معمول کمپرسورها قابل تعمیر نیستند و معمولاً باید بعد از خرابی تعویض شوند.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

مجموعه هوم خانه سال ها است که به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. این نمایندگی در زمینه تعمیر لوازم خانگی کوچک نظیر تعمیرات مخلوط کن آبمیوه گیری و چرخ گوشت تخصص بالایی دارد. با استفاده از خدمات این مرکز، شما کمک و همراهی متخصصان و تکنسین های مجرب را به همراه خواهید داشت. به این ترتیب می توانید لوازم خانگی معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید. این مجموعه بر خود می بالد که در طول سال ها فعالیت خود توانسته تعمیرات لوازم خانگی را با کیفیت بالایی ارائه کرده و رضایت مشتریان را جلب نماید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ولوازم آشپرخانه

نمایندگی تعمیرات مخلوط کن

یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز هوم خانه تعمیر مخلوط کن می باشد. تکنسین های حاضر در این مجموعه طی دوره هایی با تمام قطعات به کار رفته در ساختمان مخلوط کن ها آشنا شده اند. به همین دلیل نیز می توانند در کمترین زمان و به صورت مطمئن آنها را عیب یابی کرده و تعمیر کنند. بر همین اساس نیز مجموعه تمامی خدمات خود را تا یک سال ضمانت می نماید. ضمانت یک ساله ی خدمات در این مرکز نشان دهنده ی اعتمادی است که نمایندگی به تعمیرکاران خود و نحوه ی عملکرد آنها دارد. طبق این ضمانت نامه مشتریان می توانند در طول یک سال اگر مخلوط کن آنها دوباره خراب شد به این نمایندگی مراجعه نمایند. در این حالت تکنسین های مجموعه وظیفه دارند تعمیرات مخلوط کن را به صورت رایگان انجام دهند.

 

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع مخلوط کن راه های ارتباطی مختلفی برای تماس با این مرکز در نظر گرفته است. تنوع راه های ارتباطی به مشتریان اجازه می دهد متناسب با شرایطی که دارند به این نمایندگی مراجعه نمایند. اگر شرایط شما برای مراجعه ی حضوری مساعد نباشد می توانید با پر کردن فرم سفارش و یا تماس از طریق شماره تلفن های مرکز، سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که به صورت آنلاین فرم ثبت سفارش را پر کنید کادر ما با شما تماس گرفته و آدرس محل و یا منزل شما را دریافت خواهند کرد. بعد از ثبت سفارش، تکنسین های ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر مخلوط کن اقدام می کنند.

 

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری

 

به هنگام تماس تلفنی با هوم خانه می توانید از مشاوره ی تکنسین های آن نیز بهرمند شوید. این مشاوره ها به شما کمک می کند تا اگر مشکل دستگاه جزئی باشد خود آن را در منزل تعمیر کنید. به دلیل این که مشاوره های ارائه شده در این نمایندگی برای تعمیر آبمیوه گیری رایگان است، اگر مشکل آن حاد نباشد می توانید با استفاده از مشاوره ها به صورت رایگان آن را تعمیر نمایید. هزینه های تعمیر در این نمایندگی بسیار منصفانه است. زیرا این هزینه ها مطابق با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده اند. یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این نمایندگی که تعمیرات لوازم خانگی را آسانتر کرده است، به همراه داشتن کارت خوان سیار توسط تعمیرکاران است. لذا اگر بعد از اتمام کار تعمیرکاران پول نقد به همراه نداشته باشید می توانید با استفاده از این کارت خوان هزینه تعمیر را به راحتی پرداخت کنید.

 

هوم خانهبه عنوان نمایندگی تعمیرات انواع آبمیوه گیری در تهران ادعا دارد تمامی خدمات خود را در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار میدهد. طبق همین ادعا، تعمیرکاران نمایندگی در همان روز و در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. این افراد با حضور در محل، کار تعمیرات آبمیوه گیری معیوب را در محل انجام می دهد. به این ترتیب دیگر نیاز نیست مشتریان دستگاه معیوب را به محل نمایندگی انتقال دهند. البته در صورتی که نیاز به تعمیر باشد، زمان حضور تعمیرکار در محل با مشتری هماهنگ خواهد شد. تعمیرکاران ما به سرعت آبمیوه گیری را عیب یابی کرده و اقدامات لازم جهت تعمیر آن را انجام می دهند. این افراد به دلیل مهارت بالایی که در کار خود دارند آبمیوه گیری را همانند روز اول تعمیر می کنند. نحوه ی تعمیرات دستگاه به گونه ای است که هیچ تغییری در عملکرد آن ایجاد نخواهد شد.

 

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت

 

هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیر چرخ گوشت نیز فعالیت می کند تمامی هزینه ها را برای مشتریان شفاف می سازد. طبق سیاست شفاف سازی هزینه ها قبل از این که تعمیرکاران شروع به تعمیرات چرخ گوشت معیوب کنند، هزینه های تعمیر آن را برآورد می کنند. اگر مشتری به این هزینه ها راضی باشد در این صورت کار تعمیر دستگاه انجام می شود. تمامی این خدمات در جهت کسب رضایت مشتریان ارائه می شود و در نهایت منجر به ایجاد اعتماد دو طرف خواهد شد. پس شما می توانید با مراجعه به این مرکز چرخ گوشت معیوب را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان تعمیر کرده و دراختیار داشته باشید.

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ولوازم آشپرخانه

 

نمایندگی مجازهوم خانه به منظور حفظ کیفیت کار چرخ گوشت بعد از تعمیر، از تعویض قطعات معیوب آن خودداری می کند. به همین منظور نیز تعمیرکار چرخ گوشت حاضر در واحد فنی این نمایندگی تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه یا قطعات معیوب می گذارد. البته این در حالتی است که قطعه ی آسیب دیده قابلیت تعمیر داشته باشد. در صورتی که پس از تلاش تعمیرکاران قطعه تعمیر نشد آنها اقدام به تعویض این قطعات می کنند. در تعمیرات چرخ گوشت آنها برای جایگزینی قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده می نمایند. این امر سبب می شود کیفیت کار و راندمان چرخ گوشت بعد از تعمیر هیچ تغییر نکرده و همانند سابق کار کند.

 

هوم خانه بهترین انتخاب

 

مجموعه هوم خانه مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. این مرکز با بیش از نیم قرن سابقه ی درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی توانسته رضایت مشتریان را جلب کرده و به یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در تهران مبدل شود. شما نیز می توانید با مراجعه به این مرکز لوازم خانگی معیوب خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها تعمیر نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

از بین بردن رسوبات بخار شور با سرکه
یکی از آسان ترین روش ها برای از بین بردن رسوبات بخار استفاده از آب و سرکه است. برای اینکه اطمینان یابید این روش عملی است، باید از آب مقطر و سرکه سفید استفاده کنید. وقتی این مواد را آماده کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫مخزن آب را خالی کنید.

۲٫مواد پاک کننده تان را با هم مخلوط کنید. نصف آب مقطر، نصف سرکه سفید

۳٫مخلوط را در مخزن بخار شوی بریزید.

۴٫بخار شوی را روشن کنید و بگذارید کار کند.

به جای کار کردن با آن برای تمیز کردن، تنها اجازه دهید که که این مخلوط از آن بخار کند و رسوبات را خارج کند و هر گونه جرم را از بین ببرد. اجازه دهید بخار شوی تا خالی شدن مخزن کار کند. در این صورت سرکه تمام رسوبات را از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

پیش از اینکه قصد باز کردن منافذ بخار شوی خود را دارید، مطمئن شوید که دستگاه کاملا خنک شده است. دستگاه مدتی طول می کشد تا خنک شود. بهتر است مخزن آب را خارج کنید و آن را خالی نمایید.

جهت تمیز نمودن دستی سوراخ های پخش بخار به یکسری تجهیزات خانگی نیاز خواهید داشت. که شامل این ها است:

-گوش پاک کن

-گیره کاغذ

-تکه ای پارچه

-پیچ گوشتی (بعضی از مدل های آن)

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو کارچر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر بخارشور کرشر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیر بخارشو کارچر در تهران

برای تمیز کردن جرم های سوراخ های بخار شوی با گوش پاک کن شروع می کنیم. به کمک تکه پارچه ای تمام رسوبات باقی مانده را پاک کنید. وقتی از گوش پاک کن برای تمیز کردن منافذ پخش بخار استفاده می کنید، به کمک پیچ گوشتی گوش پاک کن را خارج کنید.

برای تمیز کردن سر بخار پاش در پایه ی بخار شوی، شاید لازم باشد پیچی را در پایه باز کنید. وقتی بازش کردید، به کمک یه گیره کاغذ تمام رسوبات را تا حد امکان خارج کنید. از تکه پارچه برای پاک کردن باقیمانده رسوبات استفاده کنید.

قطعات را به هم متصل کنید و درون مخزن سرکه بریزید تا رسوبات باقی مانده از بین برود. فراموش نکنید قبل از استفاده ی مجدد آب مقطر در مخزن آن بریزید. برای اطلاعات بیشتر از این روش مطلب زیر را بخوانید.

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()