نوشته شده توسط : emami

تمیز کردن خانه از کارهای بسیار خسته کننده در زندگی انسان می باشد که امروزه به کمک جاروبرقی این مشکل تا حد زیادی حل شده است. جاروبرقی از لوازم خانگی بسیار ضروری می باشد؛ به طوری که بسیاری از مردم تمیز کردن خانه را بدون جاروبرقی غیر ممکن می دانند. همه روزه شرکت های مختلفی دست به تولید جاروبرقی می زنند که یکی از آن ها برند دسینی است. جاروبرقی دسینی کیفیت بالایی دارند و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.اما این دستگاه مشکلاتی را نیز شامل می شود. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال چرا اطراف موتور جاروبرقی دسینی گرد و خاک پخش می شود؟ بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. 1.    پخش شدن گرد و خاک اطراف موتور جاروبرقی دسینی
  2. 2.    علت پخش شدن گرد و خاک اطراف موتور جاروبرقی دسینی

 

پخش شدن گرد و خاک اطراف موتور جاروبرقی دسینی

جاروبرقی دسینی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و امروزه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. اما کیفیت بالای این محصول به معنای خراب نشدن آن نیست. این جاروبرقی نیز ممکن است به دلایلی دچار مشکلاتی شود. یکی از سوالات کاربران درباره این جاروبرقی این است که چرا اطراف موتور جاروبرقی دسینی گرد و خاک پخش می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت علت اصلی این مشکل جا نخوردن درست پاکت جاروبرقی در جا پاکتی می باشد. در ادامه مطلب به توضیح بیشتر درباره این مشکل و نحوه برطرف کردن آن خواهیم پرداخت.

 

حتما بخوانید: راه حلی برای بازار کساد تعمیر لوازم خانگی

 

علت پخش شدن گرد و خاک اطراف موتور جاروبرقی دسینی

اگر جاروبرقی دسینی دارید ممکن است با این سوال مواجه شوید که چرا اطراف موتور جاروبرقی دسینی گرد و خاک پخش می شود؟ برای پاسخ به این سوال باید به بررسی پاکت جاروبرقی بپردازید. همانطور که می دانید پس از پر شدن پاکت جاروبرقی باید آن را تخلیه و یا تعویض نمایید. در بسیاری از مواقع مردم پس از خارج کردن تخلیه پاکت جاروبرقی در جا زدن آن به درستی عمل نمی کنند. جا نرفتن درست این پاکت در جا پاکتی باعث می شود تا گرد و خاک اطراف موتور پخش شود. شاید تصور این کنید این مشکل اختلالی را در کارکرد جاروبرقی ایجاد نمی کند اما باید بدانید اگر از این اتفاق جلوگیری نکنید این گرد و خاک ها وارد موتور شده و ممکن است باعث سوختن موتور جاروبرقی شما شوند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

 

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی ضروری محسوب می شود. این دستگاه که امروزه در بیشتر منازل مورد استفاده قرار می گیرد می تواند لباس ها را با دقت و کیفیت بسیار بالا شستشو دهد. برندهای مختلفی از ماشین لباسشویی در بازار موجود می باشند که یکی از آن برند میدیا است. لباسشویی میدیا دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.اما جالب است بدانید که یکی از سوالات کاربران درباره این لباسشویی این است که چرا در لباسشویی میدیا از مایع شستشو استفاده نمی شود؟ ما در این مقاله  از ipemdad به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  1. 1.    علت عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا
  2. 2.    رفع مشکل عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا

 

علت عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا

پیش از آن که به پاسخ سوال چرا در لباسشویی میدیا از مایع شستشو استفاده نمی شود؟ بپردازیم باید توضیحاتی را درباره این مشکل ارائه دهیم. همانطور که می دانید امروزه مواد شوینده مختلفی از جمله مایع ظرفشویی تولید شده اند که به کمک آن ها می توان لباس ها را کیفیت بهتری شستشو داد. اگر لباسشویی میدیا دارید ممکن است با این مشکل مواجه شوید که در لباسشویی شما از مایع شستشو استفاده نشود. زمانی که این مشکل به وجود می آید در قسمت جاپودری آب ریخته می شود اما دستگاه از مایع شستشو استفاده نمی کند. علت این مشکل معمولا از جاپودری و یا تنظیم نبودن برد الکترونیکی می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره این موضوع خواهیم پرداخت.

 

بیشتر: برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی میدیا

رفع مشکل عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا

برای رفع مشکل عدم استفاده مایع لباسشویی در لباسشویی میدیا باید به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا جاپودری را بررسی کنید. در صورتی که جاپودری خراب شده باشد باید آن را تعویض نمایید. همچنین دقت کنید که دوش جاپودری جرم نگرفته باشد. در صورت جرم گرفتن دوش باید آن را جرم زدایی کنید.
  • برد الکترونیکی مهم ترین قطعه در ماشین لباسشویی می باشد. این قطعه وظیفه دارد دیگر قطعات این دستگاه را کنترل کرده و دستورات لازم را به آن ها اعلام کند. در صورت تنظیم نبودن برد الکترونیکی ممکن است لباسشویی از مایع شستشو استفاده نکند. برای رفع این مشکل باید از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

انسان از گذشته متوجه این موضوع شده بود که بهترین روش برای نگهداری و حفظ مواد غذایی سرد کردن آن ها می باشد. یخچال برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی ساخته شد و امروزه یکی از وسایل خانگی ضروری محسوب می شود. در بین برندهای موجود در بازار یخچال امرسان یکی از بهترین ها می باشد. این یخچال ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و سال هاست در بسیاری از خانه های ایرانی حضور دارد. یکی از سوالات کاربران درباره این برند یخچال این است که چرا صفحه لمسی یخچال امرسان روشن خاموش می شود؟ ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم.

  1. 1.     علت روشن خاموش شدن صفحه لمسی یخچال امرسان
  2. 2.    برطرف کردن مشکل روشن خاموش شدن صفحه لمسی یخچال امرسان

 

 بیشتر بخوانید:  لوازم خانگی چی بخریم؟ خراب شد چی کار کنیم؟

علت روشن خاموش شدن صفحه لمسی یخچال امرسان

یکی از مشکلاتی که مردم با یخچال فریزر امرسان دارند روشن خاموش شدن صفحه نمایش لمسی آن می باشد. اما چرا صفحه لمسی یخچال امرسان روشن خاموش می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که علت اصلی این مشکل خرابی برد الکترونیکی می باشد. برد الکترونیکی یکی از قطعات مهم یخچال می باشد که وظیفه کنترل دیگر قطعات دستگاه را برعهده دارد. یکی از نشانه های خرابی برد الکترونیکی روشن خاموش شدن صفحه لمسی می باشد. در صورتی که مشکل از برد الکترونیکی نباشد به احتمال زیاد صفحه نمایش لمسی دچار خرابی شده است. در ادامه به توضیح نحوه برطرف کردن این مشکل خواهیم پرداخت.

 

برطرف کردن مشکل روشن خاموش شدن صفحه لمسی یخچال امرسان

پس از بررسی و پاسخ به سوال چرا صفحه لمسی یخچال امرسان روشن خاموش می شود؟ باید به بررسی نحوه برطرف کردن این مشکل بپردازیم. در صورتی که مشکل ایجاد شده از برد الکترونیکی باشد باشد باید برد را به روش زیر از یخچال خارج کرده و به دست متخصصین بسپارید:

  • یخچال را از برق بکشید.
  • دستگاه را کمی جا به جا کنید تا به قسمت پشت آن دسترسی پیدا کنید.
  • پس از پیدا کردم محل دقیق برد به کمک دفترچه راهنما پوشش آن را جدا کنید.
  • در آخر اتصالات را از روی برد باز کرده و آن را از یخچال خارج نمایید.

در صورتی که علت روشن خاموش شدن صفحه لمسی یخچال امرسان خرابی صفحه نمایش باشد باید سریعا برای تعمیر صفحه نمایش اقدام نمایید.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی ضروری می باشد، به طوری که این روزها تصور شستشوی لباس ها بدون این دستگاه برای بسیاری از مردم غیر ممکن می باشد. ماشین لباسشویی دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که به کمک آن ها می توان به شستشوی با کیفیت لباس ها پرداخت. از قابلیت های این دستگاه بی نظیر می توان به برنامه های شستشو، شستشوی با دقت و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. به کمک لباسشویی شما می توانید بدون دغدغه لباس های خود را دقت شستشو دهید. اما مشکلاتی نیزوجود دارند که ممکن است با آن ها مواجه شوید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی علت تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی بپردازیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات بوش ، دوو ، زیمنس و جنرال الکتریک همراه باشید.

  1. 1.   علت تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی
  2. 2.   نحوه جلوگیری از تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی

 

علت تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی

زمانی که شما لباس ها را درون دیگ لباسشویی قرار می دهید این دستگاه پس از انتخاب برنامه شستشو شروع به آبگیری می کند. نکته قابل توجه این است که آبگیری لباسشویی هنگام باز بودن درب آن ممکن نیست. لباسشویی برای جلوگیری از نشتی آب به خارج از دستگاه در حین شستشو یک لاستیک را دور درب تعبیه کرده است. این لاستیک خاصیت مغناطیسی داشته و از بیرون ریختن آب هنگام شستشو جلوگیری می کند. این لاسیتک به علت در معرض آب بودن ممکن است آلوده به باکتری و کپک شود. در ادامه به توضیح بیشتر درباره علت تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی خواهیم پرداخت.

 بیشتر: معرفی نمایندگی تعمیرات دو برند بوش و دوو

نحوه جلوگیری از تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی

همانطور که گفته شد علت تجمع باکتری و کپک لای لاستیک لباسشویی قرار داشتن این لاستیک در معرض آب و رطوبت می باشد. رطوبت عامل اصلی رشد کپک و باکتری می باشد. بسیاری از مردم پس از اتمام فرآیند شستشو بدون این که لباسشویی را خشک کنند درب آن را می بندند. زمانی که بلافاصه پس از اتمام شستشو درب لباسشویی را می بندید درون لباسشویی و لاستیک دور درب برای رشد باکتری و کپک مناسب می شود. برای جلوگیری از این مشکل باید پس از اتمام شستشو درب لباسشویی را باز گذاشته تا به صورت کامل خشک شود. سپس لاستیک دور درب را جدا کرده و آن را خشک کنید و دوباره به درب وصل کنید. در صورتی که لاستیک دور درب شما آلوده به باکتری شده است باید سریعا آن را تعویض نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در صورت استفاده کردن از فیلتر هود آشپزخانه می‌دانید که فیلتر هود آشپزخانه برای کشیدن هوای آشپزخانه چقدر تاثیر دارد در چه حدی مهم است ما در این مقاله از نمایندگی تعمیرات هود تکا در تهران آمده ایم تا برخی از دانستنی هایی درباره فیلتر هود آشپزخانه در خدمت شما عزیزان ارائه بدهم تا به خیالی راحت نسبت به خرید هود مورد نظر خودتان اقدام کنید

فیلتر هود اشپزخانه

در صورتی که بخواهیم فیلتر هوا های هود آشپزخانه را با هم دسته بندی کنیم باید بگوییم که به طور کلی فیلترهای هود آشپزخانه در سه دسته و سپس جنس مخالف مختلف در بازار وجود دارد که جنس های آنها اعم از فولاد گالوانیزه و آلومینیوم و استیل ضد زنگ هسته البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که فاکتورهای بیشتری علاوه بر فیلتر هود آشپزخانه برای خرید هود ارزیابی می شود که فیلتر هود آشپزخانه هم یکی از آن ها به شمار می آید

فیلتر های آلمینیومی

فیلتر های هود آشپزخانه که از جنس آلومینیوم هستند دارای زیبایی بسیار زیاد و درخشندگی بالا هستند اما علاوه بر این زیبایی و درخشانی که ملاک هم نیست این خود را با این جنس ها زودتر از بقیه کوتاه دچار آسیب می‌شود

فیلتر های گالوانیزه

فیلترهای کوتاه‌با از جنس فولاد یا گالوانیزه با ظاهری نسبتاً زیبا و بسیار بادوام نسبت به دیگر مدل ها هستند که این بادوام بودن و کیفیت بالا نسبت به زیبایی و طراحی آن ملاک بهتری برای خرید خود است

فیلتر استیل ضد زنگ

و ما فیلترهایی از جنس ضد زنگ این فیلترها داره کیفیت بیشتری نسبت به دیگر ها دارند که ظاهر آنها هم با طراحی خاص و بسیار زیبا در نسبت به دیگر آن ها بسیار جذاب است اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این بود به دلیل ظاهری زیبا و کیفیتی بالا داره قیمت نسبتا بالاتری نسبت به فیلتر های دیگر دارد

سایز مناسب

ویژگی های بسیار زیادی وجود دارند در تعیین اندازه مناسب فیلتر هود نقش دارد چه اندازه و متراژ خانه شما یکی از این موارد می باشد و دیگر ملاک ها اندازه اجاق گاز نوع غذایی که پخته میشود روش پخت و همچنین دفعات پخت غذا در این مورد ملاکهای خوبی هستند

نظافت فیلتر

نظافت فیلتر هود آشپزخانه یکی از مهم ترین ملاک های دانستنی درباره فیلتر هود آشپزخانه است باید فیلتر هود آشپزخانه خود را به طور دوره منظم حداقل دو الی سه ماه یک بار تمیز بشویید که در مقاله های دیگر سایت آی پی امداد نحوه شستشوی فیلتر هود آشپزخانه برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است اما مطالعه آن می توانید فیلتر هود آشپزخانه خود را درست و اصولی بشویید

نکته طلایی

این نکته در استفاده از فیلتر هود بسیار مهم است چرا که فیلتر بود کولر گازی به دلیل گرفتن هرگونه چربی به خود می‌تواند سریع باعث آتش‌سوزی شود زیرا شما باید حتما حتما حتما آن را نظافت کنید تا از هرگونه آتش سوزی را بروز مشکلات دیگر جلوگیری شود.

کاربر گرامی در صورتی که در هنگام استفاده از هود آروما دچار مشکل شدید می توانید با نمایندگی تعمیر هود آروما در تماس باشید.

فیلتر های یکبار مصرف

بعضی از کاربران برای خود خود از فیلتر یکبار مصرف استفاده می‌کنند که این فیلتر را پس از یکبار استفاده می تواند به سرعت نصب شود و تا ۱۰۰ درصد از ذرات چربی را به خود جذب کند و آنها را از سوی آشپزخانه به بیرون بفرستید این نوع فیلترها نیاز به نظافت و نگهداری درست و اصولی ندارد چرا که با یک الی دو بار استفاده خود به خود بسیار کثیف میشود شما ناچار مجبور به تعویض آن می شوید

نکته

توجه داشته باشید که تعویض کردن فیلتر هود آشپزخانه کار نه چندان سختی است اما در صورتی که از تعویض آن آگاه نیستید و نمی توانید آن را به درستی تعویض کنیم می توانیم با پشتیبانی تیمایی پندار تماس بگیرید تا یکی از تکنسین های ماهر در این زمینه را برای منزل شما اعزام کند تا درست و اصولی از هود آشپزخانه خود استفاده کنید

کلام آخر

ما داریم مقاله سعی داریم تا به شما عزیزان دانستنی‌هایی درباره فیلتر هود آشپزخانه را ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی فیلتر هود آشپزخانه خود را تعویض کنید یا آن را تمیز کنید در صورتی که مقاله را تا انتها مطالعه کرده باشید تا حدود زیادی با فیلتر هود آشپزخانه آشنا شده اید و انتخاب در خرید آن برای شما بسیار راحت تر است



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در بین برندهای مختلف یخچال امروزه برندهای ایرانی توجه مردم را به خود جلب کرده اند. در ایران به علت قیمت بالا و عدم گارانتی مناسب برندهای خارجی بیشتر مردم به خرید یخچال های ایرانی روی آورده اند. یکی از این برندهای یخچال برفاب می باشد. یخچال های برفاب کیفیت بسیار مناسبی دارند و به صرفه هستند. اما این یخچال ها ممکن است به مرور زمان با مشکلاتی مواجه شوند. یکی از این مشکلات کاهش سرمای درون آن ها می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین اگر به خدمات تعمیرات یخچال برفاب نیاز دارید می توانید با مجموعه آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.

  1. 1.    علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب؛ تنظیم نبودن دمای یخچال
  2. 2.    مشکل در گاز یخچال علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب
  3. 3.    علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب؛ اشکال در موتور یا کمپرسور

 

علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب؛ تنظیم نبودن دمای یخچال

رایج ترین علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب را می توان تنظیم نبودن دمای یخچال دانست. یخچال های برفاب دارای قابلیت تنظیم دما می باشند. شما باید نسبت به فصل دمای یخچال را تغییر دهید. برای تنظیم دما باید به صورت زیر عمل کنید:

  • در یخچال های معمولی برفاب بهترین دما برای فصل زمستان +4 درجه می باشد.
  • همچنین دمای این یخچال ها را باید در فصول گرم (تابستان) به صفر درجه نزدیک کنید.
  • این تغییر دما برای افزایش بازدهی یخچال و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.
  • برای یخچال و فریزرهای دیجیتال به ترتیب دما +3 و -20 درجه می باشد.

 

مشکل در گاز یخچال علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب

 

بدون شک مشکلاتی که مربوط به گاز می باشد را می توان مهم ترین علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب برشمرد. این مشکلات به شرح زیر می باشند:

  • کمبود گاز باعث عدم سرمایش یخچال می شود. برای تشخیص این مشکل باید لوله های کندانسور را بررسی کنید. این لوله های مشکی رنگ معمولا در پشت یخچال هستند. زمانی که گاز کاهش یابد لوله های کندانسور سرد می شود.
  • یکی دیگر از دلایل پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب مسدود شدن مسیر گاز می باشد. در صورت مسدود شدن مسیر گاز لوله های کندانسور به حد زیادی داغ می شوند. علت این اتفاق یکسره کار کردن یخچال است که آسیب شدیدی به موتور آن وارد می کند.

 در صورت بروز مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات برفاب در تماس باشید.

علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب؛ اشکال در موتور یا کمپرسور

اگر مشکل از گاز یخچال نباشد برای یافتن علت پایین آمدن درجه دما یخچال برفاب باید کمپرسور را بررسی کنید. برای این کار بهتر است از متخصصین کمک بگیرید. کمپرسور یا موتور مهم ترین قطعه یخچال های برفاب می باشد. این قطعه وظیفه ایجاد سرمایش و به حرکت درآوردن گاز را در این دستگاه دارد. نحوه عملکرد این قطعه به صورت زیر می باشد:

  • کمپرسور از میلنگ، پیستون و سوپاپ تشکیل شده است.
  • زمانی که میلنگ شروع به حرکت (حرکت دورانی) می کند پیستون ها بالا و پایین می شوند.
  • همراه با بالا و پایین شدن پیستون ها سوپاپ ها باز و بسته می شوند.
  • در نهایت گاز درون لوله ها به جریان می افتد.

در صورتی که در هریک از مراحل کارکرد کمچرسور مشکلی ایجاد شود میزان سرمای درون محیط یخچال با کمبود مواجه خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین لباسشویی از ضروری ترین لوازم خانگی محسوب می شود. این دستگاه بی نظیر قابلیت شستشوی انواع لباس ها را بدون دردسر دارد. یکی از قابلیت های ماشین لباسشویی برنامه های متنوع شستشوی آن می باشد. امروزه لباسشویی های مختلفی با برندهای مختلف وارد بازار شده است که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از برندهای معتبر تولید کننده ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد. لباسشویی های ایندرزیت از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آن ها برد الکترونیکی می باشد. برد ممکن است به دلایلی خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. ما در این مقاله از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت به توضیح تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت خواهیم پرداخت.

  1. 1.    تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت؛ علت خرابی برد
  2. 2.    مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت
  3. 3.    تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت؛ خازن های الکترولیتی

 

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت؛ علت خرابی برد

برای تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت باید از علت خرابی آن آگاه باشید. برد الکترونیکی از قطعات حساسی مانند خازن و فیوز تشکیل شده است که در صورت خرابی هر یک از آن ها برد با مشکل مواجه خواهد شد. علت خرابی برد به دلایل زیر می باشد:

  • نوسانات برق بسیار مشکل ساز می باشند. اگر ماشین لباسشویی شما به محافظ متصل نباشد نوسانات برق موجب اتصالی در خازن شده و در نهایت منجر به سوختن برد الکترونیکی لباسشویی ایندزیت می شود.
  • اگر قطعات درونی لباسشویی به درستی کار نکنند ممکن است آب به دستگاه نفوذ کرده و باعث ایجاد اتصالی در سیم پیچی برد شود. اتصالی در سیم پیچی باعث سوختن برد خواهد شد.
  • در بسیاری از مواقع نفوذ آب باعث ایجاد برق گرفتگی و یا آتش سوزی می شود. آتش سوزی نیز باعث سوختن برد می شود.
  • اگر مشکل برد الکترونیکی از خازن ها و فیوز ها باشد می توان آن را تعمیر کرد اما در غیر این صورت باید به تعویض آن اقدام نمایید.

بیشتر:  نمایندگی تعمیرات وایت هاوس، زیمنس، بوش

 

مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت

در صورت خرابی برد باید آن را تعمیر کرد. مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت به شرح زیر می باشد:

  • قبل از این که تعمیر برد را شروع کنید باید لباسشویی را خاموش کرده و دوشاخه آن را از برق بکشید.
  • در مرحله بعدی از تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت باید کنترل پنل را خارج کنید.
  • کنترل پنل را از لباسشویی جدا کرده و در صورت کثیفی و آلودگی آن را با اسپری تمیزکننده پاک کنید.
  • سپس با دقت به بررسی خازن های روی برد الکترونیکی بپردازید.
  • خازن های الکترولیتی باید به طور کامل صاف باشند.
  • در صورت تاخوردگی باید به تعویض آن ها اقدام کنید.

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت؛ خازن های الکترولیتی

مهم ترین قطعاتی که باعث خرابی برد می شود خازن های الکترولیتی می باشند. اگر قصد دارید به تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت باید این خازن ها را بررسی کنید:

  • این خازن ها ممکن است به مرور زمان و وجود حرارت از مهر و موم خارج شده و بشکنند.
  • از مشکلاتی که خرابی خازن الکترولیتی ایجاد می کند می توان به خاموش شدن موتور لباسشویی پس از 5 ثانیه استارت اشاره کرد.
  • در صورت خارج شدن الکترولیت ها از برد الکترونیکی باعث آسیب رسیدن به این قطعه خواهند شد.
  • اگر خازن الکترولیتی برد آسیب دیده باشد با تعویض آن می توانید دوباره بدون مشکل از برد الکترونیکی استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

 

فریزر یکی از مهمترین بخش های یخچال های امروزی است که می تواند با منجمد کردن مواد غذایی مختلف از فاسد شدن آن ها به خوبی جلوگیری نماید. در برخی مواقع مصرف کنندگان به هنگام استفاده از فریزر متوجه می شوند که مواد غذایی موجود درون محفظه آن به خوبی منحمد نشده اند. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی رخ داده باشد که باید این دلایل به خوبی بررسی و رفع شوند. از این رو در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا مواد غذایی در فریزر منجمد نمی شوند و روش هایی را نیز برای رفع مشکل فریزر بیان نماییم. در ادامه این مقاله از سایت آی پی امداد همراه ما باشید.

 

خرابی برد کنترل دما علت منجمد نکردن فریزر

معیوب بودن سیم پیچ خازن از دلایل منجمد نکردن فریزر

خرابی موتور فن علت منجمد نکردن فریزر

خرابی فن اواپراتور از دلایل منجمد نکردن فریزر

 

خرابی برد کنترل دما علت منجمد نکردن فریزر

 

یکی از مهمترین دلایل منجمد نکردن فریزر، خرابی برد کنترل دما می باشد. برد کنترل دما وظیفه انتقال ولتاژ لازم به کمپرسور و موتور فن فریزر را برعهده دارد. از این رو خراب شدن این قطعه مانع از شکل گیری این ولتاژ در کمپرسور می شود که در نهایت منجر به یخ نزدن فریزر خواهد شد. در این شرایط باید از یک فرد متخصص بخواهید تا به تعمیر برد کنترل دمای دستگاه شما اقدام نماید.

 

معیوب بودن سیم پیچ خازن از دلایل منجمد نکردن فریزر

 

به طور کلی انواع مدل های قدیمی و امروزی یخچال فریزرها مجهز به دو نوع سیم پیچ هستند که یکی از آن ها سیم پیچ خازن می باشد. این قطعه وظیفه پمپاژ نوعی گاز مخصوص را بر عهده دارد. به صورتی که گاز به حالت مایع داغ فشرده شده در می آید. بروز هرگونه کثیفی و جرم گرفتگی در این سیم پیچ باعث بروز اختلال در عملکرد صحیح آن می شود. از این رو باید سریعا نسبت به تمیز کردن آن اقدام شود.

 بیشتر: معرفی نمایندگی تعمیرات دو برند بوش و دوو

خرابی موتور فن علت منجمد نکردن فریزر

 

موتور فن یخچال فریزر که در قسمت کندانسور تعبیه شده است، در صورت خراب شدن می تواند علت منجمد نکردن فریزر باشد. در برخی مواقع ممکن است پره های فن این موتور شکسته شده باشد و یا ایرادات الکتریکی در آن رخ داده باشد. در این شرایط باید موتور یخچال به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا در سریع ترین زمان ایراد آن برطرف گردد. 

 

خرابی فن اواپراتور از دلایل منجمد نکردن فریزر

 

موتور فن اواپراتور یکی از مهمترین قطعات یخچال است که وظیفه آن به گردش درآوردن سرمای تولید شده در فریزر است. از این رو در صورت خرابی این قطعه، دیگر سرمایی وارد فریزر نخواهد شد. در این حالت باید با استفاده از مولتی متر این موتور بررسی شده و عیب یابی شود. در صورت نیاز باید اقدام به تعویض این قطعه نمایید. همچنین ممکن است در برخی مواقع اواپراتور یخچال یخ زده باشد یا برفک دور آن جمع شده باشد که در این حالت باید نسبت به برفک زدایی و یخ زدایی آن اقدام کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات یخ زدای یخچال باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها نیز اقدام کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین ظرفشویی از وسیله های خانگی بسیار پرکاربرد می باشد. این دستگاه که قابلیت بی نظیری در شستشوی ظروف دارد، در مصرف انرژی نیز تا حد زیادی صرفه جویی می کند. از گذشته شستن ظروف کار بسیار دردسازی بوده است. ماشین ظرفشویی این مشکل را در حد زیادی برای مردم حل کرده است. این دستگاه علاوه بر شستشوی ظروف قابلیت خشک کردن آن ها نیز دارد. اما خشک کن ظرفشویی ممکن است به دلایلی دچار مشکل شود. ما در این مقاله از نمایندگی تعمیرات الکترولوکس در کرج قصد داریم به توضیح علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. 1.    تنظیمات نادرست شستشو ساده ترین علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی
  2. 2.    چیدمان نادرست ظروف علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی
  3. 3.    علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی؛ بررسی مشکلات فنی

 

 

تنظیمات نادرست شستشو ساده ترین علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

شاید ساده ترین علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی را می توانتنظیمات نادرست شستشو دانست. شما باید قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی به دقت دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. در بسیاری از موارد مردم تصور می کنند خشک کن ظرفشویی خراب شده است در صورتی که مشکل از انتخاب برنامه شستشو می باشد. برای مثال برنامه Quick و یا Prewash ظروف را خشک نمی کند. برای حل این مشکل باید برنامه ای را انتخاب کنید که دارای خشک کن باشد. همچنین در صورتی که مشکل از تنظیمات ظرفشویی باشد باید با مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه خود، تنظیمات آن را درست کنید.

 در صورت بروز مشکل در ظرفشویی جنرال الکتریک می توانید با متخصصان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در فردیس در تماس باشید.

چیدمان نادرست ظروف علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از علت های مهم خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی چیدمان نادرست ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد. ظروف در ماشین ظرفشویی دارای جایگاه مشخصی هستند و هریک از آن ها را باید درست در سر جای خود قرار داد. در صورتی که چیدمان ظروف دچار مشکل باشد به خوبی شسته و خشک نمی شوند. نحوه چیدمان صحیح ظروف به شرح زیر می باشد:

  • بشقاب ها را از بزرگ به کوچک به سمت مرکز ظرفشویی قرار دهید.
  • ظروفی که هم اندازه هستند را در کنار یکدیگر و رو به داخل ماشین ظرفشویی بچینید.
  • ظروف بزرگ تر مانند ماهیتابه و دیس در قسمت سبد پایین ظرفشویی می باشد.
  • لیوان ها را برعکس و رو به پایین قرار دهید.
  • برای جلوگیری از خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی ظروف گود را به صورت مایل قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش تعمیرات اسپرسوساز در کرج

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی؛ بررسی مشکلات فنی

ماشین ظرفشویی از قطعاتی تشکیل شده است که خرابی آن ها می تواند یک علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی باشد. این دلایل به شرح زیر می باشد:

  • خرابی ترموستات ظرفشویی می تواند باعث خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی باشد. وظیفه ترموستات کنترل دمای داخلی ماشین ظرفشویی می باشد. زمانی که دمای داخل محفظه دستگاه بالا می رود ترموستات هیتر را از کار می اندازد تا از خطرات احتمالی پیشگیری کند. در صورت خرابی ترموستات هیتر از کار افتاده و ظروف خشک نمی شوند.
  • هیتر المنت عامل خشک شدن ظروف می باشد. در صورت خرابی این قطعه ماشین ظرفشویی در خشک کردن ظروف ناموفق خواهد بود.
  • ماشین ظرفشویی برای تخلیه هوای مرطوب دارای یک دریچه می باشد. در صورت خرابی این دریچه ظروف به درستی خشک نخواهند شد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین لباسشویی یکی از وسیل پرکاربرد خانگی می باشد. شستشوی لباس ها با دست کار بسیار خسته کننده ای است. به طوری که امروزه دیگر بسیاری از مردم نمی توانند شستن لباس ها را بدون لباسشویی تصور کنند. ماشین لباسشویی دارای قابلیت های ویژه ای می باشد. این دستگاه علاوه بر شستشوی البسه در زمان کم، دارای برنامه های مختلفی می باشد که انواع لباس ها را با کیفیت بسیار بالا شستشو می دهد. این برنامه ها در برندها و مدل های ماشین لباسشویی متفاوت هستند. ما در این مقاله به معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله از تعمیر لباسشویی حایر با ما همراه باشید.

  1. 1.    معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی؛ معرفی دکمه ها
  2. 2.    قابلیت شستشو سریع لباسشویی چیست؟
  3. 3.    معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی؛ برنامه شستشوی لباس کودک

 

 

معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی؛ معرفی دکمه ها

قبل از آن که به معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی بپردازیم باید دکمه های روی ماشین لباسشویی بررسی کنیم. این دکمه ها به شرح زیر می باشند:

  • دکمه Temp برای تنظیم دمای ماشین لباسشویی می باشد.
  • درکمه Rinse تعداد مراتب آبکشی را تنظیم می کند.
  • دکمه Spin برای تنظیم کردن سرعت چرخش موتور می باشد.
  •  دکمه Dry Level برای کنترل نحوه خشک کردن لباس ها در لباسشویی می باشد.
  • دکمه Options به معنای تنظیمات لباسشویی می باشد که می توانید قابلیت های لباسشویی را در آن مشاهده کنید.
  • دکمه استارت برای شروع فرآیند شستشو در لباسشویی می باشد.
  • دکمه Power برای روشن یا خاموش کردن دستگاه می باشد.

 

قابلیت شستشو سریع لباسشویی چیست؟

قابلیت شستشوی سریع لباسشویی یکی از قابلیت های پرکاربرد لباسشویی می باشد. همانطور که می دانید ماشین لباسشویی برای عدم آسیب به بافت لباس ها، برنامه های متنوعی را برای شستشو در نظر گرفته است که هر کدام از آن ها برای یک نوع لباس می باشد. بسیاری از لباس ها قابلیت شستشوی طولانی مدت را ندارند. برای مثال لباس ها ورزشی که دارای الیاف مصنوعی هستند و بهتر است آن ها را در زمان کمتری شستشو دهید. زیرا این لباس ها قبل از آن که کثیف شوند، سریعا بو می گیرند. به همین منظور ماشین لباسشویی قابلیتی را تحت عنوان شستشوی سریع در نظر گرفته است. این برنامه برای شستشوی لباس های ابریشمی، الیاف های خاص، پارچه های توری و لباس کودکان بسیاری مناسب می باشد.

 بیشتر: با نمایندگی جنرال الکتریک آشنا شوید

معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی؛ برنامه شستشوی لباس کودک

اگر بخواهیم به معرفی قابلیت شستشو سریع لباسشویی بپردازیم باید برنامه شستشوی لباس کودک را معرفی کنیم. یکی از پرکاربردترین برنامه های شستشوی سریع لباسشویی برنامه شستشوی لباس کودک می باشد. این برنامه در بیشتر لباسشویی ها با نام baby care می باشد. نکات مهم در شستشوی لباس کودکان به شرح زیر می باشد:

  • به دلیل حساسیت کودکان باید از شوینده مخصوص آن ها استفاده کرد.
  • برنامه baby care را انتخاب نمایید تا به بافت لباس ها آسیبی نرسد.
  • قبل از شستشوی لباس کودکان آن ها در آب سرد خیس کنید تا لکه های شیر و یا ادرار راحت تر پاک شود.
  • سعی کنید پس از شستشوی سریع لباس ها از آبکشی آن ها مطمئن شوید تا اثری مواد شوینده روی لباس ها باقی نماند.
  • یکی از مزیت های قابلیت شستشو سریع لباسشویی عدم خشک کردن لباس ها می باشد. خشک کردن لباس ها در هوای آزاد باعث عدم آسیب به آن ها می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بعضی از افراد فکر می‌کنند که جابجایی یخچال کار ساده‌ای است و به راحتی میتوان بدون آسیب به یخچال آن را جابجا کنند، اما اصلا اینگونه نیست برای جابجایی یخچال باید نکاتی را حتما رعایت کرد. با رعایت نکردن نکاتی ساده ممکن است خسارات زیادی به یخچال وارد شود.  نحوه جابجایی اصولی یخچال باعث می‌شود بدون آنکه یخچال آسیبی ببیند آن را حتی برای فاصله‌ای بسیار دور جابجا کرد. البته توجه داشته باشید که جابجا کردن یخچال حتی برای چند متر هم اگر اصول جابجایی رعایت نشود احتمال آسیب به دستگاه زیاد می‌باشد. در این مقاله قصد داریم نکات مهم در جابجایی یخچال را به شما بگوییم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی همراه ما باشید.

 

چگونه یخچال را جابجا کنیم؟

یخچال‌ها نه تنها سنگین هستند بلکه بسیار گران قیمت نیز می‍‌باشند، از این رو رعایت نکات مهم در جابجایی آن بسیار حیاتی است. بنابر وضعیت شما گاهی اوقات بهترین کار آن است که جابجایی را به یک فرد متخصص بسپارید. اما اگر قصد ندارید که این کار را با کمک یک متخصص انجام دهید می‌توانید با رعایت کردن اصول قبل و بعد جابجایی یخچال آن را منتقل نمایید. حتما در نظر داشته باشید که این وسیله گران قیمت خانگی آسیب نمی بیند.

مراحل جابجایی یخچال

 اگر قصد دارید کار جابجایی یخچال را خودتان انجام دهید، برای جابجایی ایمن یخچال این مراحلی را که در ادامه به شما می‌گوییم قدم به قدم انجام دهید تا برای یخچال شما مشکلی رخ ندهد.

یخ زدایی یخچال

در مرحله اول دستگاه را یخ زدایی و تیز نمایید. اولین قدم برای جابجایی یخچال ، آماده سازی کامل آن است. اطمینان حاصل کنید که همه محتویات را خالی کرده یا آنها را در جایی دیگر بریزید یا در جایی ذخیره کنید. پس از حذف مواد غذایی، همه سطوح را با استفاده از محلول جوش شیرین و آب به طور کامل تمیز کنید. یخ های باقی مانده را با استفاده از سشوار در فریزر ذوب کرده و  تمیز کنید. ذوب شدن این سطوح از قبل از نشت تصادفی آب در حین حرکت جلوگیری می کند.

*در نهایت، یخچال خود را حداقل چند ساعت قبل از حرکت خاموش کنید.

نکته اختیاری در جابجایی یخچال: افزودن یک ماده جاذب رطوبت و بو مانند زغال در داخل یخچال به جلوگیری از ایجاد بو در حین حرکت کمک می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه: لوازم خانگی فریجیدر Frigidaire

 

مراجعه به دفترچه راهنما برای جابجایی یخچال

اگر یخ ساز و فیلتر آب در یخچال خود دارید، حتما آنها را از قبل با استفاده از دفترچه راهنما به خوبی جدا کنید. سپس سیم برق آن را در پشت آن بچسبانید سپس درهای یخچال را با طناب و یا چسب محکم ببندید. قسمت بیرونی یخچال را با پتوهای متحرک یا برخی از بالشتک های دیگر بپیچید تا از ایجاد خط و خش جلوگیری شود.

برای محافظت بیشتر یخچال در هنگام جابجایی:  کشوهای یخچال و قفسه‌های شیشه‌ای را برای حمل و نقل ایمن بردارید. اگر راه دور نمی روید ، می توانید به جای آن کشوها را در محل خود بچسبانید.

جاباجا کردن یخچال با چرخ

اکثر یخچال‌ها دارای چرخ هستند، بنابراین کشیدن آن به جلو نباید کار خیلی سختی باشد. برای ایمن بودن این مرحله، یخچال را کمی جلو بیاورید و لغزنده‌هایی برای یخچال را در پشت دستگاه قرار دهید. سپس خود را در جلوی یخچال قرار دهید‌، هر دو طرف آن را بگیرید و در حالی که آن را به جلو هدایت می‌کنید، آن را به طرف دیگر فشار دهید. گاهی اوقات می توانید آن را با یک ضربه آرام به جلو بکشید. فقط مطمئن شوید که زانوها را تا حد ممکن خم و پشت نگه داشته اید.

محکم کردن یخچال برای جابجایی

یخچال را با استفاده از بندها و یا طناب در قسمت بالا و کناره یخچال به کامیون محکم کنید. راحت‌ترین حالت این است که یخچال را بر روی لغزنده(چرخ یا هر چیز دیگر) نگه دارید تا زمانی که به مقصد نهایی برسید.

 مرحله بعد از جابجایی یخچال

قبل از وصل کردن یخچال و افزودن غذا صبر کنید. هنگامی که یخچال خود را به محل جدید خود رسانید، برای وصل کردن مجدد یخچال چند ساعتی صبر کنید.

*البته در نظر داشته باشید همیشه یخچال را در حالت راست نگه دارید.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

امروزه شستن ظرفهای کثیفیکی از کارهای مهم در امور خانه داری است. در صورتی که این این ظرف ها کثیف و آلوده باشند می توانند باعث بیماری شوند امروزه اکثر بانوان و به خصوص بانوان شاغل به علت اینکه در وقت زیادی برای شستن ظروف منزل خود ندارند این کار را به عهده ماشین‌ظرفشویی می‌سپارند و بعضی از آنها از نحوه چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی مطلع نیستند به همین دلیل ظروف را بدون برنامه ریزی در ماشین ظرفشویی قرار میدهد که این امر سبب می شود تا ماشین ظرفشویی آسیب ببیند و ظروف به درستی تمیز شسته نشود. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی همراه ما باشید.

غذاهای اضافی

در گام اول برای چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی باید غذاهای اضافی که بر روی ظرف ها باقی مانده است را از بین ببرید زیرا در غیر این صورت باعث گرفتگی فیلتر ماشین ظرفشویی شده و هزینه های اضافی برای ما داشته باشد.

روشچیدن فنجان و لیوان ها در ماشینهای ظرفشویی

فنجان ها و لیوان خوب و حتی کاسه های کوچک باید به صورت پشت یا برعکس در قفسه بالای ماشین ظرفشویی قرار دهید دقت داشته باشید که هرگز نباید این ظروف را به یکدیگر بچسبانید و حتماً فضای خالی به اندازه دو سانت دربین آنها ایجاد کنید. با انجام دادن این کار از شکستن و کثیف ماندن ظروف خود جلوگیری کرده اید. زیرا با انجام دادن این کار آب به درستی به در بین ظروف به گردش درآمده و باعث تمیز شدن اصولی آنها می شود.

 روش چیدمان اصولی قاشق و چنگال در ماشینهای ظرفشویی

 چنگال و قاشق ها را همیشه باید به طوری در ماشین ظرفشویی قرار دهید که، دسته آنها به سمت پایینقرار گرفته باشد در صورتی که چاقو را هم در این قسمت از ماشین ظرفشویی قرار می دهید بهتر است که تیغه چاقو رو به پایین باشد. اگر تیغه چاقو در این محل رو به بالا باشد ممکن است در هنگام خارج کردن ظروف از ماشین ظرفشویی دستتان را با چاقو ببرید. سعی کنید که دسته قاشق چنگال و را رو به پایین قرار دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک

روش اصولی قرار دادن قابلمه و ماهیتابه در ماشینهای ظرفشویی

 این نوع ظروف مانند قابلمه را باید به شکلی در ماشین ظرفشویی قرار دهید که از حرکت آزاد بازوهای آبپاش جلوگیری نکند و دسته قابلمه ها به بازوهای در حال چرخش گیر نکند که باعث آسیب به ماشین ظرفشویی شود در صورتی که این نکته را رعایت نکنید باعث آسیب رسیدن به بازوهایآبپاش ماشین ظرفشویی می شود که این امر خرج تراشی اضافه را برای شما در پی دارد.

روش چیدن ظروف پلاستیکی در ماشین های ظرفشویی

 برای انجام این کار ابتدا باید مطمئن شوید تا ظرف شما قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا است برای اطلاع از این نکته بایدظرف خود را با دقت بررسی کنید. در صورتی که عکس ماشین ظرفشویی بر روی آن حک شده بود می توانید با خیالی راحت آنرا با ماشین ظرفشویی بشویید.

تذکر:ظروف پلاستیکی را همیشه در قفسه بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید و به این نکته هم توجه داشته باشید که هیچگاه ظرف را در نزدیکی المنت ها قرار ندهید که گرمای المنت باعث تغییر شکل ظرف شما می شود.

روش اصولی قرار دادن ظروف بزرگ در ماشین های ظرفشویی

ظروفی که سایز بزرگ بزرگ و پهنی دارند مانند دیسها تخته های گوشت و غیره باید همیشه در کناره ها و پشت ماشین ظرفشویی قرار دهید. زیرا در صورتی که در قسمت جلوی ماشین ظرفشویی قرار گیرند گیرند باعث می شود تا آب و مواد شوینده به درستی به همه ظروف نرسد.

نکته: توصیه ما به شما این است که چاقو هایی با اندازه بزرگتر و تیزتر را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید چرا که فشار زیاد آب در ماشین ظرفشویی باعث کند شدن چاقومی‌شود.

کلام آخر

بهطورکلی به شما توصیه می کنیم که تنها ظروفی را در ماشین ظرفشویی قرار دهید قابلیت شسته شدن با ماشین ظرفشویی را داشته باشند در غیر این صورت فشار آب و حرارت زیاد دستگاه ماشین ظرفشویی باعثخرابی و از بین رفتن آنها می‌شوند. در صورتی که در حال خرید جهیزیه هستید قبل از خرید ظروف چینی و آرکوپال و غیره خود از قابلیت شستشوی آن ها ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که روشهایچیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی با خدمت شما عزیزان ارائه کنیم که با خیالی راحت و گاهی بیشتر ظروف خود را در ماشین ظرفشویی بشوید.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

همه شما می دانید که ماشین لباسشویی یکی از وسایل ضروری در خانه محسوب می شود. شستشوی لباس ها با لباسشویی بسیار به صرفه تر از شستوشوی آن ها با دست است و همچنین در مصرف وقت و انرژی صرفه جویی می شود. همچنین به کمک لباسشویی و برنامه های ویژه آن می توان لباس ها را با کیفیت بیشتر و با کمترین آسیب شستشو داد. این روزها برندهای متفاوتی دست به تولید لباسشویی زده اند. به طوری که مردم در انتخاب میان این برندها دچار سردرگمی می شوند. بهترین برند لباسشویی کدام است؟ این سوالی است که مردم هنگام خرید لباسشویی با آن مواجه می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی چند برند خوب تولید کننده لباسشویی بپردازیم. در ادامه این مقاله از امداد آی پی همراه ما باشید.

  1. 1.    معرفی بهترین برند لباسشویی؛ لباسشویی بوش
  2. 2.    معرفی بهترین برند لباسشویی؛ لباسشویی ال جی
  3. 3.    بهترین برند لباسشویی؛ معرفی یک برند ایرانی

 

معرفی بهترین برند لباسشویی؛ لباسشویی بوش

اگر بخواهیم بهمعرفی بهترین برند لباسشویی بپردازیم برند بوش یکی از اولین انتخاب ها است. شرکت بوش یک شرکت با سابقه در تولید لوازم خانگی می باشد.  در سال 1886 شرکت بوش در آلمان تاسیس شد. موسس این شرکت روبرت بوش نام داشت. این شرکت اولین مدل لباسشویی خود را در سال 1958 تولید کرد و تا امروز به این کار ادامه می دهد. ویژگی های این برند با کیفیت به شرح زیر می باشد:

  • لباسشویی های بوش بسیار کم صدا و بدون لرزش هستند.
  • امکان خراب شدن لباسشویی بوش بسیار پایین می باشد.
  • این برند به مصرف پایین انرژی معروف است.
  • طول عمر لباسشویی های بوش بسیار بالا است.

 

معرفی بهترین برند لباسشویی؛ لباسشویی ال جی

برای آن که به معرفی بهترین برند لباسشویی بپردازیم باید برندهای مختلف لباسشویی را بررسی کنیم. یکی از این برندها ال جی می باشد. شرکت ال جی با ترکیب دو شرکت Lucky و Goldstar در سال 1958 در کشور کره تاسیس شد. این شرکت با سابقه در تولید لوازم خانگی شروع به تولید لباسشویی های با کیفیت کرد. ویژگی های لباسشویی های ال جی به صورت زیر می باشد:

  • لباسشویی های ال جی دارای صدای کم و بدون لرزش هستند.
  • دارای برنامه بی نظیر برای شستشو می باشد.
  • کیفیت شستشو با لباسشویی ال جی بسیار بالا می باشد.
  • از مواد اولیه بسیار با کیفیتی برای ساخت آن استفاده می شود.
  • لباسشویی های ال جی دارای طرح های متنوعی می باشند.
  • این شرکت به تولید انواع لباسشویی در ظرفیت های مختلف می پردازد.

بیشتر بخوانید: عیب یابی و آموزش تعمیر ماشین لباسشویی در اینجا یاد بگیرید

 

بهترین برند لباسشویی؛ معرفی یک برند ایرانی

همانطور که می دانید امروزه شرکت های بسیاری در ایران لباسشویی تولید می کنند و لباسشویی های ایرانی در بسیاری از موارد با برندهای خارجی قابل رقابت است. اگر بخواهیم به معرفی بهترین برند لباسشویی ایرانی بپردازیم، لباسشویی های اسنوا یکی از بهترین ها هستند. این شرکت که از سال 84 در ایران تاسیس شده است، در این مدت کم به تولید لوازم خانگی با کیفیتی پرداخته است. از ویژگی های لباسشویی های اسنوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین لباسشویی اسنوا دارای برنامه های متنوع شستشو می باشد.
  • این شرکت برای کاهش صدا و لرزش لباسشویی تکنولوژی موتور اینورتر را در لباسشویی های خود به کار برده است.
  • لباسشویی های اسنوا دارای سیستم شستشوی با تاخیر می باشند.
  • توان موتور در این برند لباسشویی بسیار بالا می باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

برای باز کردن درب ماشین لباسشویی ابتدا باید اجاره بدهید تا ماشین لباسشویی شستشو را کامل به اتمام برساند، در غیر این صورت اگرآب درون لباسشویی باشد لباسشویی امکان باز کردن درب را به شما نمیدهد پس برای باز شدن درب ماشین لباسشویی ابتدا آن را به طور کامل تخلیه کنید در این مقاله دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی را برای شما ارائه می‌کنیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات پاناسونیک همراه ما باشید.

 

خراب بودن قفل درب ماشین لباسشویی

یکی از علت های رایج در بین مردم برای باز نشدن درب ماشین لباسشویی خرابی قفل درب است درصورتی که متوجه خرابی آن شدید به یک تعمیرکار ماشین لباسشویی اطلاع داده و آن را تعویض کنید.

خراب بودن لولای درب ماشین لباسشویی

در همه‌ی لباسشویی ها درب از 3 قسمت لولا،قفل و زبانه تشکیل شده است که برای باز و بسته شدن درب لباسشویی به کار میرود، درصورتی که از پوسیده بودن یا معیوب بودن لولا ماشین لباسشویی خود مطلع شدید برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید.

شکستگی دستگیره درب ماشین لباسشویی

درصورتی که دستگیره ماشین لباسشویی شما شل شده و یا شکسته برای رفع این مشکل نیز چاره ای جز تعویض کردن آن نیست.توجه داشته باشید درصورتی که درب لباسشویی شما باز نشد بیشتر به آن فشار نیاورید ،و تلاش برای باز کردن نکنید زیرا ماشین لباسشویی شما آسیب بیشتری می‌بیند و باعث خرج تراشی اضافه میشود.

خرابی قفل حرارتی ماشین لباسشویی

قفل حرارتی تقریبا باید بعد از گذشتن 2 دقیقه بعد از پایان شستشو درب ماشین لباسشویی را آزاد کند.وظیفه قفل حرارتی در ماشین لباسشویی جلوگیری از افزایش دما، و کنترل ان است و به همین دلیل حتی در زمان خاموش بودن ماشین لباسشویی درب به راحتی باز نمیشود.

حتما بخوانید: نحوه باز کردن قفل درب ماشین لباسشویی

راه حل

برای رفع این مشکل باید لباسشویی خود را حدودا 10 دقیقه خاموش کنید و اجازه دهید تا قفل حرارتی خنک شود و قفل درب را باز کند. گاهی اوقات ممکن است قفل حرارتی گیر کند و حتی با خنک شدن هم قفل درب را باز نکند. در صورت مشاهده این مشکل با زدن ضربه محکم بر روی پلاستیک زبانه قفل در آزاد میشود.

مشکل قفل کودک لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات رایج برای باز نشدن درب لباسشویی فعال شدن قفل کودک و جلوگیری از باز شدن درب است. رفع این مشکل و غیر فعال کردن قفل کودک در برند های مختلف متفاوت است که برای رفع آن باید به دفترچه راهنمای لباسشویی خود روی ببرید.

مشکل زیاد گرم شدن لباسشویی

در بعضی از مواقع مکن است به علت گرمای زیادی که لباسشویی شما ایجاد میکند مدار های داخلی آن از کار بایستد و برای رفع این مشکل باید اجاازه دهید تا لباسشویی شما برای مدتی کوتاه استراحت کند که معمولا بعد از خنک شدن لباسشویی این مشکل نیز خود به خود حل میشود.

مشکل سوئیچ فشار لباسشویی

درصورتی که سوئیچ فشار خراب باشد و حتی اگر  آب به درستی به ماشین لباسشویی خارج شده باشد.امکان گیر کردن درب لباسشویی وجود دارد. و قدرت این که قفل درب را هم به مشکل بیندازد را دارد که در اکثر ماشین لباسشویی ها اگر این سوئیچ را ریست نکنند درب همانطور بسه میماند که این خوشایند نیست.

راه حل

لباسشویی را برای مدت کوتاه خاموش کرده و اجازه دهید تا سوئیچ فشار سرد شود. اگر این کار را انجام لبدهید بعد از حدودا 5 دقیقه درب باز میشود. البته توصیه ما برای شما این است که برای تعمیر و رفع اشکال ماشین لباسشویی های خود از تعمیرکاران مجرب و با تجربه کمک بگیرید.

کلام آخر

ما  در این مقاله قصد داشتیم دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی و راه حل هایی برای آنها را برای شما به اشتراک بگذاریم و امیدواریم توانسه باشیم حق مطلب را به خوبی ادا کرده باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین لباسشویی یکی از وسیله های ضروری می باشد که با دقت زیاد و همچنین کیفیت بالا البسه را شستشو می دهد. یکی از مشکلاتی که مردم با لباسشویی دارند چروک شدن البسه در لباسشویی می باشد. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که پس از شستشوی لباس ها در لباسشویی زمانی که آن ها را خارج کردید، متوجه شوید که لباس ها چروک هستند. حتی تصور این که لباس ها را پس از شستشو اتو کنید هم خسته کننده می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال که چرا البسه در ماشین لباسشویی چروک می شوند؟ بپردازیم. این موارد در لباسشویی های ایندزیت بسیار مهم هستند پس در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات ایندزیت با ما همراه باشید.

  1. 1.    انتخاب دمای نامناسب یک علت چروک شدن البسه در لباسشویی
  2. 2.    انتخاب دور خشک ‌کن نامناسب دلیل چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی
  3. 3.    علت چروک شدن البسه در لباسشویی؛ قرار دادن لباس بیش از حد ظرفیت لباسشویی

 

انتخاب دمای نامناسب علت چروک شدن البسه در لباسشویی

یکی از مهم ترین علت های چروک شدن البسه در لباسشویی انتخاب دمای نا مناسب برای شستشو می باشد. همانطور که می دانید هر برنامه شستشو برای یک جنس لباس می باشد و هر لباس را باید با دمای مناسب با آن شستشو داد. نکات مهم درباره انتخاب دما به شرح زیر می باشد:

  • دما در چروک شدن البسه در لباسشویی نقش بسیار مهمی دارد.
  • هنگام شستشو با توجه به برنامه و جنس لباس دمای مناسب را انتخاب کنید.
  • انتخاب دمای زیاد برای شستشوی لباس ها باعث بیشتر چروک شدن آن ها می شود.
  • بهترین دما برای شستشوی لباس ها در لباسشویی 30 درجه می باشد.

 

انتخاب دور خشک ‌کن نامناسب دلیل چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مهم ترین دلایل چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی انتخاب دور خشک کن نامناسب می باشد. همانطور که می دانید لباسشویی پس شستشو به خشک کردن لباس ها نیز می پردازد. در انتخاب دور خشک کن باید به صورت زیر عمل کنید:

  • انتخاب دور خشک کن با توجه به جنس لباس ها و ضخامت آن ها می باشد.
  • هر چقدر لباس ها ضخیم تر باشند باید دور خشک کن بیشتری را انتخاب کنید.
  • دور خشک کن خود را روی حالت 100 درصد قرار ندهید زیرا باعث چروک شدن البسه در لباسشویی می شود.
  • اگر خشک کن لباسشویی شما در حالت 100 درصد است آن را از این حالت خارج کنید.
  • بهترین دور خشک کن برای شستشوی انواع البسه 800 دور می باشد.

بیشتر: معرفی نمایندگی بوش، جنرال استیل ، فریجیدر و ایندزیت

علت چروک شدن البسه در لباسشویی؛ قرار دادن لباس بیش از حد ظرفیت لباسشویی

یکی دیگر از دلایل علت چروک شدن البسه در لباسشویی قرار دادن تعداد زیاد لباس در لباسشویی می باشد. همانطور که می دانید ماشین های لباسشویی دارای ظرفیت متفاوتی می باشند. ظرفیت لباسشویی به معنای وزن لباس هایی است که درون آن قرار می دهید. نکات مهمی که در این باره باید رعایت کنید به صورت زیر می باشند:

  • از قرار دادن حجم زیاد لباس در لباسشویی خودداری کنید.
  • قرار دادن لباس بیش از حد ظرفیت لباسشویی علاوه بر آسیب به لباسشویی باعث چروک شدن البسه نیز می شود.
  • قبل از ریختن لباس ها در لباسشویی ظرفیت لباسشویی خود را بررسی کنید.
  • سعی کنید همیشه کمتر از ظرفیت لباسشویی در آن لباس پر کنید.
  • قبل از شستشو لباس های نازک را از لباس های ضحیم جدا کرده و به صورت جداگانه شستشو دهید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین لباسشویی از ضروری ترین لوازم خانه محسوب می شود. این دستگاه که مدت زیادی است مورد استفاده مردم قرار می گیرد، می تواند لباس ها را با سرعت زیاد شستشو دهد. لباسشویی در طول این مدت پیشرفت بسیاری کرده است. امروزه لباسشویی ها دارای برنامه های مختلفی برای شستشوی انواع لباس ها می باشند. شما می توانید تمام لباس های خود را در لباسشویی شستشو دهید بدون این که نگران آسیب رسیدن به بافت آن ها باشید. یکی از سوالات مردم درباره برنامه های لباسشویی این است که با چه برنامه ای می توان انواع لباس ها به صورت یکجا شستشو داد؟ ما در این مقاله به معرفی بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف خواهیم پرداخت.

  1. 1.    بهترین برنامه شستشو در لباسشویی؛ برنامه شستشوی سریع (Quick Super)
  2. 2.    بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف؛ برنامه شستشو آلرژیک (Sensitive)
  3. 3.    برنامه شستشوی لباس های ترکیبی؛ بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف

 

بهترین برنامه شستشو در لباسشویی؛ برنامه شستشوی سریع (Quick Super)

اگر به دنبال بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف هستید می توانید از برنامه شستشو سریع استفاده کنید. این برنامه شستشو برای زمانی است که وقت کافی برای شستشو را ندارید و عجله دارید. برنامه شستشوی سریع با سرعت زیادی فرآیند شستشو و خشک کردن را انجام می دهد. زمان این برنامه معمولا 15 دقیقه می باشد اما در بعضی از مدل های لباسشویی مدت شتسشو به 30 دقیقه نیز می رسد. در صورتی که لباس های شما خیلی کثیف نیستند و فقط کمی بوی عرق می ‌دهند، می توانید از این برنامه شستشو استفاده کنید. این برنامه برای شستشوی انواع لباس مناسب می باشد و هیچ گونه آسیبی به بافت آن ها نمی زند. برنامه شستشوی سریع برای شستشوی تیشرت ها و بلوز ها بسیار مناسب می باشد و از مچاله شدن لباس‌ها جلوگیری می کند.

 مطالعه بیشتر: آموزش تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی

بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف؛ برنامه شستشو آلرژیک (Sensitive)

یکی از برنامه های لباسشویی که می توان آن را بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف دانست، برنامه شستشوی آلرژیک می باشد. این برنامه برای شستشوی انواع لباس مناسب می باشد. در این برنامه فرآیند شستشو طوری در نظر گرفته شده است که از مواد شوینده کمتری استفاده شود و آب کشی بیشتری انجام شود. بسیاری از مردم به بوی مواد شوینده پس از شستشو در لباسشویی حساسیت دارند. با استفاده از برنامه شستشوی آلرژیک لباس ها پس از شستشو کمترین بوی شوینده را به خود می گیرند. در این برنامه دمای شستشو ثابت می باشد و عوامل حساسیت ‌زا مثل میکروب‌ها و باکتری‌ها به طور کامل پاک می شوند.

حتما بخوانید: نحوه صحیح حمل ماشین لباسشویی 

برنامه شستشوی لباس های ترکیبی؛ بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف

بدون شک بهترین برنامه شستشو برای البسه مختلف در لباسشویی برنامه شستشوی لباس های ترکیبی می باشد. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، برای شستشوی انواع لباس بسیار مناسب می باشد. برنامه شستشوی لباس های ترکیبی طوری تنظیم شده است که انواع پارچه ها (اعم از مخمل و پارچه‌ های نازک و ضخیم و غیره) را بدون آسیب رسیدن به بافت آن ها شستشو می دهد. این برنامه در مواقعی استفاده می شود که وقت کافی را برای شستشو انواع لباس ها با برنامه های مختلف ندارید. به همین دلیل شما می توانید از برنامه شستشوی لباس های ترکیبی برای شستن تمام البسه خود بهره ببرید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

یکی از مهمترین قطعات ماشین لباسشویی، قسمت محفظه جاپودری ماشین است. جاپودری محلی برای ریختن انواع شوینده ها، اعم از پودر یا مایع لباسشویی و انواع نرم کننده ها می باشد. استفاده و نگهداری از جاپودری ماشین لباسشویی در بهبود عملکرد دستگاه نقش مهمی دارد. 

 با روشن شدن لباسشویی، آب مطابق با برنامه های ماشین لباسشویی وارد محفظه جای پودر شده و از این طریق مواد شوینده به داخل دیگ منتقل و عملیات شستشو آغاز می شود.

عدم آشنایی با نحوه عملکرد صحیح این قطعه موجب کاهش راندمان کلی عملیات شستشو و ایجاد مشکل برای دستگاه گردد. در ادامه این مقاله از سایت آی پی امداد ipemdad.com همراه ما باشید.

بخش های مختلف جا پودری در لباسشویی

این قطعه داخلی در بعضی از ماشین های لباسشویی ساده و دربرخی مدل ها دارای پیچیدگی هایی می باشد. هربخش به صورت اختصاصی به نوع خاصی از مواد شوینده اختصاص دارد. این تقسیم بندی در بعضی مدل ها دارای 3 بخش و مدل های دیگر دارای 4 بخش مجزا با کاربردهای متفاوت است.محفظه ها را صرفا" جهت توضیح به 4 بخش A-B-C-D نامگذاری می کنیم.

محفظه A

این محفظه محل ریختن پودر برای شستشوی مقدماتی و مرحله پیش شستشو می باشد. این قسمت با علامت " | " مشخص شده است. لازم به ذکر است، مقدار مواد شوینده درمرحله پیش شستشو یا مقدماتی دقیقا" نصف مرحله اصلی می باشد.

محفظه B

این قسمت محل ریختن پودرشستشوی اصلی می باشد. مشخصه این قسمت در دستگاه " || "، می باشد.

محفظه C

این محفظه مختص ریختن مواد نرم کننده در ماشین لباسشویی است.  مشخصه این قسمت  " * " می باشد.

محفظه D

این محفظه که تنها دربرخی از مدل های لباسشویی وجود دارد مخصوص افزودن نیل و انواع مواد رنگی می باشد.

 

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

نکات استفاده از محفظه جاپودری

  • درافزودن مواد به محفظه­ها همواره به نشان ماکزیمم (MAX) توجه داشته باشید. 
  • محفظه را دقیقا" به اندازه استاندارد پر کنید. این تصور که اگر پودر بیشتری بریزیم لباس ها تمیز تر خواهند شد، تصوری غلط است.
  • برای شستشوی انواع پرده ها و پارچه های مشبک و توری به دلیل تولید کف بیشتر حین شستشو، از مواد شوینده کمتری استفاده کنید.
  • درهربخش از محفظه، مواد شوینده متناسب با علامت را بریزید.

 پودر یا مایع لباسشویی؟

نسبت به نوع لباس ها ، شوینده مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی بهتر است برای البسه کثیف از پودرهای شستشو لباسشویی و پودرهای آنزیم دار استفاده شود. چنانچه البسه مد نظر خیلی کثیف است می توانید پودر شستشو را در محفظه سمت راست ریخته و برنامه پری‌ واش را انتخاب کنید.

اگر لباس هایتان خیلی کثیف نیستند و نیاز به شوینده قوی و لکه بر ندارند مایع لباسشویی می تواند گزینه بهتری باشد. مایع لباسشویی به دلیل عدم تجمع در محفظه، آسیب کمتری به قطعه جا پودری وارد می کند.  

 

نگهداری از محفظه جا پودری

پس از مدتی استفاده به دلیل انباشت مواد پودری و خشک شدن آن، احتمال انسداد خروجی های محفظه وجود دارد. بنابراین بهتر است نسبت به شستشوی محفظه اقدام نمایید تا از آسیب های بعدی به دستگاه جلوگیری شود.

برای این کار زمانی که ماشین لباسشویی را خاموش نموده و دوشاخه را خارج کرده اید اقدام نمایید. محفظه را تا انتها خارج نمایید. درداخل محفظه یک کلید شصتی وجود دارد با فشردن آن جاپودری از ماشین جدا می شود. قطعات را توسط فرچه و آب گرم شستشو داده، اسمبل و سپس درجای خود قرار دهید.

نکته پایانی :

نگهداری از ماشین لباسشویی و قطعات جانبی آن می تواند درعملکرد بهینه دستگاه و طول عمر آن بسیار موثر باشد. با رعایت اصول ذکر شده مطمئنا" دستگاه  شما از سرویس های دوره ای و تعمیرات جزئی و کلی بی نیاز خواهد شد.

در بعضی از مدل ها جا پودری به راحتی خارج میشود در این حالت به جای اهرم دو عدد خار کوچکی دارند که با کمی فشار به سمت بالا و کمی سرعت  خارج می شوند.

برخی دیگر از جا پودری ها به حالت چرخش ۹۰درجه به سمت بیرون باز می شوند.بع از خارج کردن قسمت های نرم کننده و…با کمی فشار در جهت بالا از سمت راست،جاپودری خارج می شود.برای جازدن مجدد جاپودری باید شیار های لبه جا پودری بر روی شیاری که روی درب جا پودری هست قرار بگیرد.

نحوه تمیز کردن جاپودری

به دلیل استفاده مکرر از لباسشویی و گذشت زمان مقداری پودر و شوینده داخل جا پودری باقی می‌ماند و باعث مسدود شدن مجرا ،گرفتگی و نرسیدن پودر به دیگ لباسشویی می‌شوند.
این رسوبات همچنین باعث ایجاد بوی بد داخل جاپودری و لباسشویی می‌شوند.


بعد از خارج کردن جاپودری بهتر است آن برای حداقل ۳۰دقیقه داخل صابون و آب ولرم قرار دهید و به کمک به مسواک یا فرچه تمامی قسمت های جا پودری را بشویید.
تمام قطعات را آبکشی کنید و بعد از خشک شدن کامل و تمیز کردن محفظه جا پودری دوباره آن را داخل لباسشویی قرار دهید.

روبراه سرویس با داشتن سالها تجربه در زمینه خدمات تخصصی لوازم خانگی در کشور بهمراه ده ها سرویسکار متخصص، مجرب و کار آزموده در کنار هم میهنان عزیز می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و منصفانه ترین هزینه حتی در تعطیلات نیز نسبت به رفع هود آشپزخانه شما اقدامات لازم را انجام دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

شناور ماشین‌های ظرفشویی در واقع همان سنسورهای آب هستند که مثل هیدروستات، در ماشین‌های لباس شویی فعالیت دارند. وجود شناورهادر عملیات شستشو بسیار مهم است. در صورتی که بیش از حد معمول آب درون ظرفشویی وارد شود، شناور قطعا نیاز به تعمیرات یا تعویض خواهد داشت؛ همان گونه که می دانید وقتی ماشین ظرفشویی فعالیتش را به خوبی انجام می‌دهد که، مقدار مشخصی آب وارد آن گردد و پس از عملیات شستشو، آبگیری انجام بشود. شناور در درون ماشین ظرفشویی، نقش آبگیری را دارد و از سرریز شدن آب درون ظرفشویی جلوگیری خواهد کرد.

خرابی و تعمیرات شناور ظرفشویی و کلید شناور

کلیدهای شناور و شناور ماشین ظرفشویی از لوازم ایمنی با اهمیت زیاد داخل ماشین ظرفشویی می باشند که در زمان روشن کردن ماشین ظرفشویی، اجازه وارد شدن آب را فقط تا المنت گرم‌ کننده خواهند داد. همچنین باید بدانید که در همه ماشین‌های ظرفشویی اینطور نخواهد بود و در برخی از ماشین‌های ظرفشویی کنترل مقدار آب تا المنت گرم ‌کننده توسط تایمر انجام می شود و شناور، فقط از خروج آب از ماشین ظرفشویی پیشگیری خواهد کرد.

در صورتی که متوجه پر شدن بیش ‌از حد، چکه داشتن و سرازیر شدن آب داخل ماشین ظرفشویی خود شدید، نخستین بخشی که باید چک کنید، شناور ماشین ظرفشویی و کلیدهای شناور می باشند. زیرا که خرابی این بخش سبب ورود بیش ‌از حد آب و خروج آب از داخل ماشین ظرفشویی خواهد شد. یافتن جایگاه این قطعه و باز کردن آن توسط تعمیرکاران عادی و اشخاص معمولی امکان‌پذیر نمی باشد و باید توسط نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی انجام گیرد زیرا هرگونه اشتباه زمان بررسی این بخش ، شاید سبب ورود آسیب‌های بیشتر به ماشین ظرفشویی و ضرر جانی به شما هم بشود.

حتما بخوانید: نقد و بررسی ماشین ظرفشویی ایندزیت و کرال 

خراب شدن میکروسوییچ شناور ماشین ظرفشویی

یکی از علل اصلی آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی، خرابی بخش میکروسوییچ شناور ماشین ظرفشویی میباشد.

  • این قطعه در زیر شناور دستگاه قرار گرفته و در صورت درگیر شدن با شناور از ورود آب به درون ماشین ظرفشویی پیشگیری خواهد کرد.
  • شما زمان آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بایستی کارکرد شناور و میکروسوییچ، سیم‌ها و اتصالات موجود در آن را چک کرده و در صورت ایجاد مشکل، مشکلات آن را رفع نمایید.
  • باید بدانید که شما می‌توانید سیم‌های موجود در میکروسوییچ شناور را با استفاده از یک مولتی متر تست کنید و از سلامت آن مطمین شوید.

در صورتی که سوالات بیشتری دارید می توانید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی درمنزل در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

جاروبرقی فیلیپس محصول کدام کشور است؟

بررسی این مورد که جاروبرقی فیلیپس ساخت کدام کشور است میتواند شما را در جهت اطمینان از انتخاب خود کمک بکند . پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که فیلیپس شرکت و برندی هلندی میباشد اما با این حال تمام محصولات و جاروبرقی های فیلیپس ساخت کشور هلند نمیباشد . این برند در کشور های مختلف کار میکند و محصولات خود را در کشور های مختلف و با کیفیت مشابه و خوب به مشتریان ارائه میدهد.

اکثر جاروبرقی های فیلیپس ساخت هلند و انگلیس میباشند ولی شما جهت اطمینان خاطر در زمان خرید و پس از انتخاب محصول خود میتوانید در اطلاعات محصول کشور سازنده جاروبرقی را مشاهده و از آن اگاه شوید.

بررسی خدمات پس از فروش فیلیپس؟

مصرف کنندگان ایرانی به خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات بسیار اهمیت میدهند وبرای انها اهمیت زیادی دارد از همین رو این سوال که خدمات پس از فروش جاروبرقی های فیلیپس چطور میباشد سوال بسیاری از شما مصرف کنندگان هست.

امروز به دلیل تحریم های موجود در ایران بسیاری از برند ها توانایی همکاری مستقیم با ایران را نخواهند داشت و بیشتر  نمایندگی ها دست از فعالیت میکشند از همین رو همه جاروبرقی های فیلیپس دارای خدمات پس از فروش نمیشوند اما تعدادی از آنها از این خدمات برخوردار میباشند .

پس در صورت وقوع خرابی و مشکل چیکار باید کرد؟ چگونه میتوان مشکل جاروبرقی خود را حل کرد؟

تعمیرگاه مجاز های زیادی با داشتن تمام مجوز های لازم و تعمیرکاران متخصص و دوره دیده با داشتن شعب متعدد در جای جای تهران آماده انجام تعمیرات جارو برقی فیلیپس در محل می باشد.

اضافه بر این هزینه تعمیرات جاروبرقی در تعمیرگاه ها مطابق تعرفه های اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی میباشد و موجب صرفه جویی 75% برای شما خواهد شد.

بررسی رقبای جارو برقی فیلیپس در داخل و خارج از کشور؟

یکی از سریع ترین و مناسبترین  راه های بررسی کیفیت جاروبرقی فیلیپس را می توان شناخت رقبای این محصول به حساب آورد، چرا که شناخت رقبای این محصول به شما کمک میکند که به سطح کیفی این محصولات راحت تر پی ببرید.

فیلیپس از قدیمی ترین برند های موجود در بازار است و سال هاست که میان بهترین ها میدرخشد از همین رو همیشه رقیبی برای بهترین ها بوده. از رقیت های قدیمی فیلیپس میتوان دو برند هیتاچی و آاگ را نام برد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات مدنظر خود نگاهی هم به بررسی کیفیت جاروبرقی آاگ بیاندازید.

سالهاست که محصولات فیلیپس و همچنین جاروبرقی های فیلیپس وارد کشور ما شده اند و از همان سالهای ابتدایی ورود خود توانسته اند میان مصرف کنندگان محبوب باشند و پرطرفدار از همین رو جاروبرقی های فیلیپس رقیب جدی برای تمام برند های ایرانی محسوب میشود.

چرا جارو برقی فیلیپس بخریم؟

از میان اینهمه برند و جاروبرقی موجود در بازار چرا جاروبرقی فیلیپس بخریم؟، اصلا جاروبرقی فیلیپس خوبه؟ اگر شما نیز مانند سایر مصرف کنندگان با این سوال مواجه شده اید و دغدغه یافتن پاسخ این سوال را دارید در این قسمت با ما همراهی کنید.

موتور جاروبرقی های فیلیپس:

موتور این جاروبرقی ها نسبت به برند های مشابه از قدرت و توانایی بسیار بالایی برخوردارند و فوق العاده عمل میکنند . از همین رو گزینه مناسبی برای انتخاب هستند.

طول عمر جاروبرقی های فیلیپس:

بر خلاف جاروبرقی های دیگر جاروبرقی های این برند بدین جهت که از قطعات مرغوب ساخته شده اند طول عمر بسیار بالایی نسبت به جاروبرقی های دیگر دارند.

تنوع جاروبرقی های فیلیپس :

این جاروبرقی ها بسیار متنوع هستند و مناسب برای شما با هر سلیقه و نیازی هستند و از طرفی وجود رنگ بندی متنوع این جاروبرقی ها باعث محبوبیت بیشتر آنها میان مصرف کنندگان شده.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بررسی خدمات پس از فروش؟

خدمات پس از فروش یخچال ال جی در برگیرنده  گارانتی و ضمانت نامه هایی میباشد که این شرکت برای همه محصولات تولید شده خود ارائه میکندو آن را هنگام خرید به شما تحویل می دهد همچنین بد نیست مطلع باشید که خود ال‌ جی توانایی حضور در ایران و رفع مشکلات شما را ندارد بنابراین این خدمات را توسط نمایندگانی که در شهرهای مختلف ایران دارد به مشتریان خود ارائه می دهد.

اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه الجی رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال الجی شما در منزلتان حاضر شوند.

رقبا ال جی در داخل و خارج از کشور؟

در هنگام خرید یخچال ال جی بهتر است شما رقیبان این برند را در داخل و خارج از کشور به خوبی بررسی کنید تا وقت خرید و بررسی کیفیت یخچال الجی بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید به همین دلیل ما در ادامه رقیبان این محصول را برای شما بررسی کرده ایم.

  • قطعاً شما خیلی زیاد شنیده اید که دو غول لوازم خانگی کره ال جی و سامسونگ هستند بنابراین اصلی‌ ترین رقیب ال جی در خارج از کشور سامسونگ بوده که در سال‌ های اخیر رقابت مستمری با الجی میکند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود نگاهی به یخچال های سامسونگ  هم بیاندازید.
  • چرا یخچال الجی خریداری کنیم؟

    چرا یخچال ال جی بخریم؟ شاید این سوال پیش بیاید که به ذهن شما در هنگام خرید یخچال ال جی خطور کند اما بهتر میباشد از خود بپرسید چرا نباید یخچال ال جی بخرید؟ زیرا ال‌ جی همه  آنچه را که شما از یک یخچال قصد دارید با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به شما ارائه داده و هرگونه عملکردی که شما توقع دارید را در طراحی یخچال خود به کار برده است که شما با خرید این محصول بی نیاز از خرید هر گونه یخچال اضافی دیگری خواهید شد.

    از جمله ویژگی‌ های ممتازی که یخچال های ال جی دارند می توان به طراحی، ظرافت و زیبایی آن ها همچنین میزان مصرف انرژی مناسب این محصول اشاره کرد که شما را وادار به خرید می‌ کند.

    برندهای ایرانی نیز در داخل کشور ارائه شده اند که می توان تا حدودی آن ها را رقیبان الجی دانست مانند برند اسنوا و سینجر که جزو پرفروش ترین برند های ایرانی هستند.


:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

قبل از هر چیزی برای بررسی کردن یخچال وایت هاوس باید ببینیم که سازنده این یخچال کدام کشور است و این محصول ساخت کدام کشور است.

برند وایت هاوس را در اصل می توان برندی به حساب اورد که در آغاز در کشور آمریکا شروع به کار کرده است و همیشه در تلاش میباشد تا با به کار بردن طراحی زیبا در کنار کارایی زیاد به ارائه لوازم خانگی بپردازد.

امروزه برند وایت هاوس تولیدی های بزرگی در کشور مکزیک هم را تاسیس کرده است  که البته این تولیدی ها تحت لیسانس متخصصین آمریکایی می هستند.

بررسی خدمات پس از فروش یخچال وایت هاوس:

در هنگام پاسخ به این مسئله که یخچال وایت هاوس خوب میباشد یا خیر حتما  خدمات پس از فروش آن نیز برای مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد در این رابطه باید گفت که خدمات پس از فروش برند وایت هاوس مناسب میباشد و این شرکت ضمانت نامه ها و گارانتی هایی را در جهت آرامش  مشتریان در نظر گرفته میباشد که وقت خرید به آنها تحویل می دهد همچنین با نمایندگی های مختلفی  در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کرده میباشد تا این خدمات پس از فروش را به مصرف کنندگان ارائه دهد؛ برای استفاده از خدمات نمایندگی وایت هاوس می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس بگیرید.

اگر به هر علتی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه وایت هاوس رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان  در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال وایت هاوس شما در منزلتان حاضر شوندو همچنین میتوانید برای ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال وایت هاوس کلیک کنید.

 

بررسی رقبا یخچال وایت هاوس در خارج و داخل کشور

اینکه شما عزیزان در چک کردن کیفیت وایت هاوس به شناخت رقیبان این برند در داخل و خارج از کشور مشغول بشید کاری مهم است به همین علت در ادامه شما را با رقیبان این محصول آشنا خواهیم کرد:

رقیبان خارجی برند وایت هاوس از نظر کیفیت و فروش شرکت های سامسونگ و الجی و جنرال الکترونیک هستند.
به شما سفارش می کنیم برای این که بهتر بتوانید یخچال های آمریکایی را با یکدیگر مقایسه کنید نگاهی هم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک داشته باشید.
برندهای ایرانی که در داخل کشور عرضه شده و دارای فروش خوبی هستند و به نوعی می توان آن ها را در عرصه فروش رقیبان وایت هاوس دانست برندهای اسنوا و سینجر است.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر دارندگان این محصول

اگر از آن دسته اشخاصی میباشید که خیلی سخت به هرچیزی اعتماد می کنید و یا سخت اعتمادتان جلب میشود و بیشتر دوست دارید تا به صورت زبانی و با مشورت گرفتن از کسانی که تجربه خرید این محصول را دارند به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود بپردازید به شما توصیه می کنیم تا در بخش مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید.

 

مزایای ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول
طراحی ساده اما جذاب ماشین لباسشویی های کنوود
برنامه های شست و شوی مختلف ماشین لباسشویی های کنوود
فناوری موجود در این محصولات
عمر مفید طولانی این محصولات
معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول
کمبود قطعات ماشین لباسشویی کنوود در ایران
نداشتن خدمات پس از فوش این محصولات
نایاب بودن این محصولات در ایران
فراوان بودن نمونه های تقلبی در ایران
برای ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود کلیک کنید.

در میان همه ما ایرانی هم یک جمله وجود دارد که می گوید احتیاط شرط عقل است، این ضرب المثل در خرید ماشین لباسشویی کنوود زیاد به کارمان می آید، چرا که خرید ماشین لباسشویی های کنوود در ایران می تواند با توجه به نبود خدمات پس از فروش و عدم حضور پرچمداران این برند در ایران موجب موجب یک تجربه تلخ شود، علاوه بر همه این ها نمونه های تقلبی محصولات کنوود در ایران هم بسیار زیاد هستند که این موضوع هم ریسک این خرید را بیشتر می کند.
بهتر و مطمئن تر است که برای خرید ماشین لباسشویی از برند هایی خرید کنید که به صورت مستقیم یا حداقل توسط نمایندگی های فروش خود در ایران حضور دارند مدل های متفاوتی از آن ها در دسترس است.

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در خرید لوازم خانگی، انتخاب یخچال یکی از کارهای نسبتا دشوار محسوب می‌شود.

چرا که عضو مهمی از آشپزخانه به شمار می‌رود و علی رغم تنوع بالا، برندهای مطرح و قابل اطمینان کمی در بازار ایران حضور دارند.

یکی از برندهای بین المللی برتر در بازار، شرکت دوو الکترونیکس است.

 

از نگاه مشتریان، کیفیت یخچال دوو در سطح مطلوبی قرار دارد.

با این حال، انتخاب گزینه ایده آل از محصولات این برند باید با توجه به نیازهای شما و در نظر داشتن مزایا و معایب آن صورت گیرد که در ادامه به این موضوع و همچنین معرفی این برند مطرح خواهیم پرداخت.

 

یخچال دوو ساخت کجاست؟
یکی از سوالاتی که ذهن خریداران لوازم خانگی را درگیر کرده، این است که محصولات این شرکت از جمله یخچال دوو ساخت کجاست؟

دوو یک برند کره‌ای و لوازم خانگی این شرکت ساخت کشور کره جنوبی است.

یخچال دوو هم اکنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره تولید می‌شود.

یخچال فریزر های دوو قبلا از کره وارد می شد.

فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند.

در قسمت زیر تاریخچه شرکت دوو را مطالعه بفرمایید تا پی به اعتبار این شرکت و تلاش شرکت انتخاب سرویس در خصوص تولید یک محصول با کیفیت ببرید.

معرفی شرکت دوو الکترونیکس Daewoo
دوو الکترونیکس
شرکت دوو به عنوان یکی از پیشروترین تولیدگنندگان لوازم برقی و خانگی در دنیا به حساب می‌آید و سابقه‌ای 30 ساله دارد.

این شرکت در این مدت محصولاتی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، مایکروویو، جارو برقی و لوازم دیگری را به بازار عرضه کرده است.

دوو هم اکنون محصولات خود را به حدود 150 کشور مختلف در سراسر جهان عرضه می‌کند.

شرکت دوو پس از شرکت سامسونگ و ال جی بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد.

در سال 1399 میلادی در پی بحران مالی آسیا شرکت دوو ورشکست شد.

شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب سرویس ایران این شرکت را به مبلغ 518 میلیون دلار خرید.

ولی به دلیل مشکلات مالی تحریم ها ، شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب قبول نمود در ازاء دریافت 70 میلیون دلار قرارداد خرید را لغو نماید.

نهایتا این شرکت در سال 2013 میلادی به شرکت کره ای دانگبو به مبلغ 270 میلیون دلار واگذار گردید.

شرکت دوو الکترونیکس تولید کننده انواع یخچال (دوقلو- یخچال فریزر بالا پایین-ساید بای ساید)، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ،جاروبرقی،ماکروفر و کولر گازی می باشد.

 نمایندگی تعمیر یخچال دوو

آیا یخچال دوو خوبه؟
کیفیت یخچال دوو
یکی دیگر از سوالاتی که ذهن مشتریان را درگیر کرده، این است که آیا یخچال دوو خوبه؟

کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروترین کشورهای تولیدکننده منسوجات و لوازم الکترونیک در دنیا به شمار می‌رود.

کمپانی دوو پس از سامسونگ و الجی، بزرگترین تولیدکننده لوازم خانه در کره جنوبی است.

از آنجایی که برندهای سامسونگ و الجی در حال حاضر در ایران به طور رسمی فعالیت ندارند، دوو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید یخچال باشد؛ چرا که :

کیفیت یخچال دوو در سطح رضایت بخشی قرار دارد
از لحاظ تنوع محصولات ، طراحی و شیک بودن از امتیاز خوبی برخوردار است
قطعات یدکی یخچال بکو موجود می باشد
خدمات پس از فروش آن توسط یک شرکت معتبر ایرانی (انتخاب سرویس) انجام می گردد
در مقایسه با یخچال ال جی و سامسونگ از قیمت مناسبتری برخوردار است



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

کولر گازی در برابر با کولر آبی، بسیاری پیچیده تر بوده و در نتیجه عیب یابی کولر گازی کمی مشکل تر میباشد. همچنین مشکلات و خرابی کولر گازی اسپیلت، متنوع تر از مسائل و خرابی‌های کولر آبی میباشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی و رفع چند مشکل رایج در کولرهای گازی بپردازیم.

بررسی مشکل روشن نشدن کولر گازی

در مسیر عیب یابی کولر گازی، نخستین مورد ایجاد شده، روشن نشدن کولر اسپلیت است. موارد زیر می تواند علت روشن نشدن کولر گازی گردد:

  • اتصال سیم ها در ورودی اشتباه میباشد.
  • دو شاخه یا سیم رابط کولر قطع شده اند.
  • کلید اصلی خراب شده و برق به فن موتور نمی‌رسد.
  • شاید پریز مورد استفاده شما برق نداشته باشد.

اگر در کولر گازی گاسونیک Gasonic با مشکل روشن نشدن کولرگازی مواجه شدید پیشنهاد می کنیم حتما با تعمیرکار کولر گازی گاسونیک در شرق تهران تماس بگیرید.

دلیل یک سره کار کردن کولر گازی چیست؟

اگر کولر گازی به طور یک سره کار میکند و بعد از رسیدن به دمای مورد نظر هم خاموش نمی شود شاید برد کولر گازی خراب شده باشد. خراب شدن ترموستات و سنسورهای کولر گازی می توانند از دیگر دلایل بروز این مشکل باشند.

کثیف بودن فیلتر یا کویل های کندانسور، خراب بودن کنتاکتور، خوب کار نکردن فن کولر برخی از دیگر دلایل خاموش نشدن کولر گازی و یکسره کار کردن آن می باشد.

دلیل کار نکردن فن کولر گازی چیست؟

در صورتی که فن داخلی کولر گازی از کار افتاده و کار نمی کند پیشنهاد داریم نخست فیلتر هوا و داخل کولر گازی را بررسی نمایید که چیزی درون آن گیر نکند. در صورت یخ زدن کویل اواپراتور در کولر گازی و مسیر خنک کننده آن شاید فن به درستی کار نکند.

ایجاد مشکل در خازن یا موتور فن از دلایل کار نکردن فن خارجی کولر گازی است.



:: برچسب‌ها: رفع عیب کولر گازی,مشکلات اصلی کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این مقاله از نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان به بررسی نکات طلایی در ایمنی اجاق گاز می پردازیم. این نکات ارزشمند عبارتند از:

  • اجاق گاز را در جایی بگذارید که در معرض باد قرار نگیرد چون در صورتی که آتش خاموش بشود شاید خطر آفرین شود.
  • اجاق گاز هایی که به ترموکوپل حرارتی مجهز می باشند ایمنی بیشتری دارند زیرا با خاموش شدن آتش جریان خروج گاز متوقف می شود حتما دستگاه های گاز سوز به خصوص اجاق گاز  اخوان به ترموکوپل و پیلوت مجهز شوند.
  • از سر رفتن غذا روی اجاق هم جلوگیری نمایید. این اتفاق افزون بر دلایل بهداشتی ، در صورتی که اجاق گاز اخوان  شما دارای استانداردهای ایمنی نباشد میتواند سبب نشت گاز و خطرات پس از آن بشود.
  • در صورتی که چربی یا روغن روی اجاق گاز اخوان سر رفته و آتش گرفت باید شیر منبع گاز را بسته و آتش روغن را با خاموش کننده یا با انداختن یک پارچه ضخیم خیس روی آتش خاموش نمایید.
  • برای هر دستگاه مصرف کننده گاز یک انشعاب گاز شیردار و در نظر گرفتن یک دودکش مجزا ضروری میباشد.
  • هر شیلنگی برای وسایل گاز سوز از جمله اجاق گاز قابل استفاده و مناسب نیست تنها از شیلنگ های استاندارد استفاده کنید طول شیلنگ نباید از یک و نیم متر بیشتر شود.
  • شیلنگ های لاستیکی و مسی بایستی در برابر آسیب های فیزیکی محافظت بشوند و امتداد آن ها از اتاقی به اتاق دیگر مجاز نمیباشد.
  • از گذاشتن ظروف سنگین روی اجاق جدا خودداری کنید و ظرف را به صورتی قرار بدهید که با شیلنگ گاز تماس نداشته باشد.
  • در صورتی که فاصله شیر گاز تا اجاق زیاد باشد تا طول ۵ متر از لوله مسی استفاده نمایید و برای طول بیش از ۵ متر استفاده از لوله های فولادی مخصوص گاز شهری مهم میباشد.

در این مقاله به بررسی نکات مهم در ایمنی اجاق گاز اخوان پرداختیم همچنین می توانید سوالات مهم خود را با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: نکات ایمنی اجاق گاز اخوان,موارد ایمنی در اجاق گاز اخوان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

ماشین ظرفشویی مجیک دارای برنامه های کاربردی متنوعی است که باعث شده تا مصرف کنندگان از آن رضایت کامل داشته باشند. این محصول به صورت حرفه ای طراحی شده است و دارای کیفیت ساخت عالی است. اگر درصدد این هستید که یک ماشین ظرفشویی مجیک خریداری کنید، با ارائه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک و بررسی کیفیت ظرفشویی مجیک در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا به راحتی از آن استفاده کنید.

اولین چیزی که در آموزش استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک بیان شده است، آموزش نصب و راه اندازی این محصول می باشد. برای راه اندازی این دستگاه، ابتدا به ولتاژ کاری آن توجه کنید. ماشین ظرفشویی مجیک با ولتاژ 230 ولت کار می کند؛ بنابراین باید آن را به منبعی وصل کنید که دارای چنین ولتاژی باشد. شیلنگ ورودی آن را به شیر آب وصل نمایید. مطمئن باشید که اتصال آن به درستی انجام شده باشد. سپس شیلنگ تخلیه آن را به لوله فاضلاب وصل کنید. دستگاه را به برق وصل کرده و از امکانات آن بهرمند شوید. البته برای این که از نصب و راه اندازی اصولی این دستگاه مطمئن باشید و بتوانید از گارانتی آن استفاده کنید، بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

  

نکات مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک

زمانی که می خواهید با استفاده از این محصول، ظروف خود را بشویید باید این ظروف را به صورت اصولی در آن بچینید. بشقاب ها، ماهی تابه و دیس ها را در سبد قرار دهید. بر اساس راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک باید ظروف گود را به صورت برعکس قرار دهید تا آب بتواند بر روی آنها جریان داشته باشد. قاشق، چنگال و چاقو را نیز باید در سبدهای مخصوص خود بگذارید. فنجان ها نیز سبد مخصوص به خود را دارند. از قرار دادن ظروف در بخش دستگیره، خودداری کنید. هرگز ظروف نقره ای، پلاستیکی و چوبی را داخل این محصول نگذارید. در ضمن قبل از این که این ظروف را داخل سبدها بچینید باید مواد غذایی موجود در آنها را خالی کنید.

از دیگر نکاتی که باید در استفاده از این محصول رعایت کنید می توان به استفاده از مواد شوینده مناسب و همچنین آب با سختی کم، اشاره کرد. این امر سبب می شود تا املاح در شیلنگ های دستگاه، رسوب نکند. به این ترتیب دیگر نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک نخواهید داشت.

آشنایی با دکمه های روی پنل ماشین ظرفشویی مجیک

از دیگر موارد قید شده در آموزش استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک، آشنایی با دکمه های روی پنل دستگاه است. با استفاده از این دکمه ها می توانید برنامه شستشو و دمای آب را تنظیم کنید.

Power
این دکمه به منظور خاموش و روشن کردن ماشین ظرفشویی مجیک، تعبیه شده است.

Start/pause
اگر بخواهید در شستشوی ظروف، وقفه ای ایجاد کنید یا برنامه شستشو را تغییر دهید می توانید این دکمه را فشار دهید.

Program
این دکمه، برنامه شستشو را تعیین می کند و برای تغییر این برنامه ها به کار می رود.

Plus Select
با استفاده از این دکمه می توان درو شستشو را اضافه کرد. در ضمن می توان دستگاه را تنظیم کرد تا ظروف را خشک کند.

Delay Start
از این دکمه برای شروع کار دستگاه با تأخیر استفاده می شود.

در ضمن بر روی پنل این محصول، نشانگر مقدار زمان باقی مانده و نشانگر کارکرد دستگاه نیز وجود دارد.

نتیجه گیری

با استفاده از نکاتی که در این مقاله عنوان شد باید نهایت دقت را در استفاده و نگهداری از این محصول به کار بگیرید. به این ترتیب احتمال این که دستگاه دچار ایراد شود، کاهش پیدا می کند. در صورتی که با هر گونه اخلال در عملکرد این محصول موجه شدید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. این مرکز، تعمیرات را در کمترین زمان و در محل، انجام خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

یکی از اجزای اصلی جاروبرقی ها، فیلتر است. هدف از تعبیه این فیلترها در ساختمان دستگاه، بالا رفتن کیفیت کار جاروبرقی است. اگر صاحب یکی از جاروبرقی های برند فیلیپس هستید این مطلب را مطالعه کرده و با فیلترهای موجود در آن، آشنا شوید.

فیلتر جاروبرقی با ساختاری که دارد مانع از ورود آلودگی و ذرات ریز به بخش های مختلف جاروبرقی می شود. این قطعات، نقش مهمی در عملکرد صحیح جاروبرقی داشته و مانع از خراب شدن قسمت ها مختلف دستگاه نظیر موتور، می شوند. جاروبرقی فیلیپس یکی از محصولاتی است که دارای فیلترهای متعددی است.

فیلتر هپای جاروبرقی فیلیپس

فیلتر هپا جاروبرقی فیلیپس یکی از کارآمدترین فیلترهایی است که می تواند کیفیت کار دستگاه را به طرز باورنکردنی بالا ببرد. این فیلتر، هوای مکیده شده به داخل دستگاه را فیلتر کرده و تمامی آلودگی ها و ذرات معلق بسیار ریز را از هوای داخل جاروبرقی، جذب کرده و مانع از ورود آن به هوای محیط می شود. به این ترتیب هوایی که از قسمت پشتی جاروبرقی وارد اتاق می شود، هوایی پاک و فاقد آلودگی خواهد بود.

این موضوع مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که آلرژی دارند و یا در منزل، کودک دارند از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد. زیرا فیلتر هپا با جذب 99.97 درصد از ذرات و باکتری های موجود در هوا، هوایی سالم و بدون آلودگی را در اختیار آنها قرار می دهد. البته به جز این فیلتر، فیلتر محافظ موتور جاروبرقی فیلیپس نیز در این دستگاه تعبیه شده است که در ادامه به بررسی آن هم خواهیم پرداخت.

ویژگی های فیلتر هپای جاروبرقی فیلیپس

فیلتر جاروبرقی که از نوع هپا می باشد با استفاده از الیاف پلیمری ساخته می شود. این فیلتر ها دارای منافذ بسیار ریزی هستند که به هنگام عبور هوا از آنها، ذرات معلق را گرفته و جذب می کنند. فیلتر هپایی که در جاروبرقی فیلیپس از آن استفاده شده است دارای ساختاری در هم تنیده بوده و از موادی نظیر الیاف فایبرگلاس، پوشال و حصیر ساخته شده است. قطر این الیاف در فیلتر هپا، برابر با 5/0 میکرون می باشد. مدل های جدید این فیلترها به صورت ضدآلرژی بوده و از استانداردهای روز دنیا، پیروی می کنند.

فیلتر محافظ موتور جاروبرقی فیلیپس

یکی از لوازم جانبی در جاروبرقی فیلیپس، فیلتر محافظ موتور است. این قطعه با قابلیت هایی که دارد می تواند گرد و غبار بیشتری را به خود جذب کند. این امر در کیفیت کار دستگاه تأثیر مثبت دارد. در ضمن همان گونه که از نام این فیلتر هم بر می آید، از آن برای محافظت موتور استفاده می شود. به این صورت که این فیلتر با عملکرد خود مانع از ورود آلودگی ها به موتور شده و باعث می شود موتور، همیشه تمیز بماند.

از این رو، این فیلتر از موتور محافظت نموده و با جذب آلودگی ها به خود، مانع از خراب شدن و افت کیفیت کار موتور می شود. با استفاده از این فیلترها می توانید به طول عمر موتور جاروبرقی افزوده و از خراب شدن آن جلوگیری کنید. عملکرد این فیلتر در کنار فیلتر هپا جاروبرقی فیلیپس، باعث می شود تا راندمان دستگاه در حد نرمال باقی بماند.

ویژگی های فیلتر محافظ جاروبرقی فیلیپس

فیلتر محافظ موتور جاروبرقی دارای جنسی از میکروفیلتر می باشد. ساختار این محصول به گونه ای است که نباید آن را در معرض رطوبت و آب قرار دهید. زیرا در این حالت، فیلتر خراب شده و مجبور خواهید شد زودتر از موعد، آن را تعویض کنید. از دیگر ویژگی های این فیلتر می توان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. به این معنا که این محصول مانع از ورود باکتری ها به هوای خارج شده از جاروبرقی شده و هوایی پاک در محل، جریان خواهد یافت.

وزن این فیلتر، بسیار سبک است. این محصول قادر است 99.9 درصد از ذرات ریزی که وارد موتور دستگاه می شوند را جذب کرده و از موتور در مقابل این آلودگی ها، محافظت کنند. چنانچه متوجه شدید فیلتر پر شده و کارایی خود را از دست داده است باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

نحوه تعویض فیلتر جاروبرقی فیلیپس

در بررسی انواع فیلتر جاروبرقی فیلیپس باید به این موضوع نیز اشاره کرد که چه زمانی و چگونه این فیلترها را تعویض کنید. هر کدام از فیلترهای جاروبرقی فیلیپس دارای طول عمر مشخصی هستند و بعد از گذشت این مدت، کارایی خود را از دست می دهند؛ اما نباید فقط منتظر این زمان باشید، بررسی کنید که اگر فیلترها زودتر از موعد، پر شده اند آنها را تعویض نمایید.

به این ترتیب می توانید به افزایش کیفیت مکش جاروبرقی کمک کنید. اغلب تولید کنندگان این محصولات توصیه می کنند که بعد از گذشت هزار ساعت از استفاده فیلترها، آنها را تعویض نمایید. البته این مدت زمان، در حالت عادی در نظر گرفته شده است. اگر از جاروبرقی زیاد استفاده می کنید باید زودتر نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

برای تعویض این فیلتر ها، ابتدا باید محفظه جاروبرقی را باز کنید. بعد از این که درب قسمتی که کیسه جاروبرقی در آنجا تعبیه شده است را باز کردید حتماً فیلتر جاروبرقی را مشاهده خواهید کرد. فیلتر را بررسی کنید که پر شده است یا خیر. در صورتی که فیلتر پر شده است، آن را به آرامی از جای خود خارج نموده و فیلتر اصل جدید را جایگزین آن کنید. برای این کار حتماً توجه داشته باشید که جنس، ابعاد و ظرفیت فیلتری که تهیه کرده اید با مدل جاروبرقی شما همخوانی داشته باشد.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی شد تمام مواردی که در مورد فیلترهای جاروبرقی فیلیپس باید بدانید آموزش داده شود. با استفاده از این نکات، حتماً نحوه عملکرد فیلتر هپا جاروبرقی فیلیپس و فیلتر هوای آن را فهمیده اید. سعی کنید همیشه این فیلترها را بررسی کرده و در صورتی که پر شده اند، آنها را با استفاده از فیلترهای اورجینال، جایگزین کنید. اگر در تعویض و یا تهیه فیلتر محافظ موتور جاروبرقی فیلیپس یا فیلتر هپا این دستگاه، دچار مشکل شدید حتماً با نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی فیلیپس تماس بگیرید. تکنسین های این مجموعه به سرعت در محل، حاضر شده و کار تعمیرات و یا تعویض این فیلترها را انجام می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

نوشیدن یک فنجای چای خوش طعم می تواند تمامی خستگی ها را برطرف نماید؛ اما این که آب بجوشد و بعد از آن چای دم کنید و مدتی را هم برای دم کشیدن چای صبر کنید احتمالاً باعث شود قید خوردن چای را بزنید. به لطف وجود دستگاه های چای ساز، این مدت زمان به حداقل کاهش یافته و شما می توانید در مدت زمان کمی، یک استکان چای خوش طعم و داغ را در اختیار داشته باشید. قابلیت ها و کارایی بالای دستگاه های چای ساز باعث شده تا افراد به خرید چای ساز رو آورند. مسئله ای که در تهیه دستگاه چای ساز وجود دارد این است که باید بتوانید از میان انواع مختلف و برندهای متعددی که در بازار وجود دارند بهترین آنها را شناسایی کرده و بخرید. بر همین اساس بر آن شویم تا در این مطلب به ارائه راهنمای خرید چای ساز بپردازیم.

 

آشنایی با انواع چای ساز

چای سازها با توجه به نیاز کاربران در انواع مختلفی تولید شده اند. امکانات و طراحی ظاهری هر کدام از این محصولات با هم متفاوت است. پس سعی کنید قبل از اقدام به خرید چای ساز در مورد انواع این محصولات، اطلاعاتی کسب و کرده و سپس بر اساس نیازهای خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید دستگاهی متناسب با شرایط خود، خریداری نموده و از قابلیت های آن بهرمند شوید. انواع چای سازهای برقی موجود در بازار عبارتند از:

 

چای سازهای استنددار

خرید چای سازهای استنددار یکی از گزینه های پیش روی شماست. این دستگاه ها دارای استند و یا پایه بوده و کتری و قوری بر روی آن قرار می گیرند. این صفحه نگهدارنده، وظیفه انتقال جریان برق به این بخش ها را داشته و باعث می شود کتری بجوشد و چای موجود در قوری دم بکشد. برندهای تولید کننده این نوع چای سازها، قابلیت هایی چون تایمر، فیلتر قوری، دکمه پاور و همچنین فناوری تنظیم دما را در این دستگاه ها تعبیه می کنند.

 

چای سازهای دم آور

نوع دیگری از چای سازها، چای سازهای دم آور هستند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی می شوند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد. به این ترتیب با استفاده از حرارت موجود در کتری، چای دم می کشد. بر اساس راهنمای خرید چای ساز این دستگاه ها نسبت به انواع دیگر، باکیفیت تر بوده و چای دم کشیده در آنها دارای طعم و بوی دلنشین تری است. پس اگر به دنبال نوشیدن چای دبش با طعم اصیل و عالی هستید خرید چای سازهای دم آور می تواند گزینه فوق العاده ای باشد.

 

چای سازهای بدون قوری

نوع دیگری از چای سازها، چای ساز بدون قوری است. این دستگاه ها تنها دارای کتری بوده و جای کمی را اشغال می کنند. به همین سبب نیز این محصولات بیشتر توسط افراد مجرد و دانشجوها، خریداری می گردند. به دلیل این که ظرفیت این چای سازها کم است و کارایی قابل قبولی ندارند خرید چای سازهای بدون قوری برای خانواده ها مناسب نمی باشد.

 

توجه به قیمت چای ساز

تفاوت هایی که برای انواع چای سازها در قسمت قبل گفته شد باعث شده تا قیمت این محصولات با هم متفاوت باشد. البته به جز این مورد، تفاوت در جنس چای سازها، قابلیت ها و برندهای تولید کننده نیز در قیمت این محصولات، تأثیر گذار است. پس برای خرید چای ساز باید ابتدا بودجه ای تعیین کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. با این کار می توانید مشخص کنید که توان خرید از میان برندهای ایرانی را دارید یا می توانید محصول مورد نظر خود را از میان برندهای خارجی انتخاب کنید.

 

توجه به جنس چای ساز

طبق راهنمای خرید چای ساز یکی از نکات مهمی که باید در خرید این دستگاه ها مد نظر داشته باشید جنس آن است. چای سازها بر اساس جنس بدنه به سه دسته شیشه ای، فلزی و پلاستیکی تقسیم بندی می شوند. جنس این محصولات بر کیفیت چای و طول عمر دستگاه تأثیر می گذارد. پس چنانچه قصد خرید چای سازهای دم آور یا انواع دیگر را دارید به جنس آنها نیز توجه کنید. چای سازهای استیل دارای مقاومت بالایی بوده و ضد زنگ هستند. در ضمن بر کیفیت و طعم چای نیز تأثیر بدی نمی گذارند. چای سازهای پلاستیکی دارای طول عمر پایین تری بوده و کیفیت چای را نیز کاهش می دهند. چای سازهای شیشه ای هم با وجود ظاهر زیبایی که دارند به مرور زمان، جرم می گیرند و تمیز کردن آنها کار سختی است.

 

علاوه بر جنس کتری و قوری باید به جنس دسته نگهدارنده آنها نیز توجه کنید. این دسته ها باید به گونه ای باشند که بتوانند وزن کتری و قوری را تحمل کنند. همچنین باید بررسی کنید که آیا ممکن است دسته دستگاه تحت تأثیر حرارت، خراب شده و یا بشکند یا خیر. این مورد نیز به افزایش طول عمر چای ساز کمک می کند.

 

بررسی میزان مصرف انرژی

از دیگر نکاتی که در خرید چای سازهای استنددار و … باید بررسی کنید میزان مصرف انرژی آن است. در حالت استاندارد میزام مصرف انرژی چای سازها باید در محدوده ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات قرار بگیرد؛ اما اگر در خرید چای سازهای بدون قوری و یا انواع دیگر، متوجه شدید که میزان مصرف انرژی دستگاه بیشتر از این محدوده است از خرید آن صرف نظر کنید. زیرا سبب می شود تا هزینه برق مصرفی شما با افزایش روبرو گردد.

 

بررسی ظرفیت چای ساز

در خرید چای ساز حتماً به ظرفیت دستگاه نیز توجه کنید. به تعداد اعضای خانواده و تعداد فنجان چای که می خورند توجه کرده و ظرفیت دستگاه را متناسب با آن انتخاب کنید. تصور نکنید که خرید این دستگاه ها با ظرفیت بالا، یک آپشن بوده و خرید شما را رضایت بخش خواهد کرد. بر اساس راهنمای خرید چای ساز اگر به این موارد توجه نکنید نمی توانید در هزینه و مصرف برق خود، صرفه جویی کنید. به ابعاد دستگاه و قابلیت های آن نظیر امکان گرم نگهدارندگی، وجود نشانگر آب در دستگاه و همچنین امکان تنظیم درجه حرارت دستگاه، توجه کنید و خرید خود را بر اساس آنها انجام دهید.

 

بررسی خدمات پس از فروش چای ساز

در خرید چای ساز از هر برند و مدلی، به نحوه ارائه خدمات پس از فروش برند دستگاه توجه کنید. زیرا ممکن است بعد از مدتی با ایراد در عملکرد چای ساز مواجه شوید. اگر شرکت تولید کننده چای ساز به مشتریان خود، خدمات پس از فروش ارائه کند می توانید به راحتی و با هزینه بسیار کمی آن را تعمیر نمایید.

مجموعه آی.پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای ۵۰ نمایندگی برندهای داخلی و خارجی و تکنسین‌های مجرب مفتخر است تمامی برندهای خارجی و داخلی لوازم آشپزخانه، در محل، ۲۴ ساعته، با ضمانت نامه رسمی تعمیر نماید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش از مقالات به بررسی تاریخ برند بوش می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید...

رابرت بوش، جوانی ۲۵ ساله آلمانی در سال ۱۸۸۶، با هدف تعمیرات دستگاه‌های تلفن، لوازم برقی، ماشین‌های تحریر و ماشین آلات دیگر کارگاهی راه اندازی نمود. کارگاه کوچک او با سعی و پشتکار مداوم رابرت بوش، بعد از مدتی به یک کمپانی جهانی موفق تبدیل گردید. نخستین پروژه با اهمیت رابرت، تولید دستگاه جرقه زن مغناطیسی برای یک موتور ثابت بود که طراحی آن از قبل وجود داشت؛ تولید این دستگاه باعث شد بوش از سال ۱۸۹۷ به عنوان تنها تولید کننده شمع جرقه‌ای خودرو شناخته شود. "گاتلاب هانولد"، که مدیریت مهندسی شرکت را بر عهده داشت، در سال ۱۹۰۲ طرحی جدیدی برای شمع خودرو ارائه کرد که موجب ثبات بیشتر محصولات بوش شد. هانولد در سال‌های بعد نوآوری‌های خود را در زمینه سیستم روشنایی، استارتر و بوق خودرو نیز ارائه کرد که باعث گسترده‌تر شدن خط تولید بوش شد.

حتما بخوانید: کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی بوش

بوش طی تبلیغات متفاوتی سیستم‌های شمع و جرقه خود را در آمریکا معرفی کرد؛ این اتفاق باعث شد مشتریان زیادی جذب محصولات این شرکت شوند و سفارش‌های میلیون دلاری خود را ثبت کنند؛ در نتیجه فروش محصولات این برند آلمانی دو برابر و پس از آمریکا، بازارهای کشورهای دیگر نیز خواستار محصولات شرکت بوش شدند. بنابراین دفاتر متعدد شرکت بوش در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، استرالیا، آرژانتین، چین و ژاپن تاسیس شد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

آیا خرابی موتور دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی است؟

موارد خرابی موتور علت روشن نشدن ماشین لباسشویی به قرار زیر می باشد:

موتور در ماشین لباسشویی نقش اساسی و عمده ای به عهده دارد بدون موتور این دستگاه روشن نمی شود. بیشتر
در صورت بروز خطا و ایراد در این قطعه بلافاصله باید نسبت به تعمیر و تعویض آن عمل کنید.
موتور به دلایل مختلفی می تواند ایراد پیدا کرده باشد. داغ شدن آن بر اثر استفاده مدام و پیاپی یکی از این دلایل است.
در این مواقع سعی کنید تا چند ساعت به لباسشویی استراحت بدهید و بعد از گذشت این مدت زمان دوباره آن را امتحان کنید.
در صورتی که دستگاه شما درست نشد به شخصه برای تعمیرات موتور وارد عمل نشوید زیرا در صورت اشتباه ممکن است باعث نیم سوز شدن موتور و یا خرابی کلی آن گردید.
خرابی کلید سوئیچ درب مانعی برای روشن شدن لباسشویی
بررسی خرابی کلید سوئیچ درب مانعی برای روشن شدن لباسشویی به شرح زیر است:

خرابی کلید سوئیچ درب نیز می تواند علت روشن نشدن لباسشویی باشد.
در صورت باز بودن درب دستگاه به صورت خودکار همه عملیات ها را متوقف می نماید. از این رو خراب شدن کلید سوئیچ درب باعث باز شدن درب و در نتیجه خاموش شدن دستگاه می شود.
در این مواقع باید این سوئیچ را بررسی کنید. در اکثر موارد تنها راهکار حل این مشکل تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

گاهی اوقات اختلال در هریک از قطعات اجاق می تواند دردسر ساز باشد و نیاز باشد که با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

یکی از این مشکلات، روشن نشدن فر اجاق گاز می باشد که در ادامه به دلایل آن می پردازیم. بیشتر بخوانید

 

پیلوت مسدود است:

اولین و مهمترین دلیل روشن نشدن فر اجاق گاز، مسدود بودن راه پیلوت است.

در واقع محفظه های پیلوت کثیف شده است که می توانید با یک برس و یا یک ابزار باریک، پیلوت را آرام تمیز کنید.

اگر همچنان بعد از تمیز شدن این مشکل حل نشد، بهتر است پیلوت معیوب را تعویض نمایید.

 

پیلوت خاموش است:

گاهی اوقات، علت روشن نشدن فر اجاق گاز، به دلیل خاموش بودن پیلوت است که تنها با روشن کردن آن، مشکل حل می شود.

اگر پیلوت خاموش می شود و روشن نمی شود، دلایل خاص خودش را دارد.

به عنوان مثال می توان مشکل را از کم بودن گاز پیلوت دانست.

به این معنی که مقدار گازی که به پیلوت می رسد کم است

در این حالت می توانید شعله‌ی پیلوت را به درستی تنظیم کنید.

 

تایمر به درستی تنظیم نشده است:

مسلما می دانید که تایمر نقش مهمی را در کارکرد یک دستگاه دارد.

در اجاق گاز نیز، تایمر وظیفه‌ی هماهنگی سایر قطعات را برعهده دارد.

از این رو یکی از دلایل خاموش شدن فر اجاق گاز، تنظیمات نادرست تایمر می باشد

که در این حالت می توانید با تنظیم تایمر فر، مشکل را حل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

مایکروفر مدلی از اجاق هست  که از طریق تابش الکترومغناطیسی ریزموج، و به جنبش درآوردن مولکول‌های آب و دیگر مولکول‌های قطبیده، غذا را گرم نموده ، باعث می گردد که غذا در زمان کمی بپزد.

فرکانس امواج مایکروویو از امواج مرئی (نور) کمتر است، پس انرژی کمتری دارند. دلیل گرم‌شدن مواد غذایی با امواج مایکروویو این است که مولکول‌های مواد هم مانند بقیه اجسام، فرکانس طبیعی (فرکانس رزونانس) دارند. فرکانس طبیعی آن‌ها، فرکانس ارتعاشات نامنظم (کاتوره‌ای) آن‌هاست. هنگامی که فرکانس امواج در محدوده فرکانس طبیعی مولکول باشد، می‌توانند دامنه جنبش مولکول‌های قطبی را بیشتر کنند و به شدت نوسان مولکول‌ها اضافه کنند. این نوسان‌های کوچک، می‌توانند تبدیل به نوسان‌های بزرگ‌تر شوند. در جدول زیر، فرکانس طبیعی چند مولکول دو اتمی آمده‌است.

Hydrogen chloride (HCl)۸٫۶۶×۱۰۱۳ Hz

Carbon monoxide (CO)۶٫۴۲×۱۰۱۳ Hz

Nitrous oxide (N2O)۵٫۶۳×۱۰۱۳ Hz

این فرکانس‌ها همگی در محدوده امواج فروسرخ‌اند. امواج الکترومغناطیس، در واقع از یک جفت موج الکتریکی و مغناطیسی عمود برهم تشکیل شده‌اند. مولکول آب یک مولکول قطبی است. دلیل قطبی بودنش این است که اتم اکسیژن الکترونگاتیوی بیشتری دارد. یعنی الکترون‌ها را بیشتر جذب می‌کند و برای همین، هر مولکول آب، یک قطب مثبت و یک قطب منفی دارد. وقتی یک مولکول قطبی در یک میدان الکتریکی قرار می‌گیرد، تمایل دارد که در جهت میدان سمت‌گیری کند. حالا اگر این میدان به صورت موج باشد، دائماً جهت مولکول عوض می‌شود. فرکانس امواج اجاق مایکروویو، ۲٫۴۵ گیگاهرتز (۲٫۴۵×۱۰۹ Hz) است. این فرکانس به فرکانس طبیعی مولکول‌های آب نزدیک است. در نتیجه مولکول‌های آب در اجاق، دائماً در حال تغییر جهت‌اند. این تغییر جهت باعث شکسته شدن پیوند بین مولکول‌ها می‌شود. دست آخر انرژی موج، به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود و بنابراین، آب موجود در غذا گرم، و در نتیجه غذا گرم می‌شود.

 

فلزات این امواج را بازمی‌تابانند؛ بنابراین درون اجاق مایکروویو، امواج دائماً در حال رفت و برگشت هستند و غذا را درون آن گرم می‌کنند. برای همین، غذاهای آبکی بیشتر گرم می‌شوند ولی ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای اصلاً گرم نمی‌شوند (مگر اینکه بر اثر رسانایی گرمایی، از راه غذا گرم شوند).

امواج مایکروویو را وسیله‌ای به نام مگنترون (به انگلیسی: magnetron) تولید می‌کند.

 

برای اینکه این امواج به همه جای غذا برسند، ظرف غذا معمولاً بر روی یک پای چرخان می‌چرخد. در مدل‌های قدیمی تر هم از یک پروانه فلزی برای پخش کردن امواج استفاده می‌شد. بدون چرخاندن غذا یا پخش کردن امواج، همه جای غذا گرم نمی‌شود. امواج درون اجاق مایکروویو، امواج ایستا (standing wave) هستند. چون طول موج این امواج حدود ۱۲٫۲۵ سانتی‌متر است، هر ۶٫۱۲۵ سانتی‌متر، دامنهٔ امواج تقریباً برابر صفر است (گره‌های موج ایستا). پس مولکول‌های مواد غذایی در این نقاط تحت تأثیر امواج قرار نگرفته، گرم نمی‌شوند. با قرار دادن لایه یکنواختی از پنیر کف اجاق، بدون میز چرخان، می‌توان این نقاط را دید. در واقع نقاطی که پنیر ذوب نشده، این نقاط هستند.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

۱/ دوشاخه یخچال به برق متصل نمی باشد. ممکن است احمقانه به نظر رسد، اما بسیاری از افراد بلافاصله نتیجه گیری می کنند که یخچال شان ایراد دارد، حتی قبل از اینکه چک کنند که آیا برق در دستگاه جریان دارد یا خیر.

 

۲/ ترموستات دستگاه قطع شده است. دوباره این مورد هم به نظر مسخره می رسد، اما به ما اعتماد کنید. ترموستات یخچال خود را پیدا کنید و چک کنید که روی دمای مناسب تنظیم شده باشد. ترموستات یخچال های ساید بای ساید معمولا در پشت دستگاه قرار دارد، در حالیکه برای یخچال های دیگر معمولا در زیر دستگاه می باشد.

۳/ درب یخچال به درستی بسته نیست. درب های یخچال و فریزر و لاستیک دور درب آنها را چک کنید. آیا لامپ درون یخچال هنگام بستن درب آن خاموش و روشن می شود؟ اگر نه، احتمالا درب دستگاه به درستی کار نمی کند.

 

درز گیر یخچال، نوار پلاستیکی و انعطاف پذیر دور تا دور لبه های درب ها برای محکم بسته شدن در ها طراحی شده اند، که می تواند گرما و رطوبت هوا را به درون یخچال بکشد. اگر این نوار پلاستیکی پاره شده است، شما باید آن را تعویض کنید و ببینید یخچال تان خنک تر می ماند یا خیر.

 

۴/ هوای سرد نمی تواند جریان داشته باشد. اگر جعبه های غذا دریچه ها را مسدود کنند، این امر می تواند مانع جریان هوای سرد در یخچال شما شود. یخچال خود را مرتب کنید یا برخی از مواد غذایی ای که مانع جریان هوا می شود و در نتیجه خنک نشدن یخچال می شود را از یخچال خارج کنید.

منبع: https://tamire-lavazem-khanehgi.blogspot.com/2020/11/blog-post_8.html



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

امیری، توزیع‌کننده کالای خانگی استان تهران، البرز و حومه درخصوص وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: بازار لوازم خانگی در ماه‌های اخیر ثبات داشته و شاهد افت قیمت محصولات خانگی به دلیل کمبود نقدینگی در جامعه هستیم. 

وی افزود: در دو ماه گذشته کارخانجات تولید لوازم خانگی قیمت‌های خود را افزایش نداده‌اند، این در حالی است که کمبود کالا و نبودن مشتری به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در بازار لوازم خانگی موج می‌زند و روی هم رفته با رکود مطلقی روبه‌رو هستیم، به‌طوری که بنده از سال 57 تاکنون فروشنده محصولات خانگی هستم و این رکود بر بازار لوازم خانگی در 40 سال اخیر بی‌سابقه است.

این فروشنده لوازم خانگی اظهار کرد: هر کالایی نسبت به قیمت اولیه از سال 97 تا اردیبهشت‌ماه سال جاری خود چهار برابر افزایش قیمت داشت ولی در دو ماه گذشته، کاهش و رکود در بازار لوازم خانگی را می‌توان مشاهده کرد؛ نه این‌که کارخانه‌ها قیمت لوازم خانگی را ارزان کنند بلکه فروشندگان کالاهای خود را به قیمت در کارخانه یا با ضرردهی به دلیل نبود نقدینگی به‌دست مشتری می‌رسانند.

امیری افزود: البته بازار لوازم خانگی به دلیل کاهش قدرت خرید مردم کشش افزایش قیمت بیشتر نداشته و به همین دلیل شاهد ارزان شدن این کالاها در چند ماه اخیر هستیم.

پرنده پر نمی‌زند

فؤاد نیکرو، مدیر فروش لوازم خانگی یک برند خارجی در خصوص وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: در سال گذشته با افزایش 30 درصدی قیمت محصولات خانگی روبه‌رو بودیم و از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت نیز لوازم خانگی 5 درصد گران شده بود ولی با این حال بازار رونق داشت و مردم وسایل ضروری خود را تأمین می‌کردند.

منبع:

https://emdadipre.hatenablog.com/entry/2020/11/07/074457?_ga=2.115706886.1884970652.1604702705-1603437540.1604702705



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

اجزا و قطعات دستگاه اسپرسو ساز

معمولا ماشین های اسپرسو ساز از تک گروپ تا پنج گروپ ساخته می شوند. قسمت های مختلفی دارد. از هدگروپ گرفته تا سینی چکه، هرکدام نیاز به مراقبت و نگهداری طولانی مدت خواهند داشت. چرا که هزینه های این دستگاه بالا است. لازمه درک بیشتر /از یک ماشین اسپرسو ساز در حین کار این است که قطعات را بشناسید.

 

هد گروپ (Head Group): قسمتی از دستگاه اسپرسو ساز می باشد برای عصاره گیری قهوه، پرتافیلتر به آن نصب و متصل می شود. آب از طریق مجرا های هد گروپ، به طور یکسان روی پودر قهوه کوبیده شده درون پرتا فیلتر می ریزد.

 

پرتافیلتر (Porta Filter):پرتافیلتر دارای یک محفظه با مجرا های ریز می باشد که به آن سبد پرتافیلتر می گویند. حجم این سبد بسته به تعداد خروجی های پرتافیلتر، متغیر می باشد. معمولا سبد ها برای خروجی یک شات، گنجایش ۷ تا ۱۱ گرم قهوه آسیاب شده دارد. برای خروجی دو شات گنجایش بین۱۴ تا ۲۲ گرم قهوه آسیاب شده است. البته در بعضی مواقع سبد ها با گنجایش بالاتر قابل استفاده می باشد.

 

نازل بخار:لوله ای است از جنس استیل که دارای چند خروجی برای بخار آب داغ، می باشد. از این معمولا برای گرم کردن و فوم گیری از شیر استفاده می شود.

نازل آب جوش:برای دادن آب جوش جهت تهیه مصارف مختلف است.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

مایکروویو به دستگاهی گفته می شود که تنها مجهز به گرم کن با اشعه ( امواج مایکرو) و المنت تابشی از بالا است. خاصیت امواج رادیویی فرکانس بالا و طول موج کوتاه میباشد، که مانند پرتوهای قابل رویت نور، قسمتی از طیف الکترومغناطیسی را شامل میشوند.

این امواج با توجه به نوع ماده ای که به آن تابیده شده است، سه نوع واکنش نشان می دهند که شاید منعکس، منتشر یا جذب بشوند. این امواج در ارتباطات ماهواره ‌ای، گوشی همراه، رادار، راه ‌يابی در آسمان و دريا استغاده شده و از آنجا که با جذب شدن در مواد دارای آب دمای آن را بالا می برند، برای آشپزی و پخت غذا نیز به کار برده میشوند.

تفاوت ماکروویو با ماکروفر

در صورتی که بخواهیم به بیان راحت تفاوت این دو دستگاه را بیان کنیم میتوان گفت :

 در ماکروفر فرآیند پخت و پز توسط دما و گرما انجام می شود،

ولی در ماکروویو این عملیات علاوه بر دما و گرما، اشعه WAVE هم دخالت دارد.

برند ماکروفر دوو

امروزه ماکروفر های دوو یکی از بهترین ماکروفر ها در بازار ایران هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در شمال تهران در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

آیا می دانید بررسی دلایل سوختن موتور یخچال چیست؟

گاهی متوجه اشکالاتی در یخچال خود میشوید که شما را نگران میکند مانند خاموش شدن یخچال و یا ماندگاری بسیار کم غذا. قطعا اولین سوالی که به ذهن شما میرسد این است که آیا موتور یخچال سوخته است؟در این مقاله راه‌های تشخیص سوختن موتور یخچال را برای شما شرح داده است تا در هنگام تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آگاهی کامل از مشکل دستگاهتان داشته باشید.

راه‌های تشخیص سوختن موتور یخچال

به طور معمول وقتی یخچال به درستی کار نمیکند این نگرانی برای مصرف کننده پیش می‌آید که موتور یخچال سوخته است یا اینکه دچار اشکالات اساسی شده، اما واقعیت این است که درست کار نکردن یخچال می‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد و همیشه نیازی به تعمیر موتور یخچال و یا تعویض آن نیست.

 

سر صدای غیر عادی یخچال در هنگام کار کردن یکی از دلایل سوختن موتور یخچال میباشد

 

زمانی که موتور یخچال معیوب یا سوخته باشد یکی از نشانه‌های آن می‌تواند سر صدای زیاد یخچال در هنگام کار کردن باشد. اما به محض اینکه با سر صدای غیر عادی مواجه شدید نیازی نیست که حتما نگران موتور یخچال باشید چرا که عوامل دیگری هم وجود دارند که می‌توانند باعث به وجود آمدن این سر و صدا‌ها شوند. ممکن است اتصالات موتور به شاسی یخچال شل شده باشند و یا اینکه یخچال شما در جای ترازی قرار نگرفته باشد. وجود اشکال در فن موتور هم میتواند باعث به وجود آمدن صدا‌های عجیب باشد.

روشن نشدن یخچال یکی از دلایل سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال میباشد

وقتی یخچال روشن نمی‌شود اولین چیزی که به فکر مصرف کنندگان می‌رسد این است که حتما موتور یخچال سوخته است. اما لازم است قبل از اینکه با اطمینان بگوییم که موتور یخچال سوخته است موارد دیگری را بررسی کنیم. قبل از هر کاری مطمعن شوید که برق به یخچال می‌رسد.

شروع به کار یخچال با صدای خاص یکی از دلایل سوختن موتور یخچال است

ممکن است زمانی که یخچال را روشن می‌کنید صدای خاصی بشنوید و سپس یخچال از کار بیافتد. در چنین حالتی این امکان وجود دارد که موتور یخچال شما نیمسوز شده باشد البته موارد دیگری هم هستند که میتوانند باعث به وجود آمدن این اشکال شوند. ممکن است رله استارت یا اورلود معیوب باشد یا حتی برق ضعیف باشد. همچنین مسدود بودن مسیر گردش گاز هم می‌تواند باعث به وجود آمدن این اشکال شود.

کار نکردن موتور و شنیدن صدای چیک چیک از آن یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال است

اگر یخچال شما سرما تولید نمیکند و بعد از چند لحظه صدای چیک چیک از موتور یخچال خود می‌شنوید احتمال زیادی وجود دارد که موتور یخچال شما خراب شده باشد، اما قبل از اینکه به طور قطعی نظر بدهیم لازم است که رله استارت، کمپرسور و سیکل گردش گاز را نیز بررسی کنید چرا که خراب در این قسمت‌ها هم میتواند دلیل به وجود آمدن این مشکل در یخچال شما شود.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

روزگار عوض شده و خانه ها دگرگون شده‌اند اما هنوز هم آشغال همان آشغال‌های قدیم است؛ جارو هم که باید زد. اگرچه چرخ زمانه چرخیده و حوض پرآب و جاروهای نم‌زده را گم کرده است، نظافت اما به همان قرار با روزگار پیش آمده.

جاروی دست‌ساز مادر خاطره شده و جاروهای برقی، دیگر یک وسیله لوکس یا مکمل جاروهای دستی برای نظافت خانه نیستند؛ آنها حاکمان مطلق نظافت خانه‌اند با قدرت‌های متفاوت و البته کاربردهای مختلف؛ آن‌قدر متنوع که یک راهنمای درست و حسابی برای انتخاب و خریدنش لازم است؛ راهنمایی مثل این.

هنگام خرید جاروبرقی یادتان باشد

اگر عزمتان برای خرید یک جاروبرقی جزم شده، بهتر است این کار را کاملا جدی بگیرید؛ هرچه باشد جاروبرقی یک کالای لوکس و تزئینی نیست که بعد از مدتی بتوانید آن را برای تنوع عوض کنید. از طرفی این دستگاه ارتباط مستقیم با میزان پاکیزگی خانه و محل زندگی‌تان و درنهایت، سلامت شما و بقیه اعضای خانواده دارد.

برای اینکه بتوانید یک خرید خوب انجام داده و رضایت کامل داشته باشید، باید قبل از هر چیز نیازهای خودتان را به خوبی شناسایی کرده و شرایط خانه‌تان را بسنجید تا بتوانید یک خرید جاروبرقی مناسب داشته باشید.

قدرت جاروبرقی

در این مورد، از مدل، شکل ظاهری و قابلیت‌های مختلف جاروبرقی که صرف‌نظر کنیم، مهم‌ترین عامل در خرید جارو برقی، میزان قدرت آن است که در بازار اصطلاحا فروشندگان به آن «وات» می‌گویند.

این وات در حقیقت یک واحد بین‌المللی برای اندازه‌گیری میزان قدرت و توان هر وسیله یا دستگاه برقی است. درواقع همین وات است که کار شما را راحت‌تر یا سخت‌تر می‌کند. قبل از هر امکان جانبی، این میزان مکندگی جاروبرقی است که اهمیت بیشتری دارد.

جاروبرقی‌های معمولی غالبا میزان توانشان از 1000 تا 2200 وات متغیر است. البته جاروهایی با توان 1000 وات مدت‌هاست که با ورود مدل‌های جدید و متنوع‌تر با قابلیت‌های گوناگون، دیگر جایی در بازار ندارند. این روزها در تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید جارو برقی و فروش لوازم خانگی، جاروبرقی‌های معمولی با توانی از 1300 تا 2200 وات جا خوش کرده‌اند.

این بازه تغییر توان‌ها، درواقع به همین نسبت، قیمت‌ها را هم تغییر داده و براساس نوع نیاز، شرایط خریداران را دچار نوسان می‌کند. البته بد نیست بدانید که اندازه یا کوچک و بزرگی جاروبرقی‌ها، متناسب با میزان توان و قابلیت‌های مختلف آنها تغییر می‌کند.

با این همه، این نیاز شماست که همه چیز را تعیین می‌کند. مساحت و اندازه خانه، میزان ریخت و پاش در خانه شما و البته تعداد اعضای خانواده و حتی سن آنها، همه و همه عواملی هستند که شما باید برای انتخاب میزان توان و قدرت جاروبرقی‌تان درنظر بگیرید.

به‌طور کلی، قدرتی بین 1300 تا 1700 وات برای تمیزکردن و پاک‌کردن گرد و غبار خانه‌ها کافی است اما مسلما خانه‌های بزرگ‌تر با ریخت و پاش و تعداد فرزندان بیشتر، به جاروبرقی‌ای با توان بیشتر نیاز دارند.

البته یادتان باشد که انتخاب جاروبرقی پرقدرت و با توان بالا، همیشه انتخاب درستی نیست. اگر هنگام تخلیه کیسه‌های جاروبرقی به حجم کرک‌های فرشتان هم دقت کنید، حتما متوجه می‌شوید که هرچه میزان مکندگی جاروبرقی بیشتر باشد، سرعت فرسودگی فرش شما هم بیشتر می‌شود.

جارو به دستی پرحساسیت

اگر جزو افرادی هستید که بعد از هر بار جاروکشیدن با جاروبرقی کمرتان درد می‌گیرد و احساس گرفتگی در عضلات شانه و گردن خود دارید، شک نکنید که باید اندازه طول دسته جاروبرقی‌تان را تغییر دهید.

- برای جاروکشیدن، هیچ‌گاه روی لوله جارو خم نشوید؛ تمام‌قد بایستید و اندازه لوله را طوری تنظیم کنید که برای جاروکشی هر گوشه خانه، نیازی به خم و راست‌شدن نباشد.

اگر شما روی دسته جارو خم می‌شوید یا با حرکت رفت و برگشتی لوله جارو، شما هم حرکت می‌کنید، منتظر ابتلا به انواع و اقسام دردهای کمری و مفصلی دیگر باشید.

 

- شما باید به‌طور ثابت بایستید و گوشه و کنار خانه را با روانه‌کردن لوله جارو به هر طرف تمیز کنید و هرگاه محدوده مشخصی را جاروکشی کردید - نه با خم‌شدن به جلو بلکه با قدم‌برداشتن - محدوده جاروکشیدن را تغییر دهید.

- ممکن است بعد از چند دقیقه جاروکشی، به‌خاطر صدای مستمر موتور جارو، در ناحیه گوش‌هایتان احساس ناراحتی کنید. پیشنهاد می‌شود اگر به چنین مشکلی گرفتارید، پیش از جاروکشی تکه‌ای پنبه در گوش‌های خود قرار دهید.

- اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام خانه را در یک مرحله جارو می‌زنند، بد نیست بدانید که اگر جاروکشی قسمت‌های مختلف خانه به تناوب انجام شود، حاصل کار بهتر خواهد بود. خانه را برای خود و براساس تعداد اتاق‌ها قسمت‌بندی کرده و هر قسمت را در یک مرحله جاروکشی کنید. به این ترتیب نه شما به‌خاطر جاروکشی طولانی‌مدت دچار خستگی مفرط می‌شوید و نه به موتور دستگاه‌تان فشار می‌آید.

- هنگام جاروکشی - به‌ویژه جاروکشی در مناطق پرگرد و خاک- استفاده از یک ماسک یا یک دستمال می‌تواند مانع بروز حساسیت‌های ریوی در درازمدت شود. البته این پیشنهاد برای تمام خانم‌ها و آقایانی که اهل جاروزدن هستند و در هر منطقه جغرافیایی مفید خواهد بود.

قدرتی بین 1300 تا 1700 وات برای تمیزکردن و پاک‌کردن گرد و غبار خانه‌ها کافی است.

سر و صدا جاروبرقی

حتما شما هم تا به حال با این صحنه مواجه شده‌اید که فرزند کوچکتان به محض روشن‌شدن جاروبرقی ترسیده و شروع به گریه کرده است. پس اگر جزو افرادی هستید که در خانه فرزند کوچک دارید یا اعصابتان تاب تحمل سروصدا را ندارد، برای خرید جاروبرقی به میزان صدای آن هم توجه کنید.

هرچند صدای جاروها با میزان کشش و کارایی جاروها در ارتباط است اما رقابت در بازار تولیدکنندگان جارو باعث شده تولیدکنندگان به سمت ساخت و تولید جاروهایی با قدرت مکندگی بالا و البته صدای موتور کمتری گرایش پیدا کنند.

اشکال هندسی مفید

انواع جدید جارو‌ها و همین‌طور جاروهای شارژی معمولا دارای اشکال هندسی تازه‌ای هستند تا کارکردن با آن‌ها راحت‌تر باشد؛ مثل دسته‌های تاشو و سری‌های مستطیل یا مثلث که به خاطر داشتن زاویه، برای تمیزکردن گوشه‌ها و جاهایی که نظافت آنها به راحتی و با استفاده از جاروبرقی‌های معمولی امکان‌پذیر نیست، مناسب هستند.

سر چندضلعی این جاروها در هر زاویه مجهز به یک برس کوچک است که کار تمیزکردن را راحت‌تر می‌کند. از طرفی این سرهای مستطیل یا مثلثی با امکان چرخش 360 درجه، تمیزی بهتر و بیشتری را به همراه دارند. دسته‌های تاشو هم جای کمتری را اشغال می‌کنند.

نظافت بی‌صدا

جاروبرقی‌های بی‌صدا که در بازار ما هم چندان در دسترس نیستند، توسط 2 یا چند شرکت محدود خارجی تولید می‌شوند و هنوز به بازار بسیاری از کشورها نرسیده‌اند.

این جاروبرقی‌ها دارای یک مخزن پر از آب برای موتور دستگاه هستند. به این ترتیب موتور این جاروبرقی‌ها مانند یک توربین آبی در داخل آب کار کرده و صدای بسیار کمتری در مقایسه با انواع معمولی جاروبرقی‌ها تولید می‌کند.

ضد میکروب ، ضد باکتری

نظافت و بهداشت از هم جدا نیستند؛ درست به همین خاطر هم هست که تولیدکنندگان به فکر طراحی و عرضه جاروبرقی‌هایی با خاصیت ضدعفونی و ضدباکتری افتاده‌اند. این جاروها دارای یک مخزن جداگانه برای چرخش هوا هستند که درون این مخزن یک فیلتر و لایه برزنتی تعبیه شده است. این فیلتر در واقع کار ضدعفونی‌کردن ذرات هوا و گرد و غبار را انجام می‌دهد. به این ترتیب خریداران این جارو برقی ها، اغلب از میان افراد مبتلا به آسم، بیماری‌های تنفسی و حساسیت هستند.

 

عمر باتری جاروشارژی

درمورد جارو شارژی‌ها اما به جای توان یا وات، بهتر است به میزان عمر باتری آنها توجه کنید. این جاروها معمولا با هربار شارژ می‌توانند تا 8 ساعت به‌طور مداوم کار کنند. این میزان اما طبق گفته فروشندگان و فعالان بازار لوازم خانگی، برای مدل‌های ایرانی کمتر است.

لباس های تیره و مشکی رو با چی بشوریم؟

اما عیب اصلی جاروهای شارژی، مربوط به باتری آنهاست که معمولا عمر مفیدش کوتاه است. این باتری‌ها در اغلب مدل‌های خارجی تا یک‌سال عمر مفید دارد و این مدت برای ایرانی‌ کمتر است.

 

نکته دیگر درمورد خرید جاروهای شارژی، توجه به حجم مخزن و ابعاد دهانه مکنده آنهاست که هر دوی این عوامل به موارد استفاده و نوع آنها بستگی دارد. معمولا کارهای خانگی به جاروهای شارژی با مخزن بزرگ‌تر نیاز دارند. اندازه دهانه جاروی شارژی هم بهتر است براساس تنگی و دور از دسترس‌بودن جای موردنظر برای جاروکردن، انتخاب شود.

آبی یا خاکی

جارو شارژی‌هایی که این روزها در بازار عرضه می‌شوند، اغلب، هم آبی هستند و هم خاکی.

باتوجه به اینکه این جاروها دارای یک مخزن کوچک در قسمت عقب خود هستند، امکان مکندگی آب و گرد و غبار را دارند اما آنچه بیشتر کاربران و فروشندگان این جاروها به آن اشاره می‌کنند، کاهش قدرت مکندگی در انواع آبی یا خاکی این محصولات، نسبت به انواع آبی یا خاکی جاروبرقی‌های معمولی است.

شارژی‌های هوشمند

اگر هنگام استفاده از جارو شارژی‌ها چندان با دقت نمی‌توانید خرده‌ریزها را پیدا کنید بهتر است سراغ انواع هوشمند این جاروها را بگیرید.

این جاروها دارای دهانه متحرک هستند که با روشن‌شدن جارو، به‌طور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت می‌کنند. جارو شارژی‌های هوشمند، مجهز به یک لامپ اخطار‌دهنده هستند که درصورت وجود اضافات قرمز و درصورت پاک و تمیزشدن آنها سبز می‌شود.

همراه کوچک

این جاروها به خاطر خاصیت قابل شارژ و حمل بودنشان برای سفر بسیار مناسب‌اند تا جایی که در بسیاری از مواقع به آنها نام «جاروسفری» را هم می‌دهند. قابلیت مهم‌تر این جاروها، امکان تمیزکردن سطوح غیرقابل دسترس یا مکان‌هایی بدون سیم‌کشی برق است.

نخستین بار وقتی این جاروها به بازار ایران آمد به نام جاروی ماشین معروف شد و بین کسانی‌که به نظافت خودرویشان اهمیت می‌دادند محبوبیت فراوانی پیدا کرد اما امروز بیشترین استفاده آنها در خانه است

 

آشغال جمع‌کن پرمصرف و پرتوان

جاروبرقی در زمره لوازم پرتوان برقی است که میزان مصرف انرژی آن بستگی به نحوه استفاده از وسیله دارد. جاروهای برقی کوچک در حدود 1000 وات و جاروهای برقی بزرگ در حدود 1500 وات توان دارند. معمولا در دوره قرائت کنتور مشخص می‌شود جاروهای برقی کوچک حدود 18 کیلووات ساعت و جاروهای برقی بزرگ در حدود 30 کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند.

 

با این اوصاف همیشه به خاطر داشته باشید که از استفاده از این کالا در ساعت اوج مصرف بپرهیزید. با این کار، هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم مانع از تاثیر نوسانات ناشی از ساعات پرمصرف بر کالای خود می‌شوید.

 

جاروبرقی باید کاملا تمیز باشد و لوله‌های آن گرفتگی نداشته باشد تا فشاری به موتور آن وارد نشود و انرژی بیش از اندازه نیز هدر نرود.برای این منظور، همواره کیسه آشغال جاروبرقی را پیش از پرشدن عوض کرده و فیلتر جارو را نیز لااقل 2 بار در سال، شسته یا عوض کنید.

 

هنگام استفاده از جارو، زباله‌های مرطوب، ته‌سیگار روشن، اشیای بزرگ و تیز، جوراب و کاغذ را از سر راه دور کنید. این اشیا می‌توانند به موتور جاروی شما ضربه وارد کنند و توان آن‌را کاهش دهند و البته مصرف برق را هم زیاد می‌کنند.

 

دقت کنید که جاروهای برقی، معمولا دارای چندین درجه نشانگر قدرت مکندگی هستند که برای نظافت بخش‌های مختلف کاربرد دارند.

 

سعی کنید همیشه از درجه قدرت مکندگی مناسب برای نظافت اماکن مختلف و ریخت و پاش‌های متفاوت استفاده کنید.

 

یادتان باشد جاروبرقی را نزدیک منابع گرمازا نظیر شوفاژ، اجاق و همچنین منابع سوخت آتش‌زا قرار ندهید. ضمنا از کار مداوم با جاروبرقی بپرهیزید چون روشن‌بودن درازمدت جاروبرقی (بیش از 30 دقیقه متوالی) به موتور جارو فشار زیادی وارد می‌کند.

 

سطوحی که امکان چسبندگی بالایی دارند مثل موکت و سطوح پرزدار به توان بالاتری برای جداسازی خرده‌های اضافات نیاز دارند و این توان برای سطوح صاف کمتر است. دقت کنید که برای رفع بعضی انواع اضافات، اصولا نیازی به استفاده از جاروبرقی نیست؛ مثلا جمع‌آوری قطعات بزرگ کاغذ و دستمال کاغذی با جارو، تنها توان بالایی از دستگاه می‌گیرند و باعث واردشدن فشار بی‌جهت به موتور جاروی شما می‌شوند.

 

هیچ‌وقت برای خاموش و روشن‌کردن جارو از پا استفاده نکنید. فشار این دگمه‌ها با پا، عمر جاروبرقی را بسیار کوتاه خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

اسپرسوسازها و قهوه‌سازهای قطره‌ای هرکدام به‌نحوی ویژه عمل می نماید.

برای تهیه اسپرسو باید آب تقریبا جوش با فشار زیاد از میان پودر قهوه عبور داده شود. نحوه ایجاد فشار لازم برای عبور آب بسته به نوع اسپرسوساز متفاوت است؛ در برخی اسپرسوسازها فشار لازم با پیستون دستی و در برخی دیگر به‌کمک بخار یا پمپ ایجاد می‌شود. فشار مطلوب برای تهیه اسپرسوی واقعی باید دست‌کم حدود ۹ بار باشد؛ البته، امروزه اغلب اسپرسوسازهای نیمه‌خودکار و تمام‌خودکار بازار از قابلیت تولید فشار استاندارد ۱۵ بار برخوردارند.

در قهوه‌سازهای قطره‌ای آب داغ روی پودر قهوه ریخته و سپس قهوه دم‌شده براثر نیروی جاذبه به‌صورت چکه‌طوری از فیلتر گذر کرده و درون قوری می‌ریزد. فشار تولیدشده در قهوه‌سازهای قطره‌ای به‌نسبت فشار تولیدی دستگاه‌های اسپرسوساز مقدار بسیار ناچیزی است، شاید حدود فقط ۱ بار.

درکل، دستگاه‌های اسپرسوساز در مقایسه با سایر انواع قهوه‌سازها از فشار بسیار بالاتری استفاده می‌کنند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

اسنوا یک شرکت تولید لوازم خانگی در ایران است که محصولات باکیفیت ایرانی تولید می‌کند. محصولاتی که در رقابت با برند‌های خارجی موفق بوده‌ است.

اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب است. اسنوا در سال 1385 در شهرک صنعتی مورچه‌خورت با مساحت 25000 متر مربع احداث شد. هنگامی که این کارخانه احداث شد، کسی فکر نمی‌کرد روزی اسنوا با غول‌های بزرگ لوازم خانگی مثل برند‌های مشهور ال جی، سامسونگ، بوش و ... رقابت کند.

علاوه بر موارد فوق، این واحد تولیدی تجهیزات مصرفی، جهت مونتاژ لوازم خانگی مطابق با آخرین استاندارهای ایرانی و خارجی را در اختیار دارد.

شرکت لوازم خانگی اسنوا قطعات از پیش ساخته شده محصولات را از کشور‌های دیگر وارد کرده و در ایران ‌مونتاژ می‌کند که مسلماً قطعات وارد شده از کشور چین هستند. البته یکی از مزیت‌های مونتاژ، آوردن آخرین تکنولوژی در صنعت‌های مختلف به ایران است، چرا که متاسفانه اکنون واحد‌های تولیدی داخل ایران به دستگاه‌های روز جهان مجهز نشده‌اند و شاید این بخاطر هزینه‌های فوق‌العاده بالای این دستگاه‌ها است.

این مضمون را یادآوری می‌کنیم که حتی محصولات لوازم خانگی برند‌های مشهور امثال ال‌جی و سامسونگ نیز در کشور چین ساخته ‌می‌شوند.

البته بعضی از کالاهای لوازم خانگی در خود ایران ساخته می‌شوند و100 درصد ایرانی هستند، از جمله می‌توان به اجاق گاز اشاره کرد که هیچ گونه وارداتی نداریم و حتی اجاق گازهایی که با برند‌های خارجی در بازار لوازم خانگی به فروش می‌رسد نیز در ایران ساخته می‌شوند.

در نتیجه اسنوا بعنوان یک کالای ایرانی قابل اعتماد است. در ادامه به معرفی انواع یخچال‌ها، ماشین‌لباسشویی و انواع لوازم برقی آشپزخانه اسنوا می‌پردازیم و آن‌ها را از دید کاربران و تعمیرکاران این برند بررسی خواهیم کرد.

بررسی کیفیت یخچال اسنوا
نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا به بررسی کیفیت این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید بپردازید.

 

مشخصات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW
قیمت این محصول 25450000
ارتفاع 1816
بدون برفک
پهنا 916 میلی متر
تعداد طبقات4 عدد
تعداد طبقات درب2 عدد
تعداد کشو 2 عدد
جهت باز شدن درب به سمت راست
جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ
سیستم هوشمند سرمایش دوگانه
عمق 720 میلی متر
گنجایش فریزر 197 لیتر
میزان صدا 38 دسی بل
نمودار مصرف انرژی A+
110 کیلوگرم
کمپرسور اینورتر 123 ماه ضمانت
سیستم خنک کننده هوشمند
سیستم حالت مسافرت به جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی
حالت خروجی آب سردکن ، آب خنک، یخ خرد شده، یخ مکعبی
قفل کودک دارد
نظر کاربران یخچال ساید بای ساید اسنوا مدلS8-2261SW
کارکرد بسیار عالی
جای مخصوص نگهداری از میوه و سبزیجات
برفک می‌زند
جنس بدنه یخچال از متریال بسیارخوبی است
یخچا پر سر و صداس
کیفیت نمایشگر خیلی خوب است
نظر تعمیرکاران یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SW
تعمیر کمپرسور اسنوا
تعویض فن یخچال ساید بای ساید اسنوا
تعمیر برد الکترونیکی
شستشوی مدار گاز
مشخصات یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری نیو کویین مدل S6-0180TI
قیمت این محصول 21500000
پهنا 60
ارتفاع180
عمق69 سانتی متر
تکنولوژی صفحه LCD
درجه مصرفA+
رنگ سفید چرمی و طوسی
ضمانت 24 ماه
فوت18
طبقات شیشه‌ای مقاوم
نوع کمپرسور پربازده
نوع لامپ یخچال LED
آبسردکن
یخساز
اخطار باز ماندن در ندارد
نظرکاربران یخچال دوقلو اسنوا مدلS6-0180TI
صدای زیاد موتور
ظاهری زییبا
کیفیت پایین
خدمات پس از فروش ضعیف
جادار
سیستم سرمایشی عالی
نظر تعمیرکاران یخچال دوقلو اسنوا مدل S6-0180TI
یخچال خنک نمی‌کند
شارژ گاز تمام شده
خرابی فن
فریزر خوب منجمد نمی‌کند
موتور یخچال خیلی داغ‌ می‌شود
یخچال اتومات نمی‌کند
مشخصات یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261LW فریزر پایین SNOWA
قیمت محصول 16200000
رنگ سفید چرمی و طوسی
پهنا 82 سانتی متر
عمق73 سانتی متر
ارتفاع180 سانتی متر
فوت 28
حجم به لیتر473 لیتر
یخساز اتوماتیک ندارد
یخساز نیمه اتوماتیک دارد
نمایشگر ال ای دی
کنترل تاچ اسکرین
فیلتر تصویه هوای نانو سیلور
بدون برفک
سیستم ضد رطوبت و شبنم
طبقه‌های شیشه‌ای نشکن
چیلر دستی
عیب یاب دیجیتال
رتبه انرژی A
گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماه
نظرکاربران یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0226فریزر پایین SNOWA
طراحی زیبا و مدرن
سنگین
نشتی آب از آب سردکن
متریال خوب
قیمت مناسب
مناسب خانواده‌های 5 نفره
جادار
نظرتعمیرکاران یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0226 فریزر پایین SNOWA
سر و صدای موتور
نشتی آب از آبسردکن
صدای چکیدن آب از پشت یخچال
مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید استیل اسنوا مدل S8-3320SS
قیمت این محصول 41800000
آبسردکن دوپدال
پهنا 916 میلی متر
تعداد طبقات5
رنگ سیلور و سفید
سیستم سرد کننده سریع
سیستم انجماد سریع فریزر
چشم الکترونیکی هوشمند
فیلتر ضد بو
فیلتر سه لایه
طبقات شیشه‌ای بدون قاب
زنگ هشدار باز بودن در
سیستم گردش هوای سه بعدی
32 فوت
لامپ یخچال ال ای دی
نمایشگر دیجیتال ال ای دی
نمودار مصرف A+
کمپرسور اینورتر دیجیتال
نظرکاربران یخچال فریزر اسنوا مدل S8-3320SS
بسیار زیبا
طراحی مدرن
کم مصرف
موتور فن بی‌صدا
خرید معقولی است
نظرات تعمیرکارن یخچال فریزر اسنوا مدل S8-3320SS
مشکل یخساز
عدم تهویه بوی نامطبوع یخچال

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا برای رفاه حال شما عزیزان به بررسی کیفیت این محصول پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید بپردازید.

مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلو گرم


قیمت این محصول 12340000
رنگ سفید و سیلور
رنگ درب کروم براق
پهنا 60 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
سرعت دور خشک کن 1400 دور در دقیقه
نمایشگر ال ای دی
سیستم رانش مستقیم موتور به گیربکس
عیب یاب دیجیتال
سیستم اسپری آب
موتور بدون تسمه
تراز مصرف انرژی کم
نظرکاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلو گرم
موتور بدون تسمه
صدای زیادی ندارد
ارتعاش مناسب دستگاه
زیبایی طراحی
برنامه‌های شستشوی متعدد
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-OCTA C ظرفیت 8 کیلوگرمی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی
آبکش دیگ ماشین لباسشویی خوب نمی‌چرخد
لباسشویی روشن نمی‌شود
لباسشویی آب را تخلیه نمی‎‌کند
مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571S SNOWA
قیمت 9300000
نوع مخزن درب از جلو
نمودار مصرف انرژی A+++
نوع موتور تسمه‌ای
سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه
صفحه نمایش ال ای دی
ظرفیت دیگ 7 کیلو گرم
پهنا 59.5 سانتی متر
عمق50 سانتی متر
ارتفاع85 سانتی متر
تعداد برنامه‌های شستشو 15
بخارشو
امکان تنظیم جاپوردی جهت استفاده از ودر یا مایع شوینده
پیش شستشو
شروع شستشو با تاخیر
آبکشی اضافه
شستشوی 15 دقیقه‌ای
شستشوی ترکیبی
فناوری نانو سیلور
نظر کاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571
صدای زیاد خشک کن
کیفیت بالا اتصالات
عملکرد مطلوب
خشک کن مجزا
طراحی زیبا
ارور‌های متفاوت
لباس‌های چروک
نظر تعمیرکاران لباسشویی اسنوا مدلSWD-571
برق داشتن بدنه لباسشویی
خرابی لولای درب
موتور سوخته
بررسی لباسشویی اسنوا سری واش این واش مدل SMW-842
قیمت این محصول 14990000
نوع مخزن درب از جلو
لوله ورودی آب سرد و گرم ندارد
صفحه نمایشLED
ظرفیت 8 کیلوگرم
پهنا595 میلی متر
عمق 630 میلی متر
ارتفاع 850 میلی متر
جهت باز شدن درب به سمت چپ
رتبه مصرف انرژی A+++
بخارشو ندارد
تعداد برنامه‌های شستشو 14 عدد
قفل کودک دارد
میزان صدا 55 دسی بل
میزان صدای آبکشی77 دسی بل
دارای در Wash in wash برای اضافه کردن لباس در حین عملیات شستشو
درام الماسه نسل جدید
دارای هیتر سرامیکی
سیستم حباب ساز
تکنولوژی نانوسیلور
سیستم بالانس اتوماتیک البسه
قابلیت تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی
چرخه اضافی
دست شو
نظر کاربران ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا مدل swm-842s ظرفیت 8 کیلوگرم
کاربردی
شستشوی تمیز
موتور کره
قیمت مناسب نسبت به محصول خارجی
خدمات پس از فروش خوب
کیفیت عالی
لرزش در دور تند
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشوییوا این واش اسنوا مدل smw-842
مشکل در تخلیه
بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SMD-260C
قیمت این محصول 9500000
ارتفاع87 سانتی متر
با گارانتی 18 ماه
پهنا 60 سانتی متر
تعداد برنامه شستشو10
دیگ الماسه
رده مصرف انرژی A+
صفحه کلید و نمایشگر نیمه دیجیتال
عمق 50 سانتی متر
ظرفیت 6 کیلوگرم
دور موتور 1000
سیستم گردش
سیستم تخلیه
قفل کودک

نظر کاربران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260C
کم صدا
زیبا
برنامه‌های متنوع قابل تغییر
کیفیت شستشو
طراحی خوب
لرزش بسیار کم
صدای سوت دارد
تمیز شستن لباس‌ها و خشک کن بسیار خوب
دیگ جا دار
نظر تعمیرکاران ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260 C
مشکل کاسه نمد و بلبرینگ
درب لباسشویی باز نمی‌شود
لباسشویی آبگیری نمی‌کند

بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا برای رفاه حال شما عزیزان به بررسی کیفیت محصول این برند پرداخته است تا با دانش و آگاهی به خرید آن بپردازید.

 


بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226S
16100000
نمودار مصرف انرژی A++
متوسط میزان مصرف آب در هر سشتشو 11 لیتر
تعداد طبقات 3 عدد
ظرفیت ظرفشویی 12 عدد
پهنا 60 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
میزان صدا 49 دسی بل
تعداد برنامه‌های سشتشو 6 برنامه
قفل کودک
برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه ای
خشک کن اضافه
شروع شستشو با تاخیر
طبقه سوم ویژه قاشق چنگال
برنامه شستشوی اقتصادی
سیسستم شستشوی سریع
سیستم عیب یاب هوشمند
شستشوی قدرتمند
قابلیت شستشو با نصف ظرفیت
نظر کاربران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 W
خدمات پس از فروش ضعیف
بسیار عالی و تمیز می‌شوید
کارایی و عملکرد خوب
برنامه‌های شستشوی عالی
بیصدا
تامر از دور قابل رویت نیست
قیمت بالا
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226 W
آب را تخلیه نمی‌کند
مشکل سیستم برقی دستگاه
لکه‌های ظروف را پاک نمی‌کند
صدا می‌دهد
ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
قیمت این محصول 14500000
ارتفاع 85 سانتی متر
پهنا 60 سانتی متر
تعداد برنامه شستشو 6 برنامه
تعداد طبقات 3 عدد
برنامه شستشوی ظروف چینی و شیشه‌ای
خشک‌کن اضافه
ظرفیت12 نفر
قفل کودک
میزان صدا 49 دسی‌بل
نمودار مصرف انرژی A++
نظر کاربران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
کیفیت خوب
طراحی عالی
صدای کم
مصرف آب کم
قیمت بالا
قدرت تمیز کنندگی بالا
نظر تعمیرکاران ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
نشتی آب دارد
دور خشک کن ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند
ظرف‌ها را به خوبی نمی‌شوید
بررسی لوازم برقی آشپرخانه اسنوا

برند اسنوا علاوه بر تولید یخچال و ماشین ظرفشوی و لباسشویی به تولید لوازم برقی آشپزخانه از قبیل چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، قهوه ساز و اجاق گاز نیز پرداخته است که توضیحاتی در رابطه با این محصولات خواهیم داد.

بررسی کیفیت اجاق گاز فردار اسنوا

قیمت این محصول 6173000
تعداد شبکه 3 عدد
تعدادفر1
عرض دستگاه 90 سانتی متر
اجاق گاز، گازی
فردار
فر گازی
نظر کاربران اجاق گاز فردار اسنوا
شیک و زیبا
نچرخیدن جوجه گردان
بوی سوختگی در هنگام روشن شدن فر
نظر تعمیرکاران اجاق گاز اسنوا
جرقه ندن اجاق گاز
قطعی سیم‌ها
روشن نماندن شعله اجاق گاز
در صورت خراب شدن لوازم خانگی اسنوا به کجا مراجعه کنیم؟
هر لوازم خانگی فارغ از این که چه کیفیتی دارد و از چه برندی است، پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. لوازم خانگی اسنوا هم با وجود کیفیت قابل قبولی که دارد، از این قاعده مستثنی نیست و خواه ناخواه گاهی اوقات نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. اما برخی از لوازم خانگی اسنوا تکنولوژی بالایی دارند و هر تعمیرکاری از پس تعمیر آن‌ها بر نمی‌آید. این موضوع دارندگان این لوازم را با نگرانی‌هایی روبرو می‌کند از جمله این که؛ لوازم خانگی اسنوا را کجا تعمیر کنیم؟ نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا کجاست؟ آیا تعمیرکاران خبره‌ای برای تعمیر آن‌ها در دسترس هستند؟ و ...

یکی از شرکت‌هایی که در سال‌های اخیر خدمات تعمیر لوازم خانگی با کیفیتی ارائه داده است و با تعمیرکاران حرفه‌ای خود حسابی بر سر زبان افتاده، آی پی امداد است. این شرکت نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را نیز بر عهده دارد و چندین سال است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی اسنوا فعالیت می‌‌کند. برای تماس با آی پی امداد و استفاده از خدمات مشاوره و تعمیرات آن‌ها می‌توانید به سادگی به وبسایت آن‌ها مراجعه کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری
اسنوا یک برند ایرانی لوازم خانگی است که محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند لوازم خانگی از محبوبیت بالایی در بین ایرانیان برخوردار است.

لوازم خانگی اسنوا علاوه بر کیفیت بالا از قیمت و زیبایی بالایی برخوردار است و برای انواع خانه‌های کلاسیک و مدرن تنوع محصول دارد همچنین براساس تعداد اعضای خانواده محصولات متفاوتی را تولید کرده‌اند.

ده‌ها برند لوازم خانگی وجود دارد که شما می‌توانید برای خرید خود به سراغ آن‌ها بروید ما سعی کردیم توضیح کوتاه اما کارآمدی در رابطه با لوازم خانگی اسنوا ارئه دهیم تا به شما در شناخت این برند لوازم خانگی کمک کوچکی کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد