نوشته شده توسط : emami

همه ی ما درخانه از لوازم خانگی استفاده مینماییم بنابراین نیاز به آگاهی درباره آنها داریم.

آی.پی امدادجامع ترین سایت راهنمای لوازم خانگی است که همه ی دانستی های جذاب ,آموزش تعمیرات و ارور های لوازم خانگی را برای شما جمع آوری کرده است.با ورود به این سایت استفاده درست از لوازم خانگی خود و تعمیرات آن در منزل را بیاموزید.

گزارش مرکز تحقیقات ایالت متحده از نحوه عملکرد نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی:
مرکز تحقیقات ایالت متحده گزارشی بزرگ از نحوه عملکرد نمایندگی های لوازم خانگی در سراسر جهان را تهیه کرده است که در اینجا به بخشی از آن میپردازیم.مطالعه این گزارش و مقایسه عملکرد نمایندگی های برون مرزی با نمایندگی های داخلی مانند نمایندگی تعمیرات ارج و یا نمایندگی تعمیرات آبسال که جزو قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران هستند موجب میشود متوجه نقاط ضعف و نقاط قدرت خود نسبت به نمایندگی های خارجی شویم.

در طول پنج سال اخیر تا سال 2017، صنعت تعمیر لوازم خانگی پیشرفت کمتری در جهان نسبت به سال های پیش از آن داشته است،این درحالی است که ما میتوانیم مدعی بیشترین پیشرفت نمایندگی های لوازم خانگی داخلی مانند نمایندگی تعمیرات آزمایش باشیم.البته نمیتوان منکر رقابت بی نظیر نمایندگی های خارجی با یکدیگر شد.جالب است بدانید که این موضوع در حالی اتفاق افتاده که به دلیل بهبود رکود اقتصادی در جهان سرانه خرید لوازم خانگی بالاتر از سالهای قبل از پنج سال اخیر شده است.پیش بینی می شود که در طول پنج سال آینده در آمد این صنعت کاهش یابد.در ایران نیز طبق گزارش نمایندگی ارج درآمد سالانه ازخرید لوازم خانگی ارج در سالهای اخیر بیش تر از درآمد تعمیرگاه مجاز ارج در سراسر ایران بوده است.این نشان می دهند تمایل مردم به تعویض لوازم خانگی قدیمی بیش از تعمیر آنهاست.

دانستنی های لوازم خانگی


در واقع میتوان گفت گزارش مرکز تحقیقاتی ایالت متحده شما را قادر می سازد تا:
1.در مورد روند اصلی صنعت تعمیرات درجهان اطلاعاتی کامل بدست آوریم.
2.تهدیدها و فرصت ها را به طور کامل شناسایی کنیم و از آنها در راستای پیشرفت صنعت تعمیرات داخلی استفاده نماییم
3.تصمیمات خود را برای بازاریابی، استراتژی و برنامه ریزی تصحیح و قطعی کنیم.
4.اطلاعات رقابتی را به طور کامل شناسایی و خود را برای رقابت آماده کنیم.


نکته کلیدی این صنعت:
صنعت تعمیر لوازم خانگی بسیار متفرق و تحت سلطه تعمیرگاه ها و نمایندگی های کوچک است،به عنوان مثال نمایندگی آبسال دارای تعداد زیادی تعمیرگاه مجاز آبسال است که بیش از80% آنها با 4 تا 10 نفر کارمند و تکنسین مشغول به کارند.گرچه بخش تعمیرات لوازم خانگی بسیار گسترده است اما به گزارش مرکزتحقیقات ایالت متحده این بخش فقط 19.7% سود تولیدکنندگان را تامین میکند.در واقع میتوان گفت نقش اصلی نمایندگی های خدمات و تعمیرات جلب رضایت مشتری است.دانستنی های لوازم خانگی


نکته کلیدی موفقیت نمایندگی های برتر لوازم خانگی در زمینه تعمیرات و خدمات سه مورد است که در زیر به آن اشاره کرده ایم:
1.بهره مندی از تکنسین های آموزش دیده و ماهر
2.دسترسی و استفاده از شهرت در میان عموم مردم
3.پاسخ به بزرگترین نیاز های مردم هم در حوزه تولید و هم درحوزه تعمیرات و خدمات
4.به شما در تجزیه و تحلیل عملکرد کلیدی و معیارهای عملیاتی نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی کمک میکند.

دانستنی های لوازم خانگی


باید بدانیم که تولیدکنندگان داخلی نیز در چند سال اخیر همه ی تلاش خود را برای انجام این سه مورد به کار برده اند و میتوان گفت که موفق هم بوده اند به عنوان مثال نمایندگی هیمالیا درچند سال اخیر با استفاده از شهرتی که در میان مردم داشت توانست اعتماد آن ها را نیز جلب کند و آن ها برای خرید و خدمات گرفتن از تعمیرگاه مجاز آزمایش در شهر خود مجاب کند و همین امر موجب بالا رفتن تجریه و بنابراین ارائه خدمات بهتر نیز شده است.نمیتوان منکر تاثیر نمایندگی های خارجی بر عملکرد نمایندگی های داخلی شد همانطور که تحلیلگران مرکز تحقیقات ایالت متحده درگزارش خود به این موضوع اشاره ی مفصل کرده اند.

مرکز تحقیقاتی ایالت متحده تا کنون در مورد هزاران صنایع در سراسر جهان گزارش داده است ومعتقد است که درهر صنعتی مشتریان به اطلاعات و داده های سهامداران آن صنعت متکی هستند تا بتواتنند از آن صنعت استفاده بهینه را انجام دهند.این مرکز به همین منظور گزارش خود درباره نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در سراسر جهان را ارائه داده است.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به بررسی دلایل کثیف شدن ماشین لباسشویی الگانس می پردازیم. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس همراه ما باشید.

– در هر شستشو مقدار زیادی آب در لاستیک درب ماشین لباسشویی الگانس (حلقه لاستیکی که دور دهانه ماشین لباسشویی قرار دارد) جمع میشود و این محیطی را ایجاد میکند که مستعد پرورش کپک است. بعد از هر بار شست و شو، لاستیک را با یک دستمال یا حوله خشک کنید.

– کپک در محیط های مرطوب رشد میکند. پس همیشه در ماشین لباسشویی الگانس را بعد از شستن لباس ها باز بگذارید تا خوب خشک شود. در ضمن هیچ وقت نگذارید لباس های خیس داخل ماشین لباسشویی بمانند.

– شست و شو در دمای پایین جرم ها و باکتری هایی که در ماشین لباسشویی ایجاد میشوند را از بین نمیبرد. حداقل یک بار در ماه با دمای بالای 60 درجه سانتیگراد (ترجیحاً 90 درجه) لباس بشویید تا ماشین شما ضدعفونی شود.

– استفاده بیش از حد از شوینده ها هم میتواند موجب ایجاد کپک شود. حجم شوینده را متناسب با مقدار لباس ها و کثیفی آنها انتخاب کنید.

– استفاده از مایع شوینده و نرم کننده میتواند موجب ایجاد ماده چسبنده ای در زیر لاستیک درب ماشین لباسشویی شود. این مشکل با شست و شو در دمای پایین تشدید میشود. میتوانید به جای مایع از پودر لباسشویی استفاده کنید و به جای نرم کننده هم از نصف لیوان سرکه رقیق شده استفاده کنید.

– اگر آب منطقه شما سخت است (حاوی نمک های معدنی) باید با رسوبات و سفیدک هایی سر و کله بزنید که آب در تماس با سطوح مختلف مثل لوله و شلنگ همراه خود می آورد. برای رفع سختی آب میتوان از سختی گیرهای شیمیایی استفاده کرد.

سایت منبع:

https://emdadiprep.blogspot.com/2020/09/blog-post_6.html



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

چطور کولر گازی یا اسپلیت مناسب انتخاب کنیم؟

  • بهتر است از اسپلیت ها یا کولر گازی استفاده نمائید که دارای اینورتر یا سطح مصرف انرژی A یا B باشند. اصولا اینورترها متناسب با میزان مصرف ، دور مورد نیاز موتور (کمپرسور) را افزایش یا کاهش می دهند. اطلاعات بیشتر
  • اگر در بالای واحد آپارتمانی مورد نظر شما سقف بام واقع شده است و شما در بالاترین طبقه ساختمان سکونت دارید، به دلیل تابش نور گرم خورشید به سقف ساختمان در تابستان و انتقال حرارت آن به واحد زیر سقف،ناگزیر باید به ازاء هر متر مربع از مساحت اتاق یا سالن بین 600 تا 800 (BTU) ظرفیت برودتی در نظر بگیرید ولی اگر در طبقات وسط ساختمان ساکن هستید به ازاء هر متر مربع می توانید حدود 400 تا 600 (BTU) ظرفیت برودتی برای کولرگازی یا اسپلیت مورد نیاز خود در نظر بگیرید.
  • بطور مثال : برای یک هال نشیمن 25 متری که در طبقه وسط ساختمان واقع گردیده ، یک اسپیلت BTU 12000 با مصرف برق 0.8 KW می تواند کافی باشد.
  • اگر ساختمان شما دارای کولر آبی است ولی بدلیل کانال کشی غیر اصولی وغلط آن یکی از اتاق ها یا هال نشیمن خنک نمی شود. می توانید دریچه کانال کولر آن محل را ببندید و بجای آن برای آن قسمت یک اسپیلت یا کولر گازی مناسب طبق راهنمای فوق انتخاب نمائید.
  •  در مورد اینکه چه مارک یا برندی را از انواع موجود در بازار انتخاب نمائیم ،دقیقا نمی توان اظهار نظر کرد زیرا اولا این دستگاه ها همگی از نظر ساختار و قطعات مشابه هستند و ثانیا بر اساس اینکه چه ظرفیتی و چند پانل مورد نظر شما باشد، طیف محصولات آنها با هم متفاوتند ولی بطور کلی چون استفاده از کولر های اسپیلت و گازی نیازمند دریافت خدمات بعد از فروش مناسب می باشند بهتر است انتخاب شما به خوشنام ترین ها در زمینه خدمات بعد از فروش اختصاص یابد.
  • اگر کنتور برق واحد شما 25 آمپر است ، مجموع آمپراژ مصرفی اسپلیت ها یا کولرهای گازی که انتخاب می نمائید نباید از 20 آمپربیشتر باشد. البته آمپر ارائه شده در برق مصرفی اسپلیت ها، آمپر راه انداز و اولیه است و پس از راه اندازی معمولا جریان برق مورد نیاز حدود 30% از آمپر راه انداز کمتر خواهد بود.
  • البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی. به طور مثال فرض کنید در ماه های تیر و مرداد که دمای هوا حتی به 40 درجه هم میرسد و کولر شما و کمپرسور آن برای تامین دمای هوای دلخواه و مطلوب مثلا 24 درجه تقریبا به صورت دائم و با حداکثر توان در حال کار می باشند، به نظر شما آیا واقعا میزان کاهش مصرف برق صرفا بدلیل تبدیل برق متناوب شهری به جریان برق DC و استارت آرام دور موتور کمپرسور کولر اینورتر میتواند تا 60 درصد باشد؟

مجموعه آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی بکو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با داشتن نیروی حرفه ای و متخصص در این مزینه بهترین شرایط را برای کاربران فراهم نموده است. ابا استفاده از خدمات این مرکز می توانید به بهترین شکل دستکاه خراب شده خود را با همان کیفیت قبلی در اختیار داشته باشید. انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات بکو را با تامین قطعات فابریک ( از انبار آی پی ) از ما بخواهید .



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

نخست به این نکته دقت داشته باشید که نباید با جاروبرقی به مثل برده ها رفتار کرد زیرا که اغلب افراد اصلا حواسشان به بدنه این دستگاه نیست و آن را به هر دیواری در خانه می کوبند. همچنین سعی کنید دکمه های آن را با دست فشار دهید یا اگر دوست ندارید، این کار را با فشار کمتری با پا انجام دهید. برخی همیشه با پا محکم روی دستگاه می زنند تا دکمه ای کار کند.

پیش از استفاده از جارو برقی بهتر است پنجره ها را باز کنید تا گردو غبار پخش شده در محیط که حاصل از حرکت شما و جارو برقی می باشد از پنجره ها خارج شود.

 

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم؟ نکات مهم برای تمیز کردن جاروبرقی

1- تعویض و یا خالی کردن کیسه جاروبرقی

در صورتیکه جاروبرقی شما دارای کیسه های یکبار مصرف است باید هنگامی که دو سوم آن پرشد کیسه را عوض کنید. چنانچه کیسه جاروبرقی شما دائمی است فقط کافی است هر بار که دو سوم کیسه پر شد زیپ آن را باز و محتویات آن را خالی کنید. سپس زیپ آن را ببندید و در جای خود قرار دهید.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم- تعویض کیسه جاروبرقی

2- تمیز کردن و شستن فیلترهای جاروبرقی

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم : بطور معمول باید هر فصل و یا بسته به کارکرد جاروبرقی هر دو یا سه ماه یکبار فیلتر را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید. برخی از جاروبرقی ها این مزیت را دارند که علاوه بر قسمت مکنده قسمت فوت زن یا دمنده نیز دارند. این قسمت دمنده بصورت مجرایی در قسمت کله‌گی جاروبرقی قرار داده شده است و می توان لوله خرطومی را از محل اصلی آن جدا و به این مجرای دمنده وصل و جاروبرقی را روشن کرد تا طی چند ثانیه فیلتر تمیز شود.

دقت کنید هنگام خارج کردن فیلتر هوا، ممکن است گرد و غبار داخل آن به بیرون بریزد. به همین دلیل برای جلوگیری از ریختن گرد و غبار، جاروبرقی را بر روی پارچه و یا روزنامه و یا بیرون از منزل باز کنید. فیلتر را به آرامی در درون سطل زباله خالی کنید تا هیچگونه گرد و خاکی در فیلتر باقی نماند.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم- تمیز کردن فیلترها

3- تمیز کردن لوله استیل و یا لوله خرطومی

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم : زمانی که احساس کردید مکش جارو کم شده است و از خالی بودن کیسه و تمیز بودن فیلتر مطمئن بودید به سراغ لوله های جارو بروید. ممکن است شیئ بزرگی توسط جاروبرقی به داخل لوله کشیده شده باشد. و یا سفت شدن و تنیده شدن گرد و غبار و موهای موجود در فرش و خانه که با کشیده شدن به داخل لوله جاروبرقی باعث انسداد لوله و بسته شدن مسیر لوله شده باشد که ممکن است ناشی از موی سر افراد خانه یا حیوانات خانگی که در خانه نگهداری می شوند باشد. ممکن است همین امر موجب مکش پایین جارو برقی شما شده باشد.

برای اطمینان از اینکار می توانید لوله استیل و یا لوله خرطومی را به ترتیب از جاروبرقی جدا کرده و در جلوی نور داخل لوله و یا لوله خرطومی را نگاه کنید. چنانچه متوجه جسمی در داخل آن شدید با چند ضربه ملایم به سر و انتهای لوله می توانید آن جسم را خارج کنید. اگر با اینکار موفق نشدید لوله یا لوله خرطومی را زیر شیر آب بگیرید و آب را با فشار باز کنید تا گرد و غبار و مو از لوله خارج شود. اگر رفع گرفتگی لوله غیر ممکن بود، آن را در آب گرم قرار دهید. پس از اینکار حتما باید لوله یا لوله خرطومی را از جای مناسبی آویزان کنید تا خشک شود. یا به آن فرصت دهید تا در هوای خانه خشک شود. پس از اطمینان از خشک بودن لوله استیل و لوله خرطومی دوباره می توانید از آن استفاده کنید. حالا به خوبی احساس می کنید که مکش جاروبرقی چقدر بهتر شده است.

چطور لوله های جاروبرقی را تمیز کنیم ؟

4- تمیز کردن پارو جاروبرقی

مطمئن شوید که هیچ مو و پرزی به برس‌های جاروبرقی نچسبیده باشد. این موارد از چرخش صحیح جلوگیری خواهند کرد. اگر جدا کردنشان سخت بود، آن‌ها را ببرید (هرگز نکشید!). مراقب باشید که به برس جاروبرقی آسیب نزنید.

چطور پارو جاروبرقی را تمیز کنیم ؟ تمیز کردن سری جاروبرقی

5-تمیز کردن داخل جاروبرقی

در این مرحله چطور جاروبرقی را تمیز کنیم : حالا گرد و غبار و کثیفی ها را از داخل جاروبرقی با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. در صورتی که داخل جاروبرقی بوی ناخوشایندی می دهد، چند روز آن را باز بگذارید یا از صابون معطر برای تمیز کردن آن استفاده کنید. همچنین می توانید از مواد معطر خانگی برای از بین بردن بوی ناخوشایند و ایجاد رایحه های خوش استفاده کنید.

چطور جاروبرقی را تمیز کنیم ؟

6- تمیز کردن بدنه جاروبرقی

بدنه و بیرون جاروبرقی را با دستمال مرطوب خوب تمیز کنید و بگذارید خشک شود.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

باید بدانید نمایندگی تعمیراتی که برای تعمیر لوازم خانگی آرچلیک خود انتخاب می نمایید باید دارای فاکتور رسمی و همچنین شعب مختلف در تهران باشد.

ترکیه‌ای است که درزمینهٔ تولید و توزیع نمایشگر، سینمای خانگی و تلویزیون، دیسک بلو-ری، دیسک‌گردان نوری، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ‌تاپ فعالیت می‌کند. شرکت آرچلیک در سال ۱۹۵۵ توسط وهبی کوچ راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از ۴٬۵۰۰ شعبه توزیع و فروش محصولات الکترونیکی می‌باشد که لوازم‌خانگی خود را به ۱۳۰ کشور ازجمله ایالات‌متحده آمریکا، چین و اروپا عرضه می‌نماید. شرکت آرچلیک چهارمین شرکت بزرگ لوازم‌خانگی در اروپا محسوب می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استانبول، ترکیه قرار دارد و سهام آن در بازار بورس استانبول معامله می‌شود. شرکت آرچلیک مالک برند هایگروندیگ، بکو، بلومبرگ، دفای و آرکتیک می‌باشد.

نمایندگی آرچلیک شرکت محصولات لوازم خانگی الکترونیکی ترکیه ای است در سال 1955 توسط وهبی کوچ تأسیس گردیده است؛ محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از: تلویزیون، سینمای خانگی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر و لپ تاپ و …

معرفی برند آرچلیک در نمایندگی تعمیرات آرچلیک

نمایندگی آرچلیک، چهارمین برند پرفروش اروپا محسوب می شود. آرچلیک با تولید محصولات سازگار محیط زیست و کسب جوایز در رابطه با داشتن محصولات سازگار با محیط زیست موفق به رشد دذ مقیاس جهانی شده است ، کاملا به محیط زیست احترام می گذارد و اهمیت حیاتی آن را برای جامعه درک می کند.

آرچلیک معتقد است نیازهای روزانه افراد را درک می کند و برای آنها راهکار هوشمندانه و سریع و منعطف را فراهم می آورد.

برند آرچلیک به عنوان برند محبوب ترکیه شناخته شده است، پیشرو در بازار مصرف کالاهای بادوام با رویکرد نوآورانه و طراحی و تکنولوژی برتر است.دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات آرچلیک استانبول ترکیه می باشد و شرکت های تولیدی مختلف در 7 کشور ( ترکیه، رومانی، روسی، چین، آفریقای جنوبی و پاکستان) تأسیس کرده است و 34 شرکت فروش و بازاریابی در سراسر جهان دارد و مالک 11 علامت تجاری ( برندهای Arcelik, Beko, Grunding, Bloomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Dawlance, Altus ) است و ارائه محصولات و خدمات در بیش از 145 کشور از دست آوردهای آرچلیک است. با 10 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی محصولات و راه اندازی دفاتر جدید در بوستون، ماساچوست، تایوان ، پرتغال و انگلستان. بیشترین ثبت اختراعات ترکیه را نیز به خود اختصاص داده است.

آرچلیک همچنین فعالیت های تحقیقی را برای توسعه پروتکل های ارتباطی، امنیت و تجزیه و تحلیل داده ها، روباتیک و هوش مصنوعی مرتبط با دیجیتال سازی و اینترنت ادامه داد. کارحانه دیجیتالی را تاسیس کرد با ابزار پیشرفته اتوماسیون، هوش مصنوعی، روبات های موبایل و…
در سال 2016 در ادامه تلاش ها و توسعه ها محصولاتی را تولید کرد که اثرات زیست محیطی در آنها بسیار کاهش یافته و مصرف انرژی و آب نیز کاسته شده است و میزان نویز نیز بسیار کمتر از قبل است.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

در این بخش به بررسی نکات خرید فیلتر آب یخچال خواهیم پرداخت. همراه ما باشید...
متاسفانه در بازار ایران فیلتر آب یخچال تقلبی وجود دارد. تقلبی از این جهت که داخل ایران تولید می شود و لوگو برند مربوطه بر روی آن می خورد و به قیمت ارزان تر به نام اورجینال می فروشند. شاید به عنوان مصرف کننده نتوانید فیلتر اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید ولی در اینجا سعی میک نیم راهکارهایی را برای شما شرح دهیم. به جعبه و بسته بندی فیلتر داخلی یخچال دقت کنید و نمونه اصل آن را در سایت مربوطه همان برند مقایسه کنید، همچنین در نظر داشته باشید در ایران فیلتر بیرونی فابریک وجود ندارد، به طور مثال فیلتر بیرونی یخچال بوش، با لوگو خود بوش بیشتر تولید داخلی است. اینکه کیفیت خوبی دارد یا خیر؟ بحث ما نیست، اینکه اصل هست یا نه بحث ما است.
سعی نمودیم در آی.پی یدک انواع فیلتر یخچال با برندهای مختلف را تحت پوشش قرار دهیم و آن ها را در وبسایت فروشگاه اینترنتی خود، جهت خرید مشتریان قرار دهیم. برای خرید از آی.پی یدک کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به سبد خرید خود بیافزایید. همچنین از مشاوران ما در واتساپ و تلگرام هم می توانید مشاوره دریافت کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

آی پی امداد دارای پرسنل آموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است. این تعمیرکاران در تمام دوره های آموزشی مختلفی که در زمینه تعمیرات این دستگاه برگزار می شود شرکت کرده اند. به همین دلیل با تمام قطعات موجود در آن و نحوه برطرف کردن عیب هر کدام به صورت کامل آشنایی دارند. بر همین اساس تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت انجام می دهند. همانطور که می دانید شرکت های تولید کننده یخچال روز به روز محصولاتی جدیدتر با امکانات پیشرفته تر ارائه می دهند. بهتر است بدانید تعمیرکاران موجود در این نمایندگی از آخرین تغییرات موجود در یخچال های این برند و جدیدترین روش های تعمیراتی آشنایی کافی داشته و اطلاعات خود را در این زمینه مرتباً به روز می نمایند.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران در راستای رضایتمندی مشتری و کسب اعتماد او تنها هدف خود را بر این اساس قرار می دهند تا از طریق تعمیر قطعات به جای تعویض آن مشکل را حل نماید. به همین منظور تمام روش های تعمیراتی که برای تعمیر آن قطعه وجود دارد را امتحان و در این خصوص هیچ کوتاهی نمی کنند. در نهایت در صورتی که مشکل قطعه با انجام هیچ کدام از روش های تعمیراتی حل نشد از طریق تعویض قطعه با قطعه اصل و اوجینال که دارای ضمانت نامه رسمی و اعتبار است در همان روز مشکل دستگاه را از بین می برد.

نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ

تعمیرات یخچال آاگ در تهران نیز توسط پرسنل آی پی امداد امکان پذیر است. راه های مختلفی برای ثبت سفارش تعمیر و استفاده از خدمات و سرویس های این نمایندگی وجود دارد. در میان آنها سفارش به صورت تلفنی و اینترنتی به دلیل آسان بودن به مشتریان پیشنهاد می شود. در روش اینترنتی لازم است مشتریان به آدرس سایت مراجعه کرده و فرم های ضروری و لازم را که شامل آدرس مشتری و … است را پر نمایند. اما در روش تلفنی فرد با نزدیک ترین شعبه ی نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ در تهران، آی. پی امداد تماس می گیرد. وی در این تماس مشکل دستگاه خود را با کارشناسانی که پاسخگوی آنها هستند در میان می گذارد.

یکی از مزایای مثبت روش تلفنی نسبت به اینترنتی استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان است. چون این افراد پس از بیان مشکل توسط شما در صورت جزئی بودن راه کارهایی را ارائه می دهند تا بتوانید خود در منزل و بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشکل آن را رفع نمایید. این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در طی تمام روزهای هفته خدمات و سرویس های خود را به مشتریان ارائه می دهد. از طرف دیگر با اعزام تعمیرکار به محل و منزل مشتری، او را از جابجایی سخت و طاقت فرسای یخچال و مشکلاتی که در حین جابجایی ممکن است ایجاد شود فارغ می نماید.


نمایندگی تعمیرات یخچال نف

اگر می خواهید تعمیرات یخچال نف را در منزل با استفاده از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای انجام دهید نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران، آی پی امداد بهترین انتخاب برای شما است.‌ این نمایندگی بعد از ثب سفارش شما تعمیرکار خود را با لباس فرم مخصوص نمایندگی به همراه تجهیزات کاملی که برای تعمیر کردن این دستگاه مورد نیاز می باشد به محل اعزام می کند. تعمیرکار برای دریافتن علت خراب شدن یخچال تمام قطعات موجود در آن را با دقت بسیار بررسی کرده و عیب آن را شناسایی می کند و بعد تشخیص علت درصدد حل آن برمی آید. میزان هزینه پرداختی به نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران و نحوه محاسبه این میزان هزینه نیز یکی از مهم ترین سوالات مشتریان که قصد استفاده از خدمات این مرکز را دارند، می باشد.

بهتر است بدانید این هزینه در آی پی امداد بر اساس نرخ دستمزد تعمیرکار، قطعات مورد استفاده برای درست شدن دستگاه و … تعیین می شود. که کاملاً با نرخ های تصویب شده در اتحادیه یکسان است و هیچ تفاوتی در بین آنها مشاهده نمی شود. یکی از کارهایی که کارشناسان موجود در این مرکز در راستای مشتری مداری و بدست آوردن اعتماد او انجام می دهند شفاف سازی هزینه ها است. انجام این کار این فرصت را برای مشتری به وجود می آورد که تنها در صورت توان پرداخت هزینه ها سفارش تعمیر را ثبت کنند. لازم به ذکر است بدانید برای راحت شدن فرآیند پرداخت هزینه برای افرادی که پول نقد به همراه ندارند، تعمیرکار به هنگام مراجعه به منزل مشتری کارت خوان سیاری را نیز به همراه خود به محل مورد نظر می آورد.

آی پی امداد بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال

افرادی که آی پی امداد نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران را انتخاب می کنند نه تنها انجام تعمیرات دستگاه خود را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهند، بلکه اقدامی موثر در کاهش هزینه های خود نیز بر می دارند. علت آن این است که در پایان کار تعمیرات، تعمیرکار ضمانت نامه تعمیراتی را که دارای ۳۶۵ روز اعتبار است به مشتری ارائه می دهد. مشتری با در دست داشتن این گواهی می تواند تمام مشکلات به وجود آمده برای یخچال را در طول این مدت بدون پرداخت هیچ هزینه ای و با استفاده از خدمات این مرکز برطرف نماید.

منبع:

http://vaghtkhabar.ir/4319/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84/



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

بسیاری از افراد ظاهر جارو برایشان اهمیت دارد. ظاهر جارو شاید آخرین چیزی است که می‌توان به آن اهمیت داد و چون کاملا سلیقه‌ای است، آن را به عهده خریدار می‌گذاریم. البته منظور از ظاهر، ابعاد نیست و مسلما یک جاروی درشت‌هیکل، مناسبِ استفاده در یک فضای کوچک که از اسباب و اثاثیه پر شده نیست. وزن جارو هم بسیار مهم است، بااینکه معمولا حرکت جارو روی چرخ‌هایش و روی زمین است ولی اگر وزن جارو زیاد باشد در مواردی که نیاز به جابجایی عمودی جارو باشد کاری سخت در انتظار کاربر خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید...

نمایندگی مجاز تعمیرات جارو برقی تفال

با توجه به میزان مصرف و حوصله خودتان بین جاروهای کیسه‌ای یا بدون کیسه انتخاب کنید. حوصله از این نظر که مخزن و فیلتر جاروهای بدون کیسه باید شسته و تمیز شوند؛ برای جاروهای کیسه‌ای هم خالی کردن و شستن یا تهیه پاکت‌های یک‌بارمصرف مطرح است که نیاز به پرداخت هزینه هم هست.

فاکتور مهم دیگر توان یا قدرت موتور جارو است که با عددی نشان داده می‌شود و واحد آن وات است. جاروهای خانگی به‌صورت عمومی توانی در بازه‌ی ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دارند. ولی این تمام ماجرا نیست و توان مکش هم باید در نظر گرفته شود. توان مکش یا AirWatt همیشه عددی کمتر از توان موتور خواهد بود. این توان همان چیزی است برای کاربر اهمیت پیدا می‌کند. مسلم است که موتوری با توان بالاتر قدرت مکش بیشتری هم دارد ولی قدرت مکش بین دو جارو با توان موتور یکسان می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این اختلاف ناشی از شکل پارویی، طول و اتصالات لوله‌ها و عایق‌بندی بدنه است.

خلاصه اینکه قدرت مکش باقدرت موتور فرق می‌کند و تابع ساختار جارو، پارویی و لوله خرطومی است. فریب شگرد فروشنده‌ها را نخورید که لوله خرطومی را جدا می‌کنند و قدرت مکش را با چسباندن دستشان به ورودی هوا روی بدنه نشان می‌دهند. قدرت مکش باید در سر پارویی و با نصب کامل لوله‌ها تست شود.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

مسایل بسیاری هست که می تواند سبب خرابی موتور کولر گازی بشود. خوشبختانه، این خرابی هایی که ممکن است برای موتور کولر گازی به وجود آید، هزینه سنگینی برای شما ایجاد نمی کند. شاید مشکل تنها یک سیم بیرون آمده از جای خود باشد که سبب قطع برق در سیستم تهویه مطبوع شده است یا می تواند فیلتر هوای مسدود شده کولر گازی که مانع از ورود و خروج جریان هوا به سیستم می شود. بیشتر بخوانید

از جهت دیگر، زمانی خرابی موتور کولر گازی باعث خراب شدن سیستم شما میگردد، شما یک مشکل اصلی استفاده از خدمات اضطراری کولر گازی و هزینه بسیاری که شاید برایتان ایجاد شود، را دارید. کمپرسور یک جزء مهم و گران قیمت کولر گازی است و ممکن است شما را مجبور به خرید کولر گازیی دیگر برای شما بشود.

خوشبختانه 80 درصد از دلایل خرابی موتور کولر گازی در صورت اصلاح مشکلات به موقع ، قابل پیشگیری هستند. از به وجود آمدن این مشکلات می توان در طول نگهداری منظم و سرویس کولر گازی جلوگیری نمود.

کثیف شدن کویل کولر گازی

وقتی که گرد و غبار، آهک و رسوبات مواد معدنی روی سیم پیچ کندانسور جمع می شوند، تهویه هوا نمی تواند گرمای کافی را از سیستم بیرون کشد و مجبور می شود انرژی زیادی را برای گرم یا سرد کردن اتاق صرف کند. افزایش فشار و دما می تواند علت از کار افتادن موتور کولر گازی شود.

بسته شدن مسیر مکش هوا

هنگامی که مسیرهای انتقال گاز یا مایع مبرد تهویه مطبوع شما مسدود یا آسیب دیده می شود، اولین چیزی که توجه خواهید کرد اینست که واحد به اندازه ی کافی خنک نمی شود. اگر مشکل برطرف نشده است ، بار دیگر افزایش فشار و دما باعث گرم شدن بیش از حد و خرابی کمپرسور کولر گازی می شود. 

شارژ کم گاز مبرد کولر گازی

اگر در مسیر مبرد سیستم شما سوراخ یا ترک ایجاد شده باشد، کولر گازی شما دچار نشتی گاز شده است. پس از مدتی سطح گاز به حدی کم می شود که کمپرسور برای پمپ کردن مبرد کافی از طریق سیستم برای خنک کردن فضای شما باید انرژی بیشتری مصرف کند. صرف انرژی زیاد در نهایت می تواند باعث فروپاشی کمپرسور شود. 

اندازه لوله های مسیر گاز مبرد درست نباشد

اگر لوله های گاز مبرد شما دچار نشتی شده باشد و نیاز به تعویض دارد. حتماً از یک تکنسین کولر گازی متخصص و با تجربه برای انجام کار و رفع مشکل نشتی گاز بخواهید که به منزل شما بیایید. اگر لوله های گاز برای سیستم شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد می تواند باعث خرابی زودرس کمپرسور AC شود.

گاز کولر گازی زیادی شارژ شده باشد

ممکن است تکنسینی که برای شارژ گاز کولر گازی به منزل شما مراجعه می کند تجربه کافی نداشته باشد و گاز زیادی را به کولر گازی شما منتقل کند. خب این جریان می تواند علت خرابی موتور کولر گازی شما باشد. 

مشکلات برقی کولر گازی

خرابی های مربوط به جریان الکتریکی می تواند منجر به ایجاد اسیدها شود که علاوه بر کمپرسور،  به سایر قسمتها نیز آسیب زیادی وارد می کند. اگر یک کمپرسور خراب دارید ، حتما تکنسین متخصص را برای حضور این اسیدها با خبر کنید تا بیشتر از آن برای دستگاه شما مشکلی ایجاد نشود. اگر او این مورد  را پیدا کند، فرسودگی الکتریکی باعث خرابی در کل سیستم شده است که احتمالاً ارزش تعمیر نخواهد داشت.

اما مشکلات الکتریکی معمولاً وقتی تکنسین با تجربه سیستم شما را بازرسی می کند به راحتی قابل پیشگیری است: او می تواند سیم های آسیب دیده ، فیوزها و موارد آسیب دیده را قبل از اینکه سیستم شما را بسوزاند، تعمیر کند و باعث خرابی کمپرسور AC شود.

روان کننده روغن موتور کولر گازی ناکافی

برای اینکه بتوانیم به خوبی روغن روان کننده را در سیستم قلب تپنده به چیز خاصی تشبیه کنیم بهتر است که روغن روان کننده مانند خونی که در سیستم بدن ما وجود دارد شبیه است. اگر خون در بدن ما کافی نباشد، سیستم نمی تواند به درستی کار کند و همه مشکلات ممکن است از جمله خرابی موتور کولر گازی حاصل شود. هنگامی که سیستم شما به طور مرتب توسط یک متخصص کولر گازی آموزش دیده انجام می شود، او سطح روان کننده و وضعیت پمپ روغن را بررسی می کند تا از بروز این مشکل جلوگیری کند.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : emami

مایکروفرها به مشکلات مختلفی دچار شده و یکی از مواردی که این نوع دستگاه‌ها را با خرابی رو برو می‌کند، گرم نکردن است. البته اصلی‌ترین علت گرم نشدن مایکروفر، خرابی قطعات این وسیله بوده که بسیاری آن را برای راحتی در پخت و پز در آشپزخانه به کار می‌گیرند.

البته برای رفع مشکل علت گرم نشدن مایکروفر، باید از کارشناس بهره گرفت و هر فردی نمی‌تواند آن را رفع کند. بنابراین سعی کنید جهت تعمیر مایکروفر از متخصصین اهل فن بسپارید و کار را به عهده او بگذارید.

خدمات تعمیرات ماکروفر لتو در محل

عمل نکردن سوئیچ درب

مایکروفرها دارای ساختاری هستند که تا درب کاملا بسته نشود، نمی‌توان به پخت یا گرم کردن غذایی پرداخت. بنابراین باید درب را بست تا مایکروفر به خوبی عمل کرده و پخت غذای کاملی داشته باشد. در مجموع هر مایکروفر ۴ سوئیچ درب دارد تا این سوئیچ‌ها تشخیص دهند آیا درب کاملا بسته شده یا خیر.

اگر هر یک از این سوئیچ‌ها خراب شود، بسته شدن درب به صورت دقیق انجام نمی‌گیرد و بنابراین نمی‌توان تشخیص داد درب مایکروفر به خوبی بسته شده یا خیر. پس یکی از دلایل اصلی گرم نشدن مایکروفر وجود مشکل و خرابی در سوئیچ درب مایکروفر است.

سوئیچ درب نقش مهمی در بسته شدن درب مایکروفر دارد.
پیش از آن که به بررسی سوختن دیود مایکروفر بپردازید، بهتر است بدانید نقش دیود در مایکروفر چیست. دیود موجب می‌شود تا ولتاژ گرمایی دو برابر شده و مگنترون هم به مواد غذایی حرارت دهد. بنابراین دیود نقش بسزایی در مایکروفر ایفا کرده و سوختن آن به طور جدی از گرم شدن غذا در مایکروفر جلوگیری می‌کند.

بنابراین نقش دیود در این دستگاه ضروری است. البته تعویض آن نیاز به کمک یک کارشناس داشته و شما قادر به تعویض آن نیستید.

مگنترون سوخته مایکروفر

اگر پس از بررسی موارد فوق علت مشخص نشد، بهتر است برای یافتن دلیل گرم نکردن مایکروفر به سراغ بخش مگنترون رفت که وظیفه آن، گرم کردن غذای داخل مایکروفر است.

متاسفانه هنگامی که مگنترون می‌سوزد نمی‌توان آن را تعمیر کرد و باید مثل دیود آن را تعویض کنید.

قطعه مگنترون ماکروفر
خراب شدن خازن
دیگر موردی که باید به آن اشاره کرد، خراب شدن خازن مایکروفر است. مایکروفر برای آن که عمل گرم کردن را انجام دهد از مگنترون بهره گرفته و این بخش هم با کمک خازن و دیود، ولتاژ دوبرابری را بدست می‌آورد. گاهی ممکن است خازن مشکل داشته یا خراب شود که این امر گرم نکردن مایکروفر را در پی دارد.

تعویض خازن خطرات بسیاری را در پی داشته و بهتر است توسط کارشناس انجام شود.

خازن مایکروفر
عیب در برد اصلی مایکروفر
در برخی موارد پیش می‌آید که دلیل گرم نکردن مایکروفر آسیب رسیدن به برد اصلی باشد. از آنجایی که بردها قیمت بالایی دارند و بهتر است تعویض آنها تا آخرین لحظه صورت نگیرد، بهترین عمل، تعمیر برد است.

تعمیر برد باید توسط کارشناس متخصص انجام شود.
پیشنهاد مطالعه
بهترین روش تمیز کردن مایکروویو و مایکروفر؛ در کمتر از ۵ دقیقه!
مشکل در ترموسوئیچ مایکروفر
یکی دیگر از علل اصلی گرم نکردن مایکروفر، خراب شدن ترموسوئیچ است. نحوه طراحی و ساخت ترموسوئیچ به گونه‌ایست که با گرم شدن زیاد، برق ورودی به مایکروویو قطع می‌شود و دستگاه نمی‌تواند بدرستی غذا را گرم کند.

ترموسوئیچ مایکروفرریال قطعه‌ایست که قابل تعمیر نخواهد بود.
معیوب بودن ترانس ولتاژ
سیستم داخلی مایکروفر به این شکل بوده که ولتاژ ورودی باید به دو برابر برسد تا مگنترون بتواند گرمایشی برای غذا فراهم سازد. برای به حداکثر رسیدن این ولتاژ باید از ترانس افزایش ولتاژ بهره گرفته شود. هنگامی که این سیستم از کار می‌افتد، گرم کردن مایکروفر هم با اختلالی مواجه خواهد شد.

اگر به بررسی ترانس بپردازید و شاهد معیوب بودن آن باشید، باید آن را تعمیر کنید.

قطعه ترانس مایکروفر
ایجاد نقص در فیوز مایکروفر
عدم وجود فیوز در مایکروفر مشکلاتی را دربرخواهد گرفت. در واقع فیوز را باید در نقش محافظ مایکروفر دانست که اگر به شدت گرم شود، برق مایکرو هم قطع می‌شود. گاهی اوقات به دلیل اشکالاتی در فیوز، عملیات گرم شدن غذا با مشکل روبرو خواهد شد.

از این رو باید عدم کار کردن فیوز را دیگر دلیل گرم نکردن مایکروفر به حساب آورد. به نوعی باید بیان داشت که مایکروفرها بدون فیوز نمی‌توانند برق رسانی درستی داشته باشند و از این رو باید به طور حتم فیوزی در کار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()